Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok uansett kjekt for Crawley å komme til OT for å spele mot United. Håpar at vi kan stille eit nokonlunde sterkt lag, men gjerne la eit par unggutar få prøve seg, i det minste få vere med på benken.

 

Det er jo kjempenyheter for dem. De kommer sikkert til å tjene en årslønn på en tv sendt kamp mot oss

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

4 dager før borteoppgjøret mot Marseille. Reservelag it its.

 

Forøvrig så er, ironisk nok, Crawley et kjøpelag på sitt nivå. Har hentet inn 15 spillere takket være en rik og lokal eier. Håper vi moser dritten ut av årets askeladd mao.

 

Akurat ja. Jævla bra med enkel trekning. Viktig med uthvilte spillere til marseille

 

Nei faen. Enda en kamp med Gibson på banen? :no:

 

Kanskje han hviles

 

Til hva?

 

Fordi han har storspilt på førstelaget i mange kamper før det oppgjøret :)

Lenke til kommentar

Haha, håper du får rett, men det skjer bare ikke.

 

Neppe. Dog alt som blir sagt om Gibson ble sagt om Fletcher og O'Shea også.

 

Men han har et stykke igjen om han skal forsvare fast plass selv om han hadde forbedret seg med mere spilletid og førstevalg å spille sammen med. Han er for tam. Skuddbenet er farlig men jeg ser ikke at han kommer inn og forandrer kamper slik som Giggs har gjort i de to siste. Motstanderen blir ikke redd når han blir satt inn på laget

 

Tror nok desverre han blir å finne på et PL lag på midten eller nedre halvdel av tabellen snart, men for han personlig hadde det kanakje vert det beste

Lenke til kommentar

Haha, håper du får rett, men det skjer bare ikke.

 

Neppe. Dog alt som blir sagt om Gibson ble sagt om Fletcher og O'Shea også.

 

Ja, men begge desse hadde kommt mykje lenger på Gibson sin alder. Hadde vore strålande om han kunne blomstre, om ikkje anna fordi han gir oss ein ekstra homegrown, men eg trur dessverre ikkje han har det som skal til.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Haha, håper du får rett, men det skjer bare ikke.

 

Neppe. Dog alt som blir sagt om Gibson ble sagt om Fletcher og O'Shea også.

 

Ja, men begge desse hadde kommt mykje lenger på Gibson sin alder. Hadde vore strålande om han kunne blomstre, om ikkje anna fordi han gir oss ein ekstra homegrown, men eg trur dessverre ikkje han har det som skal til.

 

Nja. Kanakje. Tror egentlg ikke det er noen kjempestor forskjell. Men serlig Fletcher hadde en stigende kvalitet på spillet sitt fra sesong til sesong. Han grodde mere og mere inn i laget. Gibson sliter med å vise samme fremgangen synes jeg.

 

Tror kanskje et utlån hadde vert bra og sett hvordan han reagerte på mere førstelagsspill

Lenke til kommentar

Neppe. Dog alt som blir sagt om Gibson ble sagt om Fletcher og O'Shea også.

 

Forskjellen er at O'Shea og Fletcher hadde begynt å prestere i samme alder som Gibson. Spesielt i Fletcher kunne man se at det var potensiale, jeg så i hvert fall det lenge før han "slo igjennom".

 

 

Edit: Gibson er for gammel til å kunne lånes ut for å å komme tilbake en sesong senere for at han "kanskje" kan fungere. Da er han kjapt 25-år gammel. For hans egen del og spesielt United sin del burde han selges til sommeren for å gi plass til andre.

Håper dog han beviser meg feil og blir til en ny Zidane.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...