Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jørgen: Du skal faen ikke være syk på onsdag!

Axel har jo ikke mulighet til å være med på lørdag, så her følger en liten slags kontaktannonse (liksom).

3 gutter/menn i alderen 20-24 søker underholdene stand-in til Man Utds første utslagskamp i årets Champions League.

 

2 gutter i sin beste alder, pluss en nybakt mann, søker en artig skrue som stand-in til kamp og abligøyer førstkommende onsdag. Kriterier for søkere følger under:

 


  •  
  • Mellom 19 og 25 år.
  • Må banne mellom "litt" og "en del".
  • Må kunne drikke en halvliter på under 1 minutt og holde tempoet oppe gjennom hele kvelden
  • Må kunne kunsten å underholde. (se punkt 2 og 3)
  • Gjerne bruke et sjerf som pannebånd, bare for å dekke savnet

 

Alle søkere blir vurdert, men må vel helst være av rasen United-supporter (her gjelder såklart alle United-typer. West Ham, Newcastle etc).

 

 

 

Hahaha. Det ser ut som YNWA69 har skrevet innlegget.

 

Jeg kan prate dobbelt så mye skjit neste gang for å kompensere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ey, trivelig.

 

Jeg skulle gjerne ha stilt (og ikke minst drukket dere alle under bordet, høhø), men jeg drar på en spontan 3-dagers visitt til en kompis i London i natt. Der blir det pub og match for alle penga. I tillegg til kampen vår skal jeg få med meg Ståles gutter knuse de blå. :)

 

Storkampene kommer jo som perler på en snor nå, så jeg stiller med letthet senere.

 

Edit: Ble forresten ikke Manchester-opphold på meg dette halvåret, niko, men det er garantert noe som står på to-do-planen de nærmeste par årene.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Ryktes at Anderson er ute i 2 måneder... Tabbe å gi han ny kontrakt. Han hevet spillet sitt akkurat nok for et par kamper slik at han fikk ny kontrakt, men så gadd han ikke stå på langer. Lat, feit og skadeplaget bøsse.

Er ikke så lett å spille så bra som han gjorde når han stadig vekk blir benket og benket i flere kamper på rad. Skal man holde stabilt nivå så må man spille ofte. Sir Alex har vært altfor fjern med å bruke Fletcher for ofte som er totalt ute av form.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...