Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet at København - Chelsea går i 3D på tirsdag, men noen som vet om Marseille - Man United går i 3D på onsdagen?

http://www.viasat.no/content/champions-league-og-nhl-i-3d

 

Ser dårlig ut du. Ellers så hadde jeg benket meg til på jobben og sett på en 55" :).

Ja, fotball i 3D virker utrolig fett. Har sett Fifa World Cup 2010 på 3D Blu-Ray og det syns jeg var en positiv opplevelse for det meste, eneste er at du kan bli litt ør i hodet etter å se ting i 3D :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sant det, 3 av 4 kamper hjemme, hjemme mot non-league lag, borte mot et lag fra nivå 3. Tøffe greier :whistle:

Morsomt. Det du sier nå er at Liverpool ikke er så gode likevel. Det har vi visst ganske lenge nå, men flott å høre det fra en Liverpool-supporter. :)

Var et ekstremt gunstig tidspunkt å møte Liverpool på også da. Vel og merke.

(Webb hjalp også litt til)

 

Men spilt er spilt. Sånn kan det gå. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Sant det, 3 av 4 kamper hjemme, hjemme mot non-league lag, borte mot et lag fra nivå 3. Tøffe greier :whistle:

Morsomt. Det du sier nå er at Liverpool ikke er så gode likevel. Det har vi visst ganske lenge nå, men flott å høre det fra en Liverpool-supporter. :)

Var et ekstremt gunstig tidspunkt å møte Liverpool på også da. Vel og merke.

Nja, ikke akkurat. "King Kenny" hadde akkurat tatt over, noe som i teorien skal gi en ordentlig vitamininnsprøytning. Vi hadde akkurat slitt oss gjennom tøffe kamper mot B'ham, WBA og Stoke. I tillegg slet vi med at flere av spillere var utilgjengelige.

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Må vel utheve ordet Akkurat her. Tok vel over dagen før, greit at han er ''King'' men får da være måte på. Nå hadde Liverpool også skader på fronten, og var i en ræva periode, så stilte vel ''likt'' der.

 

Personlig mener jeg at eierne\sjefene skulle tatt affere lenge før de gjorde det, men jaja.

Lenke til kommentar

Det er vel bevist et et trener/managerbytte gjerne gir en bedre flyt i 5-6 kamper, før nivået stort sett faller til verre enn hva det var med gamletreneren.

 

Nå har Liverpool reddet plassen, og resten av sesongen blir en etappe for å redde en plass inne blant topp 10.

 

Jeg ser de nå nesten har heng på 4 plassen, men jeg tviler på de klarer å holde kjøret oppe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Blir meget vanskelig å ta 4.plassen for Liverpool ja. Ligger 8 poeng bak meden kamp MER spilt enn Tottenham. Nå er jo Tottenham kjent for å fucke seg selv opp i sluttspurten(var veldig nære på å gjøre det ifjor også) samt Chelsea spiller dritt for tiden. Men blir somsagt meget vanskelig.

 

Vinner Liverpool mot Tottenham på Anfield er muligheten der.

Lenke til kommentar

Legg til WH på den lista, niko. Dessuten kan vi skryte av at vi slo flere topplag på veien når vi løfter trofeet i mai.

 

http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2011/02/City-vs-Notts-empty-seats1.jpg

 

The City Is Yours? Course It Is

 

Og hva gjør deg så sikker på seier?. Eller skal vi skryte av å bli slått ut også?

Endret av Alastor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...