Medlem-205774 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Filmer av Gibson sine mål At Gibson har et par fine mål skulle bare mangle etter alle de kampene han har ødelagt spillet og blåst ballen i hytt og pine og man ikke kunne se forskjell på verken pasninger og skudd. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Når ikke engang de offensive egenskapene er gode nok (som vi diskuterer her, du har jo en tendens til å diskutere andre ting enn oss) hvordan er da hans defensive egenskaper, som jo helt klart er dårligere enn de allerede dårlige offensive egenskapene. Egenskaper er et ord man ikke kan bruke for mye. Jeg sliter med å forstå poenget ditt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg kan sikkert legge opp filmer av mine skudd gjennom 10 år. Har sikkert nok skudd i løpet at de 10 årene til å fylle opp et par videoer på rundt et min hver. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Om han er en offensiv spiller, så viser han det dårlig i pasningspillet sitt. Han har like mange assist som Van der Saar. Kanskje mer rettferdig å sammenligne han med O'Shea, som har 3 assist. I forhold til mål/skudd på mål har han statistikken 0,07 i følge Premierleague.com. Fletcher, vår defensive midtbanespiller, har 0,13. Rett skal være rett, Nani har samme elendige skuddstatistikk som Gibson. Heldigvis er Nani god til andre ting enn å skyte, blant annet finne medspillere i scoringsposisjon. Mange sier at Gibson er like god som Scholes å skyte - det er han selvsagt ikke. Scholes scorer på ca. hver 5. skudd (0,19). Om Gibson ikke tar en Messias (står opp fra de døde), så håper og tror jeg mannen spiller for Stoke neste sesong. Med Carew. Som er like ubrukelig. De går fint sammen. Carew går aldri på løp, og Gibson har aldri slått en pasning til en spiller på løp. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Darren Gibson har mange pasninger på spillere på løp Hva er det egentlig som er problemet her? Noen kritiserer defensive kvaliteter hos en offensiv spiller og så er det så galt når jeg synes det er urettferdig? Endret 3. februar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det tok ganske mange år med dårlig spill før Fletcher ble godkjent av fansen. Jeg ser endel likheter mellom Gibson og Fletchers tidlige år. For all del, jeg er langt ifra imponert over hva Gibson viser for tiden, men SAF har troen på han, og jeg har troen på SAF. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Okei, spør her da jeg vet dere elsker meg. Kan noen lage en avatar med ramme av Chuck Bass i 100x100 størrelse? Takk på forhånd, XOXO Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dårlig spill av Fletcher? Fletcher har alltid spilt med hjertet utenpå drakten. Problemet var mangel på ferdigheter, i forhold til at han skulle være arvtaker til Beckham. Så lenge SAF har vett til å bytte ut Gibson etter halvspilte kamper, så vinner vi fortsatt fotballkamper. Tenker den mannen skal varme benk når Park er tilbake. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skift tilbake, vær så snill. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Vel. Om diakusjonen er om han er god nok for en plass på Manchester United Kan noen komme med et eksempel på et sitat jeg påstår det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skift tilbake, vær så snill. Var det meg du pratet til? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Gibson er den nye hakkekyllingen, la oss hoppe på toget. Gutten har spilt ELENDIG de siste kampene, han har likefullt gode kamper under beltet også. Blir nok aldri god nok for Uniteds første 11, det er likevel ingen grunn til å tear him a new one. Skal noen ha skyld for at han matches hele tiden er det jo Sir Alex. Men så skal det sies at han matchet Park og Fletcher f.eks gjennom bra mange stinkere før de skinte. Det er en grunn til at han får så mye tillit som han gjør, vi ser det bare ikke. Jeg for min del tror han gir en fantatisk BJ, for jeg klarer ikke se hva han gjør for å fortjene det utpå banen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 De siste ukene har vi vært vitne til Goldwings baller, Chuck Bass og synsing i BJ. RedCafé står for fall. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg skulle bare ønsket av vi ikke trengte å ha noen hakkekylling. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg sliter med å forstå poenget ditt Du skal ikke bare putte denne i signaturen din a? 5 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 King er tatt ut til CL-squaden vår. Hurray! Håper vi får se noen innhopp med han mot slutten av sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Overraskende at han ikke ble tatt ut til tidligere runder da. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Han var jo på lån til Preston tidligere da.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg skylder på at det er tidlig om morgenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå