Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sir Alex har gjort mye riktig opp gjennom årene. Men en av de feilene han har gjort ble mer tydelig for meg i dag. Han valgte Evans ovenfor Pique. Utrolig synd egentlig.

 

Hadde vi skullet hatt Pique så måtte vi ha ofret Rio eller Vidic. Han ville ha fast plass

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

SAF gjorde ikke noe feil med Pique nei, eneste var at vi kunne fått mer penger. He had to go, Rio - Vida var faen meg vill og helt fast og ingen av de var "outdated" eller injury-prone. Slutt å grin over det der. "Valgte blabla over blabla". Kom igjen..

 

And on Rio Ferdinand: "He's done his calf and that's him out for a couple of weeks I believe."

 

Faen... det er ikke bra, ingen Rio mot City. Da blir det ikke clean sheet, det er ganske trygt å si..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på om det er kampprogrammet som tar oss. Vi virket slitne og umotiverte. Vi lot oss bli frustrerte og det er ikke likt oss i hele tatt. Vi bruker å klare å være tålmodige og male til åpninger byr seg. Wolves spilte bra i forsvar men det er noe vi er vandt til.

 

Vi har virket umotiverte i de bortekampene før denne kampen også, men har klart å vokne. I dag klarte vi ikke å bevege oss nok og vi fikk aldri rom.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Folk er så bortskjemte til tider. Vi har tapt kun to kamper siden april i fjor, forventer dere virkelig at man går gjennom hele sesongen unbeaten? Som jeg sa i pausen, så har vi bare godt av et tap. Jeg har på følelsen at alt surret rundt unbeaten-greiene har sørget for en elendig og veldig defensiv mentalitet på bortebane. De siste 6-7 bortekampene har det liksom handlet om å forsvare denne rekorden framfor å faktisk ta alle poengene. Nå er denne saken ute av verden, og nå kan vi endelig begynne å fokusere på å ta trepoengere borte også.

 

Det at vi ikke greide å våkne i dag er helt greit. Om vi hadde våknet og tatt ett poeng i dag, så ville vi fortsatt ha sett samme taktikk i neste kamp. Nå har Fergie sett at uansett hvor stor klubb man er, så kan man ikke reise seg hver eneste gang man ligger under. Dette var et ideelt tidspunkt å få tapet på, for nå har vi god tid til å reise oss før de neste bortekampene (Marseille, Wigan, Chelsea og Liverpool) som alle spilles innen 11 dager.

Lenke til kommentar

Bortskjemte er vi, men det blir ikke noe bedre av det.

 

Om det er et motivasjonsproblem så tror jeg ikke det blir verre av å møte Liverpool og Chelsea. Og taktikkmessig så var vi veldig offensive i dag.

 

Formasjonmessig så slet jeg også å se noen fast formasjon. Evra ble dyttet høyere på banen ihvertfall.

Lenke til kommentar

Giggs var så feilposisjonert at jeg begynte å lure på om han hadde røyket flere gram hasj rett før kampstart, for den mannen så det ut som om det var om å gjøre om å ha vært flest steder på banen og den tittelen kan han få.

Rafa var også på ganske mange merkelige steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...