Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latias: Torres er da en sånn? Evig supporter av en klubb og vil aldri forlate den. (Bortsett fra å avslutte karrieren et annet sted da selvsagt....)

Ah, selvfølgelig. Hvordan kunne jeg glemme det? Et kjapt søk på ordet "legende" i TiA ga meg følgende resultat:

 

Hvis Torres selv vil forlate England pga helsa, så burde vi respektere og godta det, men det er faen ikke snakk om at han skal til City eller andre klubber i England. Det tror jeg også han mener, han har såpass respekt for oss supporterne og klubben at han ikek gjør sånt, hvertfall ikke om han vil forlate øya pga helsa. Jævlig synd om det skjer, allerede legende i klubben! For alt i verden vil jeg se at han spiller i Liverpool livet ut og pisser på alt som er av rekorder.

Skulle Torres gå så vil denne drakten være en hyllest av ham de årene han har gjort seg til en mini-legende hos oss, men det var jo litt symbolikk bak da jeg tok ham (ikke bare at han er Gud), og det er at jeg er sikker på at han blir.

Torres er blitt en legende omtrent allerede, og jeg tror laget trenger ham for å ha troen nå. Hvert fall kommende sesong. Jeg tror Torres vil bli, og jeg tror ikke klubben faller for fristelsen å selge ham.

Torres er en ekte legende, kan ikke annet enn å digge fyren :love:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liten tåre i øyekroken å komme hjem til dette.

 

Gary Neville har vært i United fra før jeg startet å følge laget i 1995. Derfor er det nå vemodig å se at en legende legger skoene på hylla. Legende sier du? Helt på sin plass sier jeg. Gary Neville var i 10-12 år i toppsjiktet av backer i Premier League. Glemmer aldri 06/07-sesongen hvor Gary herjer på backplassen og hadde et fantastisk samarbeid med Ronaldo. Dessverre ble han skadd, og var ute et år, og har aldri kommet seg inn igjen, mye grunnet alderen.

 

Gary Neville er red through and through. Han er en ekte mancunian, og han hater de jævla scouserne. Glemmer aldri feiringen i 05/06 da Rio senket L'Pool på overtid, og Gary Neville herjet foran the Kop.

 

Som Game sier så er spillertyper som Neville utdøende; spillere som virkelig kun har et lag, og som virkelig legger sjelen sin i fotballen gjennom både kulturen og det sportslige.

 

HYLL!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så var tiden kommet for Gary Neville. Han ser vel det alle ser at han ikke har det som trengs lengre og at arvtageren er på plass og da er tiden inne for å legge inn årene og se tilbake på en fantastisk karriere. Han var selvskreven både på Manchester United og England i en veldig lang periode. Over 600 kamper for oss.

 

Han var en soldat. 100% lojal. Knakk gjerne bena sine så lenge Manchester United vant

 

Håper han får en testemonial eller en minnes kamp eller noe.

 

Fotballen trenger flere spillere som Gary Neville

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...