Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener det er som Hyrlen sier.

 

Tror han kan spille CL, uavhengig av Europa League spill eller ikke. Tror regelen berre gjelder at spiller ikke kan spille for 2 klubber i samme CL runde. Er det ikke innen 1. februar de har på å melde opp spillere?

 

Uansett så er eg ikkje heilt overbevist om at Torres kommer til å fungere like godt på banen om det blir sur stemning. Men det kan og tenkes at Chelsea kommer med et høgere bud, som Liverpool vil akseptere.

Lenke til kommentar

Ikke kan man kjøpe seg streams av kvalitet heller. Skulle faen vært en menneskerettighet med skikkelige sendinger.

Du snakker om FA Cupen nå, right? Jeg har brukt TV2 Sumo til PL-streaming i høst, og er fantastist fornøyd.

Jeg snakker om VIASAT sin dekning ja. Kjører samme opplegget her, Sumo er konge. Ikke noe fan av TV2-studio og opplegget deres, men enorm fan av sumo i seg selv.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at Chelsea kan registrere Torres for CL-spill hvis han kommer over nå? Husker ikke helt regelverket, men jeg kan erindre at det for et par sesonger siden var snakk om det når Real Madrid bare kunne registrere en av Huntelaar og en jeg ikke kommer på i farten nå.

 

Man kan registrere 1 spiller som har spilt Uefa/Eurpoa Leauge til å å spille CL hvis han bytter klubb. For Real Madrid så valgte man Lass fremfor Huntelaar da begga hadde spilt UEFA cup. Dette er også det Madrid gjør i år med Adebayor, siden han bare har spilt Europa Leauge, kan han spille CL for Madrid.

 

Torres som har spilt Europa League, kan da spille CL for Chelsea.

Lenke til kommentar

Hadde det bare ikke vert Chelsea så. Han jør mindre ugang for oss i Liverpool

For en gangs skyld er jeg enig med Limbeck. Han kan gjerne forlate Liverpool, men ikke til City eller Chelsea. Sett med United-øyne hadde det beste vært om han gikk til Everton. Strå ordentlig salt i såret på Liverpool-supporterne som mente at han var verdens mest lojale spiller. :p

Lenke til kommentar

Sikle litt da vet du. Hvor mye fart, flair, styrke, craft og mål finnes det ikke i dette monsterlaget?

 

--------------------------------Van Der Sar------------------------------------

Rafael Da Silva - Nemanja Vidic - Rio Ferdinand - Patrice Evra

-----------------------------Michael Carrick-----------------------------------

Antonio Valencia - ----Wayne Rooney ------------------ Luis Nani

-------------Javier Hernandez ------- Dimitar Berbatov ------------------

 

Fy så jeg gleder meg til tony er tilbake. Han og Nani på hver sin kant er et atomkraft-esque våpen

 

Kjøper vi en god sentral midtbanespiller, kanskje helst to til sommeren, så er vi tilbake på toppen sammen med Barca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...