Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur nok vi får sjå Cleverley i meir enn Ligacup-kampar alt frå starten av neste sesong. (Så sant han held seg skadefri) Med Scholes som kanskje tar ein sesong til, Giggs som ikkje kan spele så ofte og med Cleverley som kan bekle posisjonane til begge to, så ville eg verte temmeleg overraska om han ikkje får sjansen til å kjempe om ein plass i førstelagsrotasjonen vår neste sesong. Etter mi meining har han allereie bevist nok til at han bør stå framom Gibson i køa, og sjølv om at eg ser på det som litt lite sannsynleg med to så offensive spelarar som Anderson og Cleverley saman sentralt, så har eg våte draumar om akkurat den duoen.

Lenke til kommentar

Statsa til TC snakker for seg selv,

 

Why thank you. :)

 

Men seriøst, jeg elsker det jeg har sett av Cleverley så langt i Wigan! Hver gang jeg ser ham blir jeg imponert, håper han slår gjennom i Utd til neste sesong. One to watch. :)

 

Chicharito er altfor herlig nå for tiden btw, true love!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ingen tvil om det, Limbeck. Notorisk målscorer. Ikke en spiller som enten må være i superform eller på toppen for å bøtte inn mål. Har ikke sett en lignende vilje til å løpe i bakrom på år og dag. Perfekt i en situasjon som mot Blackpool f.eks. Synd Rooney er så god på alt annet enn å score mål for tiden. Chiicoooo.

 

The biggest bargain.

 

"Hernandez has now scored in all competitions: Premier League, Champions League, FA Cup, Carling Cup and Community Shield. Not bad for a first season at Old Trafford."

- Stewart Gardner

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har bestemt meg for å prøve et litt langsiktig prosjekt. Jeg skal droppe parabolen og bare ha tilgang på tv via internett. Så da er jeg interessert i hvilke streamingløsninger som tilgjengelige. Og erfaringer folket har med disse.

 

Her snakker jeg om lovelige streamingløsninger og ikke de som moderatorene blir sure av.

 

Jeg evt om at NRK, Canaldigital, Viasat og tv2 har streamingløsninger men finnes det andre, gjerne utenlandske, som kan konkurere?

 

Jeg bruker Unibet tv veldig mye, er det andre bookmakere som sender fotball live?

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har bestemt meg for å prøve et litt langsiktig prosjekt. Jeg skal droppe parabolen og bare ha tilgang på tv via internett. Så da er jeg interessert i hvilke streamingløsninger som tilgjengelige. Og erfaringer folket har med disse.

 

Her snakker jeg om lovelige streamingløsninger og ikke de som moderatorene blir sure av.

 

Jeg evt om at NRK, Canaldigital, Viasat og tv2 har streamingløsninger men finnes det andre, gjerne utenlandske, som kan konkurere?

 

Jeg bruker Unibet tv veldig mye, er det andre bookmakere som sender fotball live?

 

TV2sumo.no er veldig bra for PL. Ellers er det vel ViasatOnDemand for FA-Cup og CL, men folk klager generelt mye over den løsningen.

 

Utenlandske streamingløsninger er ofte kun tilgjengelige i det landet. Så da må du evt. bruke en teknologi for å lure deg rundt den biten (f.eks VPN), men det er jo ikke mulig for alle.

 

Mitt tips: Tv2sumo for PL og pub/kamerat/en litt lyssky streamingløsning for det øvrige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har bestemt meg for å prøve et litt langsiktig prosjekt. Jeg skal droppe parabolen og bare ha tilgang på tv via internett. Så da er jeg interessert i hvilke streamingløsninger som tilgjengelige. Og erfaringer folket har med disse.

 

Her snakker jeg om lovelige streamingløsninger og ikke de som moderatorene blir sure av.

 

Jeg evt om at NRK, Canaldigital, Viasat og tv2 har streamingløsninger men finnes det andre, gjerne utenlandske, som kan konkurere?

 

Jeg bruker Unibet tv veldig mye, er det andre bookmakere som sender fotball live?

 

Det finnes diverse lugubre streams, som f.eks. denne:

*snip - link fjernet*

 

Kvaliteten er svært varierende, men så og si det meste av sport er mulig å finne.

 

Jeg vil også kommentere at alt av streams er faktisk lovlig å se på Norge.

 

*Og jeg vil også kommentere at streams ikke er lov på forumet*

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å prøve et litt langsiktig prosjekt. Jeg skal droppe parabolen og bare ha tilgang på tv via internett.

 

 

Har lyst til å prøve det jeg og. Men hva er egentlig fordelene? Kan bestemme bedre selv hva man vil se kanskje, men det blir vel fort dyrere om en skal ha ca like mange kanaler som en får via parabol? Kunne godt tenkt meg TVNorge, TV3, Discovery i HD og Eurosport samt enkelte andre kanaler.

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å prøve et litt langsiktig prosjekt. Jeg skal droppe parabolen og bare ha tilgang på tv via internett.

 

 

Har lyst til å prøve det jeg og. Men hva er egentlig fordelene? Kan bestemme bedre selv hva man vil se kanskje, men det blir vel fort dyrere om en skal ha ca like mange kanaler som en får via parabol? Kunne godt tenkt meg TVNorge, TV3, Discovery i HD og Eurosport samt enkelte andre kanaler.

 

Jeg har bare parabol pga fotball da. Så det er det jeg må flytte live. Sog kampen på tv2 sumo i dag.

 

For meg tror jeg ikke det blir dyrere og jeg får tilgang via iphone og ipad.

 

Pluss at jeg hater at tv-selskapene klorer seg fast i gammeldagse løsninger. Potensialet på nettet er veldig mye større

 

Eneste problemet jeg ser i dag er at Viasat ondemand er noe dritt.

Lenke til kommentar

Viasat sitt system er noe herk.

 

Noe av det fineste med sumo er at en enkelt kan spole, pause osv uten en dyr HD-tuner. I tillegg kommer det opp på tidslinka når hendelsene har skjedd, for eksempel mål. I pausen i dag for eksempel satte jeg på Sunderland-kampen og da kom det opp ikoner for målene, da er det bare å trykke på de og se, enkelt kjapt og brukervennlig.

 

Forventer egentlig at det blir en lignende løsning til TV etterhvert og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...