Geir M Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 United vil gi Evra livstidskontrakt. Høres nesten litt rart ut. Hvis det hadde kommet et stort bud på Evra i sommer tror jeg det ville være dumt å ikke selge. Det kan ikke være mange årene igjen til han mister farta og da er han ikke god lengre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Smith var helt syk i Leeds. Det gikk til helvete med smiff når han brakk beinet mot Liverpool, han kom aldri tilbake fra den skaden. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Han hadde i følge SAF veldig stor rolle i laget når det gjaldt steming og sosialt (Sjekk seiersbildet etter Carling Cup 2006, "for You Smudge"). Han var en utrolig ballvinner og en kriger vi ikke har nå. Endret 4. februar 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Likte Smith på en måte, likte at han ikke nølte et sekund ved å gå i krigen, men han var stadig på etterskudd og det er og mye av grunnen til at han hadde så mange taklinger. Synes ikke han var spesielt god på taklinger egentlig, men han skilte seg ut i og med at han gikk i krigen oftere og hardere enn andre. Spillere som Carrick er ofte litt tidligere i situasjonene og slipper ofte å komme dundrende inn i fem hundre. Helt grei spiller, men langt fra god nok. Allikevel er ett av favoritt-øyeblikkene mine som United-supporter med han i hovedrollen. Husker det var mot Fulham, vanskelig å beskrive målet, men Smith hiver seg foran forsvarsspilleren som skal klarere, tar ballen og dundrer den i mål. Skulle likt å sett reprise av det igjen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg husker Smith var skadet en god stund, for så å bli spart en god stund, for så å få starte kampen hjemme mot Roma etter at vi hadde tapt borte. Smith scoret og vi vant 7-1. Uforglemmelig kamp, og genistrek av SAF. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Husker jeg var på Old Trafford og fikk meg en High-Five med Smith og faktisk Forlán også. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Grattis a, poenggutten med spittet banan! Endret 4. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Gode gamle Banan har bursdag, snart 30 nå Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Gratulerer med dagen, Axel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Rooney: We're in charge. Wayne Rooney says United are currently in command of the title race but warns it's too early to write off rivals like reigning champions Chelsea. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Ex0VA7OrX4w 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fuckin' fantastic! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Rett og slett. Nytbare mange av målene. Begynner å få tilbake godfølelsen for kampdagene igjen og no, mtp hele laget. Speler tidvis fantastisk fotball no. Det var stort sett fraværende før jul.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Herlig video. Ble skikkelig glad da jeg så den nå, og bare enda klarere til kamp i kveld! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) ÅÅååååh Berba! Endret 5. februar 2011 av niko. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Synes synd på Chicharito som faktisk postet videoen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 ÅÅååååh Berba! Top class video, Latias. Gracias. Bare hyggelig? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) VANNVITTIG! Aldri fått somlet meg til å se Blackburn kampen, har den liggende, men det krever litt tid å sette seg ned å se en reprise.... Men det angrepet når Berba starter sammen med Evra, legger ballen til Nani og løper frem og scorer Edit: Er jo ikke noe vits å trekke fram noen spesielle. Er svært få "puttere" i den videoen. Liverpool målene, brassen i tverrliggeren er jo helt klart et av høydepunktene. Endret 5. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå