Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk akkurat tatt igjen litt på reservelagsfronten etter det har vært litt utsatte kamper osv. de siste rundene. Brukte begge pausene mine til å lese opp om Lancashire (Senior) Cup og reservene siste match (fra søndagen?) mot Oldham i kvartfinalen (kampen endte 3-0 J King, J King og Bebe, alle assistert av Obertan).

Av merkbare (spennende) spillere: Brady, Gill, Norwood, J King, Obertan, Morrison, Bebe, Fabio (+ Lindegaard).

Lindegaard hadde null og niks å gjøre, men moro at han starter. Vet helt ærlig ikke hvor han er tenkt inn i laget. Som voksende talent hos reservene, på benken bak VDS' etterkommer eller som førstelags-keeper. Morrison (sinnsykt potensiale. Messi-teknikk), Brady, Gill og Norwood virker alltid (de gangene jeg har sett) veldig ivrige på å vise seg frem og gløder som jeg "forventer" av spillere som får sjansen til å vise seg i reservecupene. Fabio og Obertan er de eneste som tydelig ligger over dette nivået syns jeg. Farlig venstreside på laget med de to. Obertan hadde som sagt hat-trick i assist og kommentaren nevner også under kampen at Obertan alltid er god. Jeg kan være enig der. King scorer sitt 8nde mål på fem kamper og er kun en god redning og en tverrligger unna hat-trick i denne kampen, som han senest gjorde forrige gang for 3 uker siden. Bebe er et beast. Tungt skudd, halvgode løp. Vet ikke helt hva jeg skal si om han. Veldig positivt at Davide Petrucci fikk et innhopp etter et år (+/-) på sidelinjen (p.g.a. skader). Var ganske nær en goal også.

Blackburn i semien neste runde.

http://www.youtube.com/watch?v=7I01WUCZifw&feature=player_embedded#at=234

Lenke til kommentar

VG gidder iallefall ikkje skrive stort i Live'n sin om kampen.

1' Dommeren blåser i gang kampen.

45' Dommeren blåser av.

46' Dommeren blåser i gang andreomgang.

90' Dommeren blåser av.

Fyren som oppdaterer gnir seg sikkert i hendene. Snakk om lettjente penger.

Lenke til kommentar

De er jo ikke VGLive som oppdaterer. Resultatene kommer inn fra andre steder.

De følger jo kun de mest interessante kampene/lagene, derfor er det naturlig at Liverpool-kampene ikke følges.

Pluss for den. Informativt i tillegg til et berettiget spark i retning de selvhøytidelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...