Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Situasjonen er en helt annen med Chelsea enn med City. Chelsea har erfaring med å kjempe om gullet. Jeg tror det vil komme til syne i slutten av sesongen. I tillegg har de fått en enorm vitamininnsprøyting etter Torres- og Luiz-kjøpene. Skal heller ikke glemme at de har to kamper igjen mot oss, City har bare en.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Takk for alt Gary! Det har blitt nokre år sidan eg endte opp som United-supporter, men det er faktisk nesten eit år meir sidan Neville fekk debuten sin for United. 20 år sidan han kom til klubben no. Det er verkeleg vemodig når slike spelarar ikkje lenger skal ikle seg den raude drakta, men eg er samtidig enig i at både for Neville og for klubben så er det nok det beste av spelarkarriera ender no. Skader og alder har gjort sitt og han har ikkje vore på sitt beste i det siste, noko som truleg gjer det til ei heilt rett avgjersle å legge skoa på hylla.

Lenke til kommentar

Off, trist nyhet at Neville legger opp, men helt riktig. Han har gitt meg mye glede, den måten han jubla når United scorer er fantastisk. Selv om han kanskje kunne droppa enkelte feiringer, men dette var Neville og han er United tvers igjennom, er helt sikker på at hjertet hans er ett dunkende United emblem. Og må ikke glemme det at han var en fantastisk back i sine beste dager.

 

Gary Neville is a Red,

Is a Red,

Is a Red,

Gary Neville is a Red,

He hates Scousers....

Lenke til kommentar

Det ble litt emotional her når jeg så nyheten... ekte legende, hva mer kan man si egentlig? Husker når CR (og før det Becks) var der på høyrekanten mens Gary var fast før han ble skadet... rett og slett unbeatable. En ekte Red Devil. Ikke mange over ham. Kan vi få en video av Gary Neville etter Rio-scoringen mot Pool på overtid? Der ser vi en true red.

 

Gary Neville. He hates Scousers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ble litt emotional her når jeg så nyheten... ekte legende, hva mer kan man si egentlig? Husker når CR (og før det Becks) var der på høyrekanten mens Gary var fast før han ble skadet... rett og slett unbeatable. En ekte Red Devil. Ikke mange over ham. Kan vi få en video av Gary Neville etter Rio-scoringen mot Pool på overtid? Der ser vi en true red.

 

Gary Neville. He hates Scousers.

En klassiker av en feiring:

 

http://www.youtube.com/watch?v=QubF5Afcuek

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10021594

 

Morsomt å lese hvordan Liverpool-fansen reagerer på Torres overgang. Man kan nesten tro at Liverpool aldri før har opplevd å selge en spiller.

Det han skriver om 5-åringer blir jo bare patetisk og pinlig å lese.

 

Jeg lurer på om vi reagerer på samme måte og at andre fangrupper ser på oss på samme måte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...