Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når ikke engang de offensive egenskapene er gode nok (som vi diskuterer her, du har jo en tendens til å diskutere andre ting enn oss) hvordan er da hans defensive egenskaper, som jo helt klart er dårligere enn de allerede dårlige offensive egenskapene.

 

Egenskaper er et ord man ikke kan bruke for mye.

 

Jeg sliter med å forstå poenget ditt

Lenke til kommentar

Om han er en offensiv spiller, så viser han det dårlig i pasningspillet sitt. Han har like mange assist som Van der Saar.

 

Kanskje mer rettferdig å sammenligne han med O'Shea, som har 3 assist.

 

I forhold til mål/skudd på mål har han statistikken 0,07 i følge Premierleague.com. Fletcher, vår defensive midtbanespiller, har 0,13.

 

Rett skal være rett, Nani har samme elendige skuddstatistikk som Gibson. Heldigvis er Nani god til andre ting enn å skyte, blant annet finne medspillere i scoringsposisjon.

 

Mange sier at Gibson er like god som Scholes å skyte - det er han selvsagt ikke. Scholes scorer på ca. hver 5. skudd (0,19).

 

Om Gibson ikke tar en Messias (står opp fra de døde), så håper og tror jeg mannen spiller for Stoke neste sesong. Med Carew. Som er like ubrukelig. De går fint sammen. Carew går aldri på løp, og Gibson har aldri slått en pasning til en spiller på løp.

Lenke til kommentar

Dårlig spill av Fletcher? Fletcher har alltid spilt med hjertet utenpå drakten. Problemet var mangel på ferdigheter, i forhold til at han skulle være arvtaker til Beckham.

 

Så lenge SAF har vett til å bytte ut Gibson etter halvspilte kamper, så vinner vi fortsatt fotballkamper. Tenker den mannen skal varme benk når Park er tilbake.

Lenke til kommentar

Gibson er den nye hakkekyllingen, la oss hoppe på toget. Gutten har spilt ELENDIG de siste kampene, han har likefullt gode kamper under beltet også. Blir nok aldri god nok for Uniteds første 11, det er likevel ingen grunn til å tear him a new one. Skal noen ha skyld for at han matches hele tiden er det jo Sir Alex. Men så skal det sies at han matchet Park og Fletcher f.eks gjennom bra mange stinkere før de skinte. Det er en grunn til at han får så mye tillit som han gjør, vi ser det bare ikke. Jeg for min del tror han gir en fantatisk BJ, for jeg klarer ikke se hva han gjør for å fortjene det utpå banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...