Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, Gibson gjorde en ok jobb. Men hva har skjedd med Obertan.. og Bebe?

 

For å svare deg på første linjen:

 

Hva har skjedd spør du. Ikke en dritt. Det er akkurat som før. Obertan pisser på seg når han går ut på OT, og Bebe er ikke god nok enda.

 

Obertan må få fikset hodet, for eg tror han er god nok på sitt beste til å gjøre det greit på førstelaget. Men mannen har jo psyke på nivå med dattera mi.

 

Bebe er Bebe. Han må få tid. Flopp eller ei, umulig å si nå. Men det ser ikke lyst ut om man kun ser førstelagsfotball.

 

Så spørsmålet ditt faller for sin egen urimelighet da ingen av disse noensinne har prestert på førstelaget. Så det er ikke noe som har skjedd. Det bare er sånn, og har alltid vært sånn.

 

Glemmer aldri når Obertan løp ballen over sidelinja..... :ermm:

Lenke til kommentar

Hehe, det kan jeg tenke meg. Du får passe på at du oppdrar henne godt (slik at hun blir United-supporter). Nå får dere alle unnskylde meg, jeg er syk.

 

Edit: @Itspersonal: Du mener vi heller bør la de som ikke beviser tilstrekkelig på reservelaget, få sjansen fremfor de som dominerer på det nivået? Det er i stor grad tillit som vil gjøre at Obertan/Bebe/Gibson kan få orden på psyken. I Gibsons tilfelle er jeg ikke sikker på om du er psyken eller ferdighetsregisteret som er problemet.

 

Edit2: Sensurert.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Itspersonal: Du mener vi heller bør la de som ikke beviser tilstrekkelig på reservelaget, få sjansen fremfor de som dominerer på det nivået? Det er i stor grad tillit som vil gjøre at Obertan/Bebe/Gibson kan få orden på psyken. I Gibsons tilfelle er jeg ikke sikker på om du er psyken eller ferdighetsregisteret som er problemet.

 

Det er flere andre spillere på reservelaget som gjerne kunne fått et forsøk på OT også.

 

Reservelaget spiller forresten mot serieleder for reserveligaen, Newcastle United i morgen.

Lenke til kommentar

Jørgen: Du skal faen ikke være syk på onsdag!

Axel har jo ikke mulighet til å være med på lørdag, så her følger en liten slags kontaktannonse (liksom).

3 gutter/menn i alderen 20-24 søker underholdene stand-in til Man Utds første utslagskamp i årets Champions League.

 

2 gutter i sin beste alder, pluss en nybakt mann, søker en artig skrue som stand-in til kamp og abligøyer førstkommende onsdag. Kriterier for søkere følger under:

 


  •  
  • Mellom 19 og 25 år.
  • Må banne mellom "litt" og "en del".
  • Må kunne drikke en halvliter på under 1 minutt og holde tempoet oppe gjennom hele kvelden
  • Må kunne kunsten å underholde. (se punkt 2 og 3)
  • Gjerne bruke et sjerf som pannebånd, bare for å dekke savnet

 

Alle søkere blir vurdert, men må vel helst være av rasen United-supporter (her gjelder såklart alle United-typer. West Ham, Newcastle etc).

 

 

 

Hahaha. Det ser ut som YNWA69 har skrevet innlegget.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jørgen: Du skal faen ikke være syk på onsdag!

Axel har jo ikke mulighet til å være med på lørdag, så her følger en liten slags kontaktannonse (liksom).

3 gutter/menn i alderen 20-24 søker underholdene stand-in til Man Utds første utslagskamp i årets Champions League.

 

2 gutter i sin beste alder, pluss en nybakt mann, søker en artig skrue som stand-in til kamp og abligøyer førstkommende onsdag. Kriterier for søkere følger under:

 


  •  
  • Mellom 19 og 25 år.
  • Må banne mellom "litt" og "en del".
  • Må kunne drikke en halvliter på under 1 minutt og holde tempoet oppe gjennom hele kvelden
  • Må kunne kunsten å underholde. (se punkt 2 og 3)
  • Gjerne bruke et sjerf som pannebånd, bare for å dekke savnet

 

Alle søkere blir vurdert, men må vel helst være av rasen United-supporter (her gjelder såklart alle United-typer. West Ham, Newcastle etc).

 

 

 

Hahaha. Det ser ut som YNWA69 har skrevet innlegget.

 

Hvorfor ikke 18, hvorfor 19? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...