Maefteda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Nani vil ikke brilijere like mye på venstrekanten. Man ser det gang på gang. En av grunnene til hans framgang det siste året, er at han har spilt fast på høyrekanten, tror jeg. Om Valencia spiller som i treningskampene, og starten ifjor, så er det vel uansett kanskje greit at Nani blir litt dårligere på venstrekanten. Men vi får se. Uansett, veldig godt lag det der. Defensivt er det top notch, og utrolig mange matchvinnere på topp. Carrick er vel eneste litt svake punkt, men han holder god PL-standard på sitt beste. En Fletcher i fjorårsform hadde gjort nytten der. Liker den offensive innstillingen på laget. Limbeck vil nok sette kaffen i vrangstrupen, og kreve 3 defensive midtbaner på det laget der. Minst. Endret 30. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 I overkant framtungt det laget der Gold, og Nani fungerer som kjent dårligere på venstre enn høyre. Men absolutt et lag jeg vil se en gang vi ligger under. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 At Nani ikke vil briljere på venstre er en myte. Fakta er at gutten har tatt store steg og at det er derfor han det siste året, halvannet, spiller god fotball, ikke fordi han spiller på høyresiden. Han kom inn på venstrekant nå mot sotton og rev venstrebacken deres et nytt rasshøl. Om noe tror jeg vi får enda mer nytte av både skudd og innleggsføttene hans fra venstresiden. Valgte Carrick fordi han er den beste stabiliserende midtbanespilleren i europa. Hadde han spilt isteden for Lampard i VM hadde England gjort det mye bedre. Dessverre er ikke Carrick god på så mye annet enn posisjonering for tiden... Laget (spesielt midtbanen) er altfor sårbar, men så satte jeg ikke opp laget fordi jeg ønsker at vi skal spille i en slik formasjon heller, men mer som en indikasjon på hvor godt lag vi egentlig har, selv uten gammlingene. Hadde vi hatt en Modric sentral i en 442 tror jeg vi hadde knust lag med stygge sifre langt oftere. Feilen med årets United lag er at vi taper midtbanekrigen uke inn og uke ut. Likevel får vi resultater og scorer flest mål, rett å slett fordi vi har den beste angrepsrekka og det beste forsvaret. Vi mangler brikkene i midten og gud så jeg håper det løses i sommer. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Setter ikke noe i vrangstrupen av det der. Som Goldwing sier så er Carrick god i defensive roller. Ville nok helst ha kjøpt inn enda en defensiv midtbane som alternativ for han. Eller aller best hadde det vert å fått Hargreaves tilbake. Rooney som en tilbaketrukken sentral midtbane hadde vert spennende. Han kan bli en verdiful ballvinner og har vert god i pasningsspillet i år..... stort sett Siden vi skulle være uten gamlingene så må vi få inn en ny bakerst. Lindegaard overbeviste meg ikke i går men det var jo bare første kampen Endret 30. januar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har alltid selv sagt at Nani er bedre på høyre enn venstre, men i går så jeg noe helt annet. Som Gold sier pissa han på venstrebaken deres ganske greit. Men så var det en back fra L1 da... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det var en back fra L1 ja, og Nani kom inn frisk og uthvilt. Kan jo godt prøve Nani på venstre igjen i PL og, men ser ikke poenget. Alle vet at han er langt bedre på høyrekanten, han var i hvert fall det før, at han plutselig skal ha blitt like god, eller nesten like god på venstre sånn helt uten videre tror ikke jeg i hvert fall. Men som sagt, hadde vært spennende å sett det laget i en desperat situasjon. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Berbatov 30 år i dag. Holder vel minst 5-6 år til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Grattis til Berbatov. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Han stoler verken på fart eller ren fysikk, så han holder til han er 40. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Grattis til Berba, selv om jeg tviler på at han leser her inne. Ellers håper jeg vi trekker Arsenal i neste runde av cupen. Andre gang på rad at Cesc må redde dem fra straffemerket i sluttminuttene. Dessuten pleier vi alltid å undervurdere smålag (Blackpool, Soton), så da er det like greit at vi møter en av de store kanonene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Grattis til Berba, selv om jeg tviler på at han leser her inne. Vet aldri 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 FA-cupens 5. runde: Manchester United - Crawley Town Herlig! Eneste non-league laget igjen. Kunne ikke vært en bedre trekning! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Så lenge vi ikkje går på ein smell. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vell då starter truleg Bebe, Obertan og Gibson.. Veit aldri korleis det kan ende med den fantastiske trioen på banen Meeeeen, bør vinne lett. Kjekt med lett trekning, sjølv om eg fryktar at me, som vanleg, undervurderer motstanderen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nei faen. Enda en kamp med Gibson på banen? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Så lenge vi ikkje går på ein smell. Sant det, dog selv om vi ofte sliter med andrevalgene våre så vil jeg heller ha dem enn storlagene. Ny sjangse til å matche backupene og hvile førstevalgene Nei faen. Enda en kamp med Gibson på banen? Kanskje han hviles Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Blir nok uansett kjekt for Crawley å komme til OT for å spele mot United. Håpar at vi kan stille eit nokonlunde sterkt lag, men gjerne la eit par unggutar få prøve seg, i det minste få vere med på benken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå