Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt-Ctrl er tremeningen til Alt Gary.

Gibson. United player? <--- God artikkel med stats om Gibson.

Interessant lesning. Gibson var faktisk enda mindre defensivt involvert enn det jeg trodde fra før av, og det sier ikke rent lite. Irriterende at vi ikke hentet tilbake Cleverly.

Etterhvert er det vel bare et par mann i verden som mener Gibson er god nok for United. En er Gibsons mor, den andre er dessverre SAF. Usikker på om Gibson selv mener han er god nok for United.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At Evra blir dumpet fra Frankrikes tropp gjør meg bare lei meg, fy faen for et bakvendtland. At det Blanc som gjør det er bare enda verre, stryker han rett av listen som mulige arvtagere til Sir Alex. Han sto ikke langt opp på den, men dog.

 

Blanc har ikke noe som helst valg i denne saken. Hvis han hadde tatt med Evra hadde han hatt ballene sine så skvist at de hadde komme ut kjeften på'n fra det franske fotballforbundet sin side, etter det som skjedde i sommer.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

At Evra blir dumpet fra Frankrikes tropp gjør meg bare lei meg, fy faen for et bakvendtland. At det Blanc som gjør det er bare enda verre, stryker han rett av listen som mulige arvtagere til Sir Alex. Han sto ikke langt opp på den, men dog.

 

Blanc har ikke noe som helst valg i denne saken. Hvis han hadde tatt med Evra hadde han hatt ballene sine så skvist at de hadde komme ut kjeften på'n fra det franske fotballforbundet sin side, etter det som skjedde i sommer.

Det er selvfølgelig politikk i dette, han hadde likvel valget, selvfølgelig ville det kostet han. Men om han lar seg styre av krefter utenfra så mangler han integritet og karakter nok til å bli United-manager uansett.

Lenke til kommentar

Det er ikkje longt ifrå i det minste. Berre å sjå kor stor forskjell der er på det offensive spelet vårt dersom du byttar Gibson med Anderson. Dersom Gibson skal vere ein hovudsakleg offensiv midtbanespelar, så når han rett og slett ikkje opp. Faktisk med ganske god margin også. Det er per dags dato altfor store manglar i spelet hans, som ødelegger mykje for resten av spelet vårt.

Lenke til kommentar

Tid for pillene igjen Limbeck. Evt. drikke deg snydens på Råmelksbrennevin som du har knabba fra bøndene dine.

 

Alle har flaks innimellom. Med så mange skuddforsøk som den gutten har så MÅ han treffe noen ganger. Det er jo som å spille Lotto med 3 mill rekker hver lørdag. Man treffer av og til da.

 

Gibson har brukt opp kvota si nå. Han er ikke god nok for laget, og pr.dags dato så ser det ikke ut som han kommer til å bli det heller. Og når til og med statistikken er så klar og tydelig på at når Gibson spiller så funker spillet til United dårligere, ja da er det mer enn bare gnål og syting fra vår side. Da tyder ting på at Gibson faktisk ikke er god nok.

 

Jørgen: The ball is yours :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når ikke engang de offensive egenskapene er gode nok (som vi diskuterer her, du har jo en tendens til å diskutere andre ting enn oss) hvordan er da hans defensive egenskaper, som jo helt klart er dårligere enn de allerede dårlige offensive egenskapene.

 

Egenskaper er et ord man ikke kan bruke for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...