Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Stryker meg på pungen sjæl, as we speak.

 

Nå når eg har sett bildet, og på den måten vært nærmere enn noengang å faktisk fysisk se pungen din så ble en sånn setning fryktelig mye eklere enn før når du bare var en fyr på internett! Før hadde eg liksom ikke et forhold til det. Nå føler eg at eg og pungen din er mye tettere på hverandre Niko.

 

Det er ikke helt bra!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knall kontaktannonse, niko.

 

Hvem var det som leste biografien til Giggs, String? Lurer på hvordan den er, har hørt den er like tørr som Solskjærbiografien, i så tilfelle er jeg lite interessert i å lese den.

 

Det var meg ja. Vil egentlig ikke kalle den tørr, masse prat om hans meninger om andre spillere og om episoder jeg ikke hadde hørt om.

Ikke like saftig som Keane sin selvsagt, men slettes ikke gal.

Lenke til kommentar

Flott, da skal jeg prøve å ha den i bakhodet neste gang jeg handler inn bøker. Solskjær sin biografi ble usedvanlig kjedelig etter at man beveget seg vekk fra oppveksten hans og inn i United-karrieren hans, statistikk er greit, men det er ikke det jeg er interessert i å lese mest av i en biografi.

Lenke til kommentar

53 år siden The Man Boy døde i dag. Tenk for en fremtid den mannen kunne hatt. Hadde i en alder av 21 år 18 landskamper for England og 151 kamper for United. Ville uten tvil vært kaptein for England i VM i 1966.

Helt sykt å tenke på, den mannen kunne blitt utrolig stor.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...