Martindani Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det som svir er at tapet kom mot ligaens svakeste lag. Vi har et tøft kampprogram igjen, og bør i det minste ta 3 poeng mot alt av svak motstand. Det være seg både hjemme og borte. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Sant nok, men synes allikevel det hadde svidd mer å tape mot Arsenal, City eller Chelsea. Morsomt at dette er den første runden Liverpool tar flere poeng enn oss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Morsomt at dette er den første runden Liverpool tar flere poeng enn oss. 31. oktober spilte vi 0-0 mot Sunderland. Da vant Liverpool 1-0 borte mot Bolton. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kan ikke i mine villeste fantasier se for meg at vi er på topp etter mars mnd. Tipper både City og Arsenal er forbi innen da. Hvem er du og hvor har du gjort av Goldwing? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Dere er så tåpelige alle sammen. Natta Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Super Bowl i kveld. Ser dere på? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hadde tenkt å kjøre på, men nå sovnet eg nettopp. Rett i køya! Eg er blitt en pingle Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Er kvalm og ikke i form. Har heiet på Liverpool i dag Æsj. Typisk disse moderatorene og blande seg inni mellom. Skulle være ett innlegg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skal lett se. Go Packers! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Herrefred, fjompen fra tv2 dukket opp på Super Bowl-sendingen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Børrestad? Ålreit fyr i mine øyne. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 go steelers !!!! http://www.ebengregory.com/2011/02/03/adult-star-diamond-foxx-plans-blowjob-party-if-steelers-win-super-bowl/ Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Har aldri noken gang hatt noko som helst forhold til Amerikansk Fotball. Eller forresten. Har vel kanskje sett ein og anna luguber NFL/Highschool film. Satt på NRK for ca 45 min siden og har av ein eller anna grunn berre fortsatt å kikke.? Var jo nesten litt interressant. Endret 6. februar 2011 av ThOms-N Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Om årets Superbowl bare blir 10% så underholdene som fjorårets, så kommer du til å sitte klistra 3-4 timer til også Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Så ikke på i fjor, og skjønner knapt hva sporten går ut på (annet enn at det er brutalt), men når det er så sinnsykt populært som det er så må jeg gi det en sjanse. Har heller ikke noe annet å fylle natten med. Børrestad er forøvrig en gud på tv-skjermen sammenliknet med mange andre programledere. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jepp. I tilegg så ser han tydligvis jævlig mye sport. Har sansen for han. Go Packers (...)! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Eg får sjå kor lenge eg sitter. Kan bli lenge. Ønsker ikke legge meg. Skal til tannlegen for rotfylling klokka 10 i måro, så ønsker å utsette det maks. Kem heie me på? Ka farge har dei? Og kem speler egentlig. Dessuten har eg 100% av reglene og lære meg underveis. Er det nordmenn i NFL? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ser for meg 11 veldig lange timer på jobb i morgen. Blir nok sitttende hele natten, må bare se dette her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå