Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-170144-0-02905100-1296417573_thumb.png

 

Morsom kamp. Kampen var ikke så stygg som den ser ut som, det var bare dommeren som dro fram kortet hver gang han blåste i fløyta. I tillegg kastet Osasuna-fansen en ekstra ball på banen flere ganger da Real hadde ballen på Osasunas halvdel. Ikke særlig sportslig, men likevel gøy. Går mot nok en 2. plass for laget som har brukt over £280m siden sommeren 09. Det er vel bare et tidsspørsmål før "The Special One" får sparken, RM er jo nådeløse når det kommer til trenere.

 

Selv om jeg ønsker Ronaldo alt godt, så er det likevel herlig å se både han og Real slite for tiden. Et par troféløse sesonger, så er han nok på vei ut dørene. Lurer virkelig på hvor han tar turen etter livet på Santiago Bernabeu. Det er vel ingen klubber sånn bortsett fra City (håper drittlaget går konkurs evt. at det kommer transferregler innen den tid) som har råd til å betale £50-60m for han, Ron må virkelig være rimelig blåst i hodet for å havne der. Return to Old Trafford? Håper det i hvert fall.

Lenke til kommentar

På hvilken måte er Gibson bedre enn Cleverley?

 

Usikker, vet ikke altfor mye om Cleverley. Vet han og han arsenal gutten spilte bra for Watford men det trenger ikke å bety så mye. Watford er noe annet en Manchester United. Det er Wigan også. Offensiv midtbanespiller så jeg regner med at han sikkert er flink til å lese spillet og slå gode pasninger sammen med et godt skudd. Men vet ikke noe om hvor god ballvinner han er. Det er noe han kan gi oss om han er flink til det.

 

Den største grunnen til at jeg er avventende er at skrytet er veldig likt Ben Foster. Han var jo helt klart vår neste store keeper og også Englands neste store keeper etter godt spill i Watford. Det gikk ikke helt slik.

 

Tror også det er en grunn til at Fergie valgte å låne ut Cleverley mens han beholdt Gibson

 

Hadde Cleverley vert en spiller vi hadde ønsket oss i klubben om han ikke var Manchester United spiller?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

post-170144-0-02905100-1296417573_thumb.png

 

Morsom kamp. Kampen var ikke så stygg som den ser ut som, det var bare dommeren som dro fram kortet hver gang han blåste i fløyta. I tillegg kastet Osasuna-fansen en ekstra ball på banen flere ganger da Real hadde ballen på Osasunas halvdel. Ikke særlig sportslig, men likevel gøy. Går mot nok en 2. plass for laget som har brukt over £280m siden sommeren 09. Det er vel bare et tidsspørsmål før "The Special One" får sparken, RM er jo nådeløse når det kommer til trenere.

 

Selv om jeg ønsker Ronaldo alt godt, så er det likevel herlig å se både han og Real slite for tiden. Et par troféløse sesonger, så er han nok på vei ut dørene. Lurer virkelig på hvor han tar turen etter livet på Santiago Bernabeu. Det er vel ingen klubber sånn bortsett fra City (håper drittlaget går konkurs evt. at det kommer transferregler innen den tid) som har råd til å betale £50-60m for han, Ron må virkelig være rimelig blåst i hodet for å havne der. Return to Old Trafford? Håper det i hvert fall.

 

Nå var det vel ikke noen sportslige grunner til at han dro, men jeg tror nok han blir ei stund. Bankene i Madrid tar seg vel av underskuddet. Men det er en kostelig tanke

 

Nå er det vel bare 5 - 6 poeng da så om Barca begynner å tape så holder ikke det lenge

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

På hvilken måte er Gibson bedre enn Cleverley?

 

Usikker, vet ikke altfor mye om Cleverley. Vet han og han arsenal gutten spilte bra for Watford men det trenger ikke å bety så mye. Watford er noe annet en Manchester United. Det er Wigan også. Offensiv midtbanespiller så jeg regner med at han sikkert er flink til å lese spillet og slå gode pasninger sammen med et godt skudd. Men vet ikke noe om hvor god ballvinner han er. Det er noe han kan gi oss om han er flink til det.

 

Den største grunnen til at jeg er avventende er at skrytet er veldig likt Ben Foster. Han var jo helt klart vår neste store keeper og også Englands neste store keeper etter godt spill i Watford. Det gikk ikke helt slik.

 

Tror også det er en grunn til at Fergie valgte å låne ut Cleverley mens han beholdt Gibson

 

Hadde Cleverley vert en spiller vi hadde ønsket oss i klubben om han ikke var Manchester United spiller?

 

Grunnen til at Cleverley blir lånt ut er jo fordi han framleis er ung nok til å ta eit utlån og heilt sikkert får meir utav å spele fast på utlån, enn å få nokre få kampar hos oss. Det fører til at han kjem tilbake med verdifull erfaring frå ein klubb der han verkeleg må slite og gje hundre prosent, ettersom spelarane rundt han ikkje er like gode som dei han ville spelt med i United. Skussmåla frå alle trenarane som har jobba med Cleverley taler i det minste sitt tydeleg språk, då det ikkje er eit negativt ord i sikte. Sånn som eg ser det så er Cleverley rett og slett bedre enn Gibson på så godt som alle områder. I tillegg kan han spele både sentralt og på vingane som han vel hovudsakleg har gjort hos Wigan. Nesten irriterande at han ikkje blei henta tilbake frå lån no i januar, for eg trur vi kunne fått mykje meir glede av Tom enn det vi får utav Gibson for tida.

Lenke til kommentar

Hadde Cleverley vert en spiller vi hadde ønsket oss i klubben om han ikke var Manchester United spiller?

Om vi hadde ønsket han i klubben om han ikke hadde spilt for klubben? Tja, vanskelig å si. Synes du burde se høydepunkter fra pre-season 2010, for det virker ikke som at du så kampene da. Cleverley var blant våre beste, om ikke den beste. Hadde trua på at han skulle slå gjennom for oss denne sesongen, så ble naturlig nok ganske skuffet da lånet ble offentliggjort.

Lenke til kommentar

Cleverley har vært, forutenom skader, veldig god denne sesongen. Først i pre-season hvor han var involvert i mål, og puttet noe selv, så i Wigan, hvor jeg har blitt imponert over hvor mye han involverer seg offensivt, og skaffer laget sitt scoringer. Klart Wigans beste mot West Ham. Skaffet straffe og scorte suser i krysset.

 

N'Zogbia hadde nok vært god nok for en 4-6 klubb i PL, og er Wigans beste spiller. Vil ikke si at Cleverley er så veldig langt unna, og han er i tillegg yngre og har hodet på rett plass i forhold til Insomnia.

 

Om du blir imponert over Gibson, og Park(noen av kampene før han spilte seg varm). Så blir du nok imponert over Cleverley også.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Cleverley har vært, forutenom skader, veldig god denne sesongen. Først i pre-season hvor han var involvert i mål, og puttet noe selv, så i Wigan, hvor jeg har blitt imponert over hvor mye han involverer seg offensivt, og skaffer laget sitt scoringer. Klart Wigans beste mot West Ham. Skaffet straffe og scorte suser i krysset.

 

N'Zogbia hadde nok vært god nok for en 4-6 klubb i PL, og er Wigans beste spiller. Vil ikke si at Cleverley er så veldig langt unna, og han er i tillegg yngre og har hodet på rett plass i forhold til Insomnia.

 

Om du blir imponert over Gibson, og Park(noen av kampene før han spilte seg varm). Så blir du nok imponert over Cleverley også.

 

Men er han en ballvinner? Det er noe Gibson ikke er og noe vi trenger

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Irriterende at Cleverley ikke kommer før til sommeren. Jeg mener han kunne ha hatt noe å tilføre oss i det harde kampprogrammet som kommer. Vi er fortsatt med i FA-cupen og i CL, og kjenner jeg Fergie rett blir det mye rotasjon. Cleverley hadde vært finfin å ha der. Meget imponert over det han har gjort i Wigan i år.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Men er han en ballvinner? Det er noe Gibson ikke er og noe vi trenger

Først og fremst på kant jeg har sett han. Han jobber hardt, men er ikke noen typisk defensiv midtbane. I mine øyne trenger dere mer en venstrekant/offensiv midtbane som kan involvere seg i scoringer. Der passer Cleverley perfekt.

Lenke til kommentar

Syns det er rart han ikke er "større" hos mannen i gata. J Henderson for eksempel har vel langt større hype rundt seg i UK, selv om han er smågutt å regne i forhold til Cleverley.

 

Statsa til TC snakker for seg selv, men det er først da man følger han i kamper man sjønner hvor stor innflytelse han har på laget. (Først og fremst offensivt). Han er en drivkraft uten sidestykke hos Martinez' gutter, og er ekspert på å både skape rom, være klar til å ta i mot ballen og strø markkrypere inn mot boksen. Lekte seg i pre-season (for Utd) også. Når var sist epoke en center midfielder goala regelmessig for United?

 

Cleverley er jo også like god (jeg syns dette er hans beste posisjon) som indreløper/kant også. Kan faktisk ikke forstå hva han gjør på utlån. Det hadde vært så jævlig sweet å slippe Gibson og Fletcher på kantene da det skorter på friske ben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...