Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Cheesehead ikveld ja. (ellers er det Dallas Cowboys som gjelder) Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Veit ikke noe om bakgrunnen til lagene, men Packers er i hvert fall mest populære blant mine facebook-venner. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 hvem vinner denne kampen da ? eller har den begynt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Packers leder 20-3. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Man må bare elske presisjonen på det siste kastet til Rodgers. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) En flott dag for sporten fotball idag, både engelsk og amerikansk. Hele helgen har vært flott igrunn. Endret 7. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Søndagen var vel bra for fotballen men den lørdagen var tvilsom synes jeg. Har opplevd bedre. Mange ganger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Søndagen var vel bra for fotballen men den lørdagen var tvilsom synes jeg. Har opplevd bedre. Mange ganger. Mtp. underholdning så må nok lørdagen sies å være den beste i PL noengang. Sett med Uniteds øyne så var det nok ikke så gunstig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen gang? Kanskje for deg som bare husker 2000 og ut 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 7. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. februar 2011 Så ikke noe særlig PL-fotball før treblesesongen vår, nei. Hvilken PL-runde mener du har vært bedre for nøytrale folk da? - Midtstopper scorer to mål for Stoke, og snur kampen på overtid mot Sunderland. - Blackpool leder 2-3 mot Everton, men ender opp med å tape 5-3. Saha scorer FIRE mål, første gang han scorer hat-trick helt siden 01. - Arsenal leder 0-4 (faktisk stod det 0-3 allerede etter 9 min), men ender utrolig nok opp med 4-4. Dette er den største ledelsen noen gang som har blitt gitt bort i PL's historie. - Krancjar redder Spurs på overtid, de tar en knepen seier mot Bolton. - Wigan og Blackburn spiller 4-3. - Topplaget United som ikke hadde tapt på 30 kamper, taper borte mot bunnlaget Wolves. - Torres går fra Liverpool til Chelsea rett før vinduet stenger. Chelseas første motstander er nettopp Liverpool. Torres failer, Liverpool viser at de kan vinne uten han. - Runden var tidenes mestscorende runde i PL. - Det ble delt ut flere straffer enn noen gang. Kudos til deg om du greier å finne en bedre runde. 13 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Nokså umulig å toppe den der. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Forferdelig helg. Sitter bare og venter til neste helg.. Unbearable. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Vel Torres tilførte vel null og nada til denne runden. Kanskje gnist til en kamp som har null og niks å si om gullkampen. Mye mål og mye comeback, men sorry latias, det har skjedd før. At jeg ikke husker tid og dato på stående fot må du nesten bare unnskylde meg. Det har likevel vært langt mer dramatiske runder i Premier League, da spesielt i avgjørnde kamper på slutten av året. Jeg kan gi deg den at dette kanskje var den morsomste med tanke på mål og bingokamper. Likevel, Liverpool - Chelsea var en traurig affære, og det var den eneste storkampen. Ikke mye jizz i buksa over annet enn comebacket til Newcastle egentlig som jo var helt fantastisk. Endret 7. februar 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fantastisk fet helg. Bortsett fra fyllesjuke fra helvete. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mener å huske at kommentatoren sa at det måtte komme 4 mål eller noe slikt i Chelsea-Pool kampen for at det skulle bli den mestscorende? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Wolves har faktisk slått United, Liverpool, Chelsea og City denne sesongen. De mangler bare Arsenal og Tottenham så har de topp 6 i år.. Arsenal får de sjansen til å ta allerede til helgen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Mest underholdene runden noen sinne var vel å ta i. Jeg sovnet under Chelsea kampen. Endret 7. februar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Mest underholdene runden noen sinne var vel å ta i. Jeg sovnet under Chelsea kampen. Jeg også, faktisk. Men apropos spennende oppgjør. Liverpool 4 - 4 Arsenal var absolutt en høydare. 08/09- eller 09/10-sesongen. Arsjavin putta 4, det siste etter en av de sykeste kontringene jeg har sett. Endret 7. februar 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 08/09 var det. 4-4 mot Tottene samme sesong var temmelig syk aswell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå