Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vidic er bedre offensivt.

9581459[/snapback]

Vidic.. bedre enn Ferdinand offensivt? Håper du tuller!

9582025[/snapback]

Vidic scorer mer har jeg inntrykk av, uten at jeg har noen offisielle statistikker å se på....

men scoringer er jo langt ifra alt!

9582068[/snapback]

Vidic har scoret mer ja, men det betyr jo ikke at han er bedre enn Rio offensivt. Som du sier er scoringer langt ifra alt. Vidic er farligere på dødballer, det kan jeg være enig i. Men å si at Vidic er bedre enn Ferdinand offensivt blir bare tull.

9581459[/snapback]

9582025[/snapback]

Jeg tipper han mener inne i motstanderens boks, hvis du mener annet håper jeg virkelig du tuller.

9582069[/snapback]

Hvorfor sier han ikke i motstanderens boks da? Offensivt og motstanderens boks er ikke det samme. Men om han mente hvem som er best av Ferdinand og Vidic i motstanderens boks så er jeg enig i at Vidic er best.

Lenke til kommentar

9581459[/snapback]

9582025[/snapback]

Vidic scorer mer har jeg inntrykk av, uten at jeg har noen offisielle statistikker å se på....

men scoringer er jo langt ifra alt!

9582068[/snapback]

Vidic har scoret mer ja, men det betyr jo ikke at han er bedre enn Rio offensivt. Som du sier er scoringer langt ifra alt. Vidic er farligere på dødballer, det kan jeg være enig i. Men å si at Vidic er bedre enn Ferdinand offensivt blir bare tull.

9581459[/snapback]

9582025[/snapback]

Jeg tipper han mener inne i motstanderens boks, hvis du mener annet håper jeg virkelig du tuller.

9582069[/snapback]

Hvorfor sier han ikke i motstanderens boks da? Offensivt og motstanderens boks er ikke det samme. Men om han mente hvem som er best av Ferdinand og Vidic i motstanderens boks så er jeg enig i at Vidic er best.

9582202[/snapback]

Som sagt: Vidic scorer mer, men scoringer er ikke alt! Jeg syns også Ferdinand er generlt bedre enn Vidic offensift. ferdinand kan faktisk finte litt :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dam di dam! gi meg stream! Jeg dør her!  :cry:

9582614[/snapback]

Tror ikke United-kampen blir streamet. Har du sjekket TV Ants? Soccer Live 3 for eksempel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...