Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan da bruke vanlig antennekabel rett i TVen da, gamle mann?

 

Oki. Det var nytt for meg. Trodde dette nettet var lagt ned for 100 år siden. Og man får ikke Viasat4 gratis via noen av kabelleverandørene eller Riks-Tv.

 

Går aldeles ikke i Bergen hvertfall.

 

Så... Dette har du sjekket?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Kan da bruke vanlig antennekabel rett i TVen da, gamle mann?

 

Oki. Det var nytt for meg. Trodde dette nettet var lagt ned for 100 år siden. Og man får ikke Viasat4 gratis via noen av kabelleverandørene eller Riks-Tv.

 

Går aldeles ikke i Bergen hvertfall.

 

Så... Dette har du sjekket?

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener, kjære Jotun?

 

VANLIG ANTENNE som er lagt ned, eller antenne fra kabeluttak fra hjemmet?

Er det sistnevnte jeg mener.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Vel, eg forstår ikke ka du prøver å forklare.

 

Du sier at hvem som helst kan få Viasat4? Eg trodde man måtte betale for å få viasat4. Sjekket litt nå, og eg fant ingen pakker hos noen av leverandørene som leverer Viasat4 gratis. Eneste gratis eg fant var NRK på rikstv.

 

Så sier du at man kan bruke vanlig antennekabel rett i TV. Da lukter dette GET eller noe? Gamle analoge signaler. Det stemmer sikkert at man kan se viasat4 via GET. Men har tilgode å høre om folk som har signaler fra GET uten å betale for dette.

 

Så min påstand var så enkel at skal man ha viasat4 så må man betale. Og Niko er dritfattig (tro meg, eier ikke nåla i veggen) så han har ikke råd til grunnpakken hos noen av tv-leverandørene.

 

De eneste TV-kanalene du får 'gratis' er NRK kanalene.

Skal du ha noe ut over dette må du betale for et abbonement hos Riks TV, Canal Digital osv.

 

Men dette betaler pappa til Raste. Så det gjelder kanskje ikke i denne diskusjonen :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De eneste TV-kanalene du får 'gratis' er NRK kanalene.

Skal du ha noe ut over dette må du betale for et abbonement hos Riks TV, Canal Digital osv.

 

Men dette betaler pappa til Raste. Så det gjelder kanskje ikke i denne diskusjonen :p

 

At noen andre betaler, betyr ikke at det er gratis i utgangspunktet :p

 

Skal du være pirkete så er jo selvfølgelig ikke NRK gratis, men det er nå ivertfall noe som tyter ut av antennekablene dine enten du vil eller ikke, men alle andre kanaler må man betale for i tillegg, inkludert Viasat4.

Lenke til kommentar

De eneste TV-kanalene du får 'gratis' er NRK kanalene.

Skal du ha noe ut over dette må du betale for et abbonement hos Riks TV, Canal Digital osv.

 

Men dette betaler pappa til Raste. Så det gjelder kanskje ikke i denne diskusjonen :p

 

At noen andre betaler, betyr ikke at det er gratis i utgangspunktet :p

 

My point excactly :)

 

Men kanskje Raste tror det? Bærumsgutt han vel? :D

Lenke til kommentar

Altså gutt, jeg trodde de fleste hadde Viasat4. Har du ikke tilgang på dekoder?

Vil gjerne vite hvordan man får Viasat4 uten å betale for det.

 

Kan da bruke vanlig antennekabel rett i TVen da, gamle mann?

 

 

Du antyder vel at det er bare å stikke en kabel i veggen og så har du pludselig Viasat4 uten å betale for det (se Jotun: "hvordan man får Viasat4 uten å betale for det?").

 

Hvem som helst kan faktisk få Viasat4, så lenge du betaler (som har vært hva diskusjonen har handlet om) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...