Jotun Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Høylig krapp! Fader for noen idioter.... Men var litt kult og. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hahaha, fy faen. Midtlivskrise? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ikkje glem Luke Chadwick. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Tja, Mark Boshnich må vel være tidenes værste KJØP hvertfall. Han er ikke i nærheten en gang Gary Birtles er ofte nevnt som det verste kjøpet i engelsk fotballs historie. Og Gibson den dårliste spilleren er bare patetisk Endret 9. februar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tja, Mark Boshnich må vel være tidenes værste KJØP hvertfall. Han er ikke i nærheten en gang Han er nok ikke det verste kjøpet, men fyfaen for et mislykket menneske det var. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Valencia snart tilbake. http://www.givemefootball.com/premier-league/16m-wing-wizard-poised-for-sensational-united-retu? Forventet tilbake i kampen mot Crawley town. Er Owen Hargreaves ute for resten av sesongen? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Håper Valencia finner tilbake til den gode formen han viste frem til skaden. Samtidig må jo Nani fortsette omskoleringen til venstreving. Øvelsen med Nani på venstre og Giggs på høyre i forrige kamp var jo horribelt dårlig (sammen med resten av midtbanen og Evans). Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hva i..? Oja, jeg trodde jeg hadde komme feil. Trodde dette var mattetråden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg skrev rett av slik det står i boka. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Enkelt forklart: - Potensen gjør at -2 blir 4. - Det andre gangestykket blir slik: 3x-2 = -6 - Minusen foran det andre gangestykket gjør at -6 blir til 6. 4+6 = 10. Husk at gange skal gjøres først. Slik at addisjon og subtraksjon er det siste du gjør. Da unngår du feil fortegn. Du skrev rett av, men å sette inn hjelpeparenteser rundt gangestykker er et triks for å lettere holde orden på fortegn. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Haha, thx. Temaet i oppgavene jeg er på er faktisk "regnerekkefølge og fortegn". Men jess, da setter jeg en strek over mattespørsmålene mine, så går vi tilbake til off topic igjen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Bare å spør på en PM om det er noe da, hvis ikke har man mattetråden på forumet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Og som vanlig er 1/3 av det han kommer til å si til å være "to be honest with you" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Og som vanlig er 1/3 av det han kommer til å si til å være "to be honest with you" "There's no doubt about that" - Fergie Og Points, legg opp mattekarrieren din asap. Endret 11. februar 2011 av Latias Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Og som vanlig er 1/3 av det han kommer til å si til å være "to be honest with you" Og Points, legg opp mattekarrieren din asap. Det er ingen mattekarriere, men en karriere som rakettforsker som står på planen her. Men ja, jeg har funnet ut at jeg trenger en oppfriskning i ungdomsskolematte før jeg kommer meg videre fra side 5 i matteboka jeg har. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Elsker denne taklingen her, og de kinesiske kommentatorene får "ninja-ffekten" til å bli enda mer levende! http://www.youtube.com/watch?v=6dHVtqMl0Xg&feature=related Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Det er kanskje noe av det han har manglet denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå