Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ja til sommeren blir det opprenskning, det er sikkert. Sir Alex har forsåvidt også sagt at denne sommeren skal det skje noe. Og jeg håper ikke han er feig, enkelte etablerte spillere hviler på laurbærne. Da må det ristes i buret litt, vise at det ikke er nok å spille på halv maskin.

 

Når det gjelder kampen igår, hvorfor i helvete gikk Carrick ut og ikke Fletcher?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare få sagt det her.

 

Jeg er ikke en fan av Ferguson, og jeg synes han sutrer helt enormt etter kamper man taper poeng hvis det er noen dommerfeil inne i bildet. Men etter kampen i går ble jeg imponert over Ferguson. Av det jeg har sett så har han ikke sutret(eller kommentert) den mulige utvistningen til O'Hara eller handsen til Zubar. Han roste heller Wolves og nevnte de hva som gikk galt.

 

Thumbs up til Ferguson.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Ferguson klager som alle andre managere på dommere. Han har likevel nesten alltid rost motstanderene om det er passende og fortjent. Igår var det kun Doyle som var en mindre drittsekk, Wolves vant fair and square, verken særlig stygtspillende eller provoserende. Selv om det var haling av tid o.l, men det er forventet.

Lenke til kommentar

Hårreisende. Har lyst til å drepe en Arsenal-supporter etter å ha hørt 90 minutter med dødsrop "COME OOONN WOOLVESS!!" fra pub-en i går. Lykke til med at den klubben vinner PL uten at vi driter oss massivt ut.

 

Det positive med goonern var at det er den første Arsenal-supportern jeg har sett som bryr seg om fotball da, haha.

Lenke til kommentar

Ferguson klager som alle andre managere på dommere. Han har likevel nesten alltid rost motstanderene om det er passende og fortjent. Igår var det kun Doyle som var en mindre drittsekk, Wolves vant fair and square, verken særlig stygtspillende eller provoserende. Selv om det var haling av tid o.l, men det er forventet.

 

Selvsagt klager de fleste(alle) managerne, men jeg føler at Ferguson er blant de verste, sammen med Wenger og de andre managerne for topplagene. Men det kan jo godt hende at dette har med at media nevner og skriver mer om toppklubbene og selger selvsagt mer at Ferguson klager over dommeren når United spiller uavgjort mot Wigan, enn at Mick McCarthy klager over dommeren etter 1-1 mot Wigan. I Spania er det jo ingen som bryr seg om de 19 andre trenerne utenom Mourinho for tiden. Og Mourinho virker som det store stygge ulven.

 

Hva var det egentelig Doyle gjorde i går? Utenom at han tok ballen opp og hindret United å sette igang tidlig. Og at han tok med seg ballen når Giggs "sparket" han ned.

 

Og du skulle sett oss mot City, da drøyde vi, det i går var ingen ting. :)

Lenke til kommentar

Om Pool tar poeng mot Chelsea senere er det ikke så ille. Da har vi kun tapt 1 poeng til både Arsenal og Chelsea. Men på en annen side må vi jo da fortsatt høre på Dalglish-runkingen til Pool-suppporterne.

Foretrekker heller en uke med Dalglish-runking enn Chelsea-runking/Torres-runking.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva var det egentelig Doyle gjorde i går? Utenom at han tok ballen opp og hindret United å sette igang tidlig. Og at han tok med seg ballen når Giggs "sparket" han ned.

Som sagt bare en mindre drittsekk. Han hindrer tidlige igangsettinger med hver anledning, den ene gangen tar han faktisk ballen Rafael har lagt til rette på et frispark. Også driver han med triksing og finting etter vi får frispark, og da Giggs går i så hiver han seg. Det er likevel dommeren sin feil som tillater han dette. Hadde frydet meg om Scholes eller Giggs hadde gjort det i samme situasjon. Så derfor bare en mindre drittsekk :)

 

Chelsea er forøvrig forlengst ute av gullkampen. Om ikke Liverpool hadde slått dem idag ville de garantert tapt flere, og dermed vært ute. Om de nå vinner alle sine kamper vil de fortsatt havne bak.

Lenke til kommentar

Chelsea er ute av den kampen, ja. Ikke bare er de for langt bak uansett, men de er også langt fra friskmeldte fra den elendige perioden de har hatt i lange tider. Utrolig deilig å se. Det er mye bedre å konkurrere mot Arsenal enn Chelsea. Jeg kan akseptere tap mot en verdig motstander og et bedre lag. Det er vanskeligere å svelge tapet når det kommer mot dopere som Chelsea og City.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Chelsea er ute av den kampen, ja. Ikke bare er de for langt bak uansett, men de er også langt fra friskmeldte fra den elendige perioden de har hatt i lange tider. Utrolig deilig å se. Det er mye bedre å konkurrere mot Arsenal enn Chelsea. Jeg kan akseptere tap mot en verdig motstander og et bedre lag. Det er vanskeligere å svelge tapet når det kommer mot dopere som Chelsea og City.

Forferdelig enig!

Lenke til kommentar

Var ikke en så dårlig helg for oss likevel. Greit, vi vant ikke, men en eller annen gang måtte tapet komme. Herlig å se at Arsenal bare tok innpå ett poeng, mens Chelsea er like langt bak som de var før runden. Litt synd med City-seier, men de spiser vi opp levende på Old Trafford.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...