Limbeck Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Lagrer en del inlegg til bruk etter et eventuelt tap mot Arsenal 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Sant det, 3 av 4 kamper hjemme, hjemme mot non-league lag, borte mot et lag fra nivå 3. Tøffe greier Morsomt. Det du sier nå er at Liverpool ikke er så gode likevel. Det har vi visst ganske lenge nå, men flott å høre det fra en Liverpool-supporter. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Merk mine ord, jeg tror ikke dere knuser Arsenal. Sier heller ikke bastant at dere vinner. Men sjansene er større enn mot f.eks Bolton, og det står jeg på. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Sant det, 3 av 4 kamper hjemme, hjemme mot non-league lag, borte mot et lag fra nivå 3. Tøffe greier Du er vel fornøyd nå da Endret 20. februar 2011 av Alastor Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vet at København - Chelsea går i 3D på tirsdag, men noen som vet om Marseille - Man United går i 3D på onsdagen? http://www.viasat.no/content/champions-league-og-nhl-i-3d Ser dårlig ut du. Ellers så hadde jeg benket meg til på jobben og sett på en 55" . Ja, fotball i 3D virker utrolig fett. Har sett Fifa World Cup 2010 på 3D Blu-Ray og det syns jeg var en positiv opplevelse for det meste, eneste er at du kan bli litt ør i hodet etter å se ting i 3D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Sant det, 3 av 4 kamper hjemme, hjemme mot non-league lag, borte mot et lag fra nivå 3. Tøffe greier Morsomt. Det du sier nå er at Liverpool ikke er så gode likevel. Det har vi visst ganske lenge nå, men flott å høre det fra en Liverpool-supporter. Var et ekstremt gunstig tidspunkt å møte Liverpool på også da. Vel og merke. (Webb hjalp også litt til) Men spilt er spilt. Sånn kan det gå. Endret 20. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Sant det, 3 av 4 kamper hjemme, hjemme mot non-league lag, borte mot et lag fra nivå 3. Tøffe greier Morsomt. Det du sier nå er at Liverpool ikke er så gode likevel. Det har vi visst ganske lenge nå, men flott å høre det fra en Liverpool-supporter. Var et ekstremt gunstig tidspunkt å møte Liverpool på også da. Vel og merke. Nja, ikke akkurat. "King Kenny" hadde akkurat tatt over, noe som i teorien skal gi en ordentlig vitamininnsprøytning. Vi hadde akkurat slitt oss gjennom tøffe kamper mot B'ham, WBA og Stoke. I tillegg slet vi med at flere av spillere var utilgjengelige. Endret 20. februar 2011 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Må vel utheve ordet Akkurat her. Tok vel over dagen før, greit at han er ''King'' men får da være måte på. Nå hadde Liverpool også skader på fronten, og var i en ræva periode, så stilte vel ''likt'' der. Personlig mener jeg at eierne\sjefene skulle tatt affere lenge før de gjorde det, men jaja. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Det har mere med at i kamper mot scouserene så teller ikke dagsformen så mye. De blir harde uansett Endret 20. februar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det er vel bevist et et trener/managerbytte gjerne gir en bedre flyt i 5-6 kamper, før nivået stort sett faller til verre enn hva det var med gamletreneren. Nå har Liverpool reddet plassen, og resten av sesongen blir en etappe for å redde en plass inne blant topp 10. Jeg ser de nå nesten har heng på 4 plassen, men jeg tviler på de klarer å holde kjøret oppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Blir meget vanskelig å ta 4.plassen for Liverpool ja. Ligger 8 poeng bak meden kamp MER spilt enn Tottenham. Nå er jo Tottenham kjent for å fucke seg selv opp i sluttspurten(var veldig nære på å gjøre det ifjor også) samt Chelsea spiller dritt for tiden. Men blir somsagt meget vanskelig. Vinner Liverpool mot Tottenham på Anfield er muligheten der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Høhø. Leyton Orient putter i det 89 minutt. Endret 20. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 ÅÅÅneeei omkamp for Arsenal Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg skjønner bare ikke dette. Dere mener serilst at av de lagene som er igjen i fa cuoen så er det Arsenal som en enklest å slå? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg skjønner bare ikke dette. Dere mener serilst at av de lagene som er igjen i fa cuoen så er det Arsenal som en enklest å slå? Ja, utifra hvilke spillere Ferguson ville stilt med mot andre motstandere. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hva er det du ikke forstår med at det er lettere å motivere seg mot et topplag enn et bunnlag? I tilegg til at SAF stiller toppet lag mot Arsenal (ref LFC) kontra guttungene våre (ref Southampton/Crawley). Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Motivasjonen er større av en grunn også. Motstanderen er verre Endret 20. februar 2011 av Alastor 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Legg til WH på den lista, niko. Dessuten kan vi skryte av at vi slo flere topplag på veien når vi løfter trofeet i mai. The City Is Yours? Course It Is 5 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Legg til WH på den lista, niko. Dessuten kan vi skryte av at vi slo flere topplag på veien når vi løfter trofeet i mai. http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2011/02/City-vs-Notts-empty-seats1.jpg The City Is Yours? Course It Is Og hva gjør deg så sikker på seier?. Eller skal vi skryte av å bli slått ut også? Endret 20. februar 2011 av Alastor 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Personangrep er fjernet fra tråden. Følg retningslinjene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå