DJ_Dark Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 niko. / Jørgen: Oppmøte i morgen? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ta et hint, DJ. De vil ikke ha deg med.. 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg sitter og jobber med semesteroppgave om dagen med en annen, så vet ikke når jeg er ferdig med det i morgen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Skal du og backe ut?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Forresten, jeg skal bruke livesportkontoen min selv i dag så dere som snylter på min regning vanligvis: Ligg unna! Hahaha guilty as charged. Har vært trofast snylter ihvertfall to år. Fyrte den i gang nett her en fredag når det var ski på NRK på pc'en til gym/geografi-læreren. Det fiksa meg en totalt ufortjent 5 på påfølgende innlevering og prøve. Han ville ha LS fast, men jeg hadde ikke samvittighet til å inkludere han i klanen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Send meg PM om du låner dersom Utd spiller og ikke gi fra deg passord til noen du kjenner. Det regner jeg med at du skjønner selv... Ellers bytter jeg passord Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har Tv2 PL og Viasat så ser bare C+ kamper Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ellers bytter jeg passord Prøvde jeg å gjøre tidligere i dag slik at vi slipper alle disse snylterene, Gold. Det gikk dessverre ikke an. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jævla nørd, Torstein. Jeg var på pubben i dag, men dro heller hjem til en kompis for det var så fult der. Ettersom United trekker enda fler til pubben betyr det at jeg muligens må dra dit 19.15/19.30 ca for å få bra plasser og det vet jeg ikke om jeg har tid til nå. Akkurat startet på et nytt prosjekt. Jeg er fortsatt like blakk som sist og vil ikke snylte mer på Jørgenpus heller, haha. Hva tror dere? Vurderer å se den hjemme (hos en kompis). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg vet ikke om jeg kan nå det, så det passer godt for min del, så kan vi heller ta returkampen eventuelt? Bestilte sko i dag også, så da sparer jeg litt på å ikke se den, for jeg ville garantert spandert på deg, niko. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Send meg PM om du låner dersom Utd spiller og ikke gi fra deg passord til noen du kjenner. Det regner jeg med at du skjønner selv... Ellers bytter jeg passord Haha, tror hele Diskusjon.no vet passordet ditt til Livesports. Er vel ikke en du ikke har delt den med Foruten det, tror nok ikke jeg har lånt den på to år siden du ga passordet til meg. Endret 23. februar 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg lånte den første uken etter at jeg fikk passordet, og siden har jeg ikke sett en kamp der, men det er tydelig at mange har passordet ditt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Nå vet jeg ikke hva brukernavnet og passordet til goldwing er, men vet om flere livesports-kontoer som er spredd her og der på andre forumer også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Så teite dere er Jørgen og niko. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Lurer på om jeg kanskje er nødt til å se den på pub allikevel. Vet ikke om kompisen min hadde Viasat allikevel. Hummmmm. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Trodde de fleste hadde Viasat4? Er sjeleglad at mamma gikk til innkjøp av Viasat (med alle fotballkanaler). Hjelper mye hver tirsdag, slipper å punge ut for VOD som egentlig ikke gir noe SUPER kvalitet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Den går jo på Viasat4 ja. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Er det nå jeg skal ta meg nær fordi jeg lever under fattigdomsgrensa og bryte ut i gråt fordi jeg ikke har råd til Viasat? Herren det er snakk om går på skole ved Molde og bor hos foreldrene sine da han er i Oslo og visste ikke om han kunne ha fotballkveld hos seg/dem bare. Orka bare ikke forklare det. Endret 23. februar 2011 av niko. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Er det nå jeg skal ta meg nær fordi jeg lever under fattigdomsgrensa og grine fordi jeg ikke har råd til Viasat? Herren det er snakk om går på skole ved Molde og bor hos foreldrene sine da han er i Oslo og visste ikke om han kunne ha fotballkveld hos seg/dem bare. Orka bare ikke forklare det. Altså gutt, jeg trodde de fleste hadde Viasat4. Endret 23. februar 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå