Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg håper nok på enklest mulig motstand selv om disse kampene mot antatt dårligere lag er litt skremmeskudd aktige. Hvis vi kan komme oss igjennom med å spare spillere så er det en fordel

 

Gold: i sterk kontrast til meg ja. Jeg synes å fortjene å vinne er veldig oppskrytt. Kan vi få tittelen så tar vi den. Finnes ikke bedre underholdning enn når Manchester United vinner

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS: Flere enn meg som reagerer på at OT matta ikke har taklet vinteren i år spesielt godt? Leser at dette vil bli et stort problem når southstand blir oppgradert til å matche northstand, da sollys ikke lengre vil nå gresset.

Sollys er da ikke noe stort problem da de har "kunstig" solstativer som de bruker vanligvis.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg reagerer på at at LFC/Arsenal supportere konstant kaster lys over "biblioteket OT" når det er like ræva stemning på deres egne stadioner.

 

Hvor mange ganger har du vært på Anfield og Old Trafford?

 

selv har jeg besøkt både Anfield (5), Old Trafford (2), Highbury (1) og Emirates (2). Uten tvil best stemning på Anfield Road. Svakeste publikum jeg har sett live i England noensinne var på Stamford Bridge og Chelsea - Charlton i januar 2006.

 

FA-cupens kvartfinale:

Manchester United - Leyton Orient/Arsenal

 

trekker da hjemmebane for 3.kamp på rad eller? nice med litt tur ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

FA-cupens kvartfinale:

Manchester United - Leyton Orient/Arsenal

 

trekker da hjemmebane for 3.kamp på rad eller? nice med litt tur ja.

Andre kamp på rad, get your facts straight.

Sånt kan skje når det er trekning.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

FA-cupens kvartfinale:

Manchester United - Leyton Orient/Arsenal

 

trekker da hjemmebane for 3.kamp på rad eller? nice med litt tur ja.

Andre kamp på rad, get your facts straight.

Liverpool hjemme, Crawley hjemme, Arsenal hjemme.

 

Faaaaaaaeeennnnnn! Kamprogrammet er hardt nok som det er og det er vel liten vuts i å håpe på LO

Men så er det jo mot tittelrivalen. De må gjennom det samme.

Lenke til kommentar

Liverpool var vel ikke den tøffeste motstanden, da vi var total crap på det tidspunktet, og var på nivå med Wigan og andre drittlag. At dere møter Arsenal trenger ikke være noe negativt i det hele tatt, som Latias (tror jeg) nevnte. Dere har større sjanse mot et topplag, med toppet lag enn dere har mot middelmådige lag med skalldyr som Gibson og Obertan på banen. Arsenal får det jo da like tøft som dere..

Lenke til kommentar

FA-cupens kvartfinale:

Manchester United - Leyton Orient/Arsenal

 

trekker da hjemmebane for 3.kamp på rad eller? nice med litt tur ja.

Andre kamp på rad, get your facts straight.

Liverpool hjemme, Crawley hjemme, Arsenal hjemme.

 

Faaaaaaaeeennnnnn! Kamprogrammet er hardt nok som det er og det er vel liten vuts i å håpe på LO

Men så er det jo mot tittelrivalen. De må gjennom det samme.

 

Jo menn i cuper er det mye tilfeldigheter som rår og de kunne ha røket mot hvem som helst

 

Liverpool var vel ikke den tøffeste motstanden, da vi var total crap på det tidspunktet, og var på nivå med Wigan og andre drittlag. At dere møter Arsenal trenger ikke være noe negativt i det hele tatt, som Latias (tror jeg) nevnte. Dere har større sjanse mot et topplag, med toppet lag enn dere har mot middelmådige lag med skalldyr som Gibson og Obertan på banen. Arsenal får det jo da like tøft som dere..

 

Det tror jeg ikke på. Vi har hatt større sjange til å vinne mot antatt dårligere lag. Og alle kamper mot Liverpool er vanskelige

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kommer jo an på hva Ferguson velger å gjøre. Om han gjør som igår å undervurderer et lag på grunn av lagets plasering i ligasettingen. Mot Arsenal vil nok Fergie toppe laget, han ønsker nok å knuse arsenal, er er muligens mindre trolig til å gamble med startoppstillingen.

Lenke til kommentar

FA-cupens kvartfinale:

Manchester United - Leyton Orient/Arsenal

 

trekker da hjemmebane for 3.kamp på rad eller? nice med litt tur ja.

Andre kamp på rad, get your facts straight.

Liverpool hjemme, Crawley hjemme, Arsenal hjemme.

Ja, la oss bare glemme bortekampen mot Soton. ;)

 

Sant det, 3 av 4 kamper hjemme, hjemme mot non-league lag, borte mot et lag fra nivå 3. Tøffe greier :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...