Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Forresten, jeg skal bruke livesportkontoen min selv i dag så dere som snylter på min regning vanligvis: Ligg unna!

Hahaha guilty as charged. Har vært trofast snylter ihvertfall to år. Fyrte den i gang nett her en fredag når det var ski på NRK på pc'en til gym/geografi-læreren. Det fiksa meg en totalt ufortjent 5 på påfølgende innlevering og prøve. Han ville ha LS fast, men jeg hadde ikke samvittighet til å inkludere han i klanen.

Lenke til kommentar

Jævla nørd, Torstein.

 

Jeg var på pubben i dag, men dro heller hjem til en kompis for det var så fult der. Ettersom United trekker enda fler til pubben betyr det at jeg muligens må dra dit 19.15/19.30 ca for å få bra plasser og det vet jeg ikke om jeg har tid til nå. Akkurat startet på et nytt prosjekt. Jeg er fortsatt like blakk som sist og vil ikke snylte mer på Jørgenpus heller, haha. Hva tror dere? Vurderer å se den hjemme (hos en kompis).

Lenke til kommentar

Send meg PM om du låner dersom Utd spiller og ikke gi fra deg passord til noen du kjenner. Det regner jeg med at du skjønner selv...

 

Ellers bytter jeg passord ;)

Haha, tror hele Diskusjon.no vet passordet ditt til Livesports.

Er vel ikke en du ikke har delt den med :p

 

Foruten det, tror nok ikke jeg har lånt den på to år siden du ga passordet til meg.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Er det nå jeg skal ta meg nær fordi jeg lever under fattigdomsgrensa og bryte ut i gråt fordi jeg ikke har råd til Viasat?

 

Herren det er snakk om går på skole ved Molde og bor hos foreldrene sine da han er i Oslo og visste ikke om han kunne ha fotballkveld hos seg/dem bare. Orka bare ikke forklare det.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Er det nå jeg skal ta meg nær fordi jeg lever under fattigdomsgrensa og grine fordi jeg ikke har råd til Viasat?

 

Herren det er snakk om går på skole ved Molde og bor hos foreldrene sine da han er i Oslo og visste ikke om han kunne ha fotballkveld hos seg/dem bare. Orka bare ikke forklare det.

Altså gutt, jeg trodde de fleste hadde Viasat4.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...