Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://united.no/united/nyheter/nyheter/ikke_redd_for_aa_mislykkes

 

Denne fikk meg til å tenke litt.

 

Hvem tar mest riktige valg? En som er usikker på valgene eller en som er sikker?

 

I første øyekast vil jeg si at personen som er sikker tar mest riktige valg, men tenker jeg litt mere på det så er jeg ikke så sikker

 

For eks. Jeg tror fast på at en som er usikker bak rattet er en bedre sjåfør enn en som er sikker.

 

Jeg tror at en som er sikker er dårligere til å se negative sider med valgene sine.

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar

For eks. Jeg tror fast på at en som er usikker bak rattet er en bedre sjåfør enn en som er sikker.

Yrkessjåfører har evig mye mindre skader og ulykker per km enn den normale mann i gata.

 

Personer som er usikker har aldri vært og vil aldri bil gode leder eller sjåfører for den saks skyld. Usikkerhet skaper usikkerhet hos andre, slikt skaper situasjoner og tvil. Det er en forskjell på å være sikker og naiv. En 18-åring som tror han er verdensmester i trafikken er naiv.

Endret av Hyrlen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En utdøende rase og en ekte legende, noe som skal mye til å bli i Man Utd. Han har vært svak det siste året, så har forbredt meg på at han skulle legge opp lenge, så nyheten kommer heldigvis ikke som lyn fra klar himmel. Bedre at han gir seg nå, enn at han tyner ut alt han har igjen på bekostning av lagets beste.

 

Trist, men det må til.

Lenke til kommentar

Kjipt, men tidens tann tar alle. Neville var en av favorittene mine på 90-tallet og 06/07 fremstår som hans beste. Formidabelt samspill med Ronaldo, og ikke minst Beckham i tiden før CR. Som det ble sagt over her, kjipt at de siste årene hans ble preget av skader og dårlig spill for han er virkelig en av mine United-legender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...