Alt-Ctrl Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Men det angrepet når Berba starter sammen med Evra, legger ballen til Nani og løper frem og scorer Det er magisk. Litt "eat shit and die" til kritikerne 2 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det der må være en av de beste videoene jeg har sett på YouTube. 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Saha ser virkelig ut til å finne formen. 4 mål i dag og 1 annullert av en dommer som ikke kan fordelsparagrafen. Og 4-3 til Arsenal med 8 minutter igjen av kampen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Saha var syk i dag. Eneste som er kjipt er at det gikk utover Blackpool som har en av de kuleste managerne jeg har sett. Stand-Up komiker deluxe! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) At det går an. Her har man en gyllen mulighet til å dra fra Arsenal, også taper vi mot bunnlaget Wolves. For en tragisk aften. Endret 5. februar 2011 av apollox Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Sir Alex har gjort mye riktig opp gjennom årene. Men en av de feilene han har gjort ble mer tydelig for meg i dag. Han valgte Evans ovenfor Pique. Utrolig synd egentlig. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) ikke bare det han valgte Evans over Smalling, i kampen idag. Endret 5. februar 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Og neste gang er det mot City, lukter stortap. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Sir Alex har gjort mye riktig opp gjennom årene. Men en av de feilene han har gjort ble mer tydelig for meg i dag. Han valgte Evans ovenfor Pique. Utrolig synd egentlig. Hadde vi skullet hatt Pique så måtte vi ha ofret Rio eller Vidic. Han ville ha fast plass Endret 5. februar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 SAF gjorde ikke noe feil med Pique nei, eneste var at vi kunne fått mer penger. He had to go, Rio - Vida var faen meg vill og helt fast og ingen av de var "outdated" eller injury-prone. Slutt å grin over det der. "Valgte blabla over blabla". Kom igjen.. And on Rio Ferdinand: "He's done his calf and that's him out for a couple of weeks I believe." Faen... det er ikke bra, ingen Rio mot City. Da blir det ikke clean sheet, det er ganske trygt å si.. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Huff. Blir så deppa av tungsinn når man får sånne resultater. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg er faktisk i elendig humør etter kampen idag 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Lurer på om det er kampprogrammet som tar oss. Vi virket slitne og umotiverte. Vi lot oss bli frustrerte og det er ikke likt oss i hele tatt. Vi bruker å klare å være tålmodige og male til åpninger byr seg. Wolves spilte bra i forsvar men det er noe vi er vandt til. Vi har virket umotiverte i de bortekampene før denne kampen også, men har klart å vokne. I dag klarte vi ikke å bevege oss nok og vi fikk aldri rom. Endret 5. februar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 En annen ting, noen som skjønte hva slags formasjon vi spilte på slutten? Rooney på kant, nani på andre kanten, giggs overalt, rafael overalt, fletcher på back? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Folk er så bortskjemte til tider. Vi har tapt kun to kamper siden april i fjor, forventer dere virkelig at man går gjennom hele sesongen unbeaten? Som jeg sa i pausen, så har vi bare godt av et tap. Jeg har på følelsen at alt surret rundt unbeaten-greiene har sørget for en elendig og veldig defensiv mentalitet på bortebane. De siste 6-7 bortekampene har det liksom handlet om å forsvare denne rekorden framfor å faktisk ta alle poengene. Nå er denne saken ute av verden, og nå kan vi endelig begynne å fokusere på å ta trepoengere borte også. Det at vi ikke greide å våkne i dag er helt greit. Om vi hadde våknet og tatt ett poeng i dag, så ville vi fortsatt ha sett samme taktikk i neste kamp. Nå har Fergie sett at uansett hvor stor klubb man er, så kan man ikke reise seg hver eneste gang man ligger under. Dette var et ideelt tidspunkt å få tapet på, for nå har vi god tid til å reise oss før de neste bortekampene (Marseille, Wigan, Chelsea og Liverpool) som alle spilles innen 11 dager. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Bortskjemte er vi, men det blir ikke noe bedre av det. Om det er et motivasjonsproblem så tror jeg ikke det blir verre av å møte Liverpool og Chelsea. Og taktikkmessig så var vi veldig offensive i dag. Formasjonmessig så slet jeg også å se noen fast formasjon. Evra ble dyttet høyere på banen ihvertfall. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Enig med Latias, mye bra det han skriver over. Håper vi våkner av dette her og at vi kanskje kan begynne å spille fotball på bortebane. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 En annen ting, noen som skjønte hva slags formasjon vi spilte på slutten? Rooney på kant, nani på andre kanten, giggs overalt, rafael overalt, fletcher på back? Ja, det så ut som at Flecther prøvde seg som VENSTRE-Back en stund, Og hvor løp Evra? Giggs og Rafa var over hele banen. 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Giggs var så feilposisjonert at jeg begynte å lure på om han hadde røyket flere gram hasj rett før kampstart, for den mannen så det ut som om det var om å gjøre om å ha vært flest steder på banen og den tittelen kan han få. Rafa var også på ganske mange merkelige steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå