Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Park retires from international football!

 

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/872281/park-ji-sung-retires-from-internationals?&cc=5739

 

Jay!

 

Straff for å stille med "svakt" lag vil aldri United, Arsenal eller Chelsea få, til tross for at de ikke stiller med spillere som åpenbart ikke er klubbens beste til enhver tid.

 

At FA har begynt å gå etter de mindre klubbene er helt tragisk, og Holloway ønsker selvsagt bare å få frem dette. Skjønner godt han er forbanna - det hele er tøys og tull fra FA sin side.

 

Torres sin request er forøvrig avvist. Artig om han skal sutre på Anfield et par sesonger nå. En av de 2-3 største stjernene i klubben vil bort, men klubben nekter å selge. Sånt blir det sikkert godstemning av.

 

Er Torres livredd konkurranse?

Skjønner da Torres utrolig godt. På sitt aller beste verdens beste spiss etter min mening. Sånne spillere passer ikke inn i taperklubber som Liverpool.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Torres ut og Suarez inn. En klubb på vei nedover.

£40m for Torres er en veldig god deal, spesielt for en klubb i en situasjon som Liverpool.

Greit nok, men de skal slite med å erstatte en spiller som Torres, selv med £40m. Suarez er ikke dømt til å ta nivået i PL.

Hvem har sagt de trenger å erstatte Torres? De kan heller bruke pengene på å styrke laget i flere andre posisjoner, noe jeg mener de vil tjene på.

Lenke til kommentar

Torres ut og Suarez inn. En klubb på vei nedover.

£40m for Torres er en veldig god deal, spesielt for en klubb i en situasjon som Liverpool.

 

Hvilken situasjon er vi i?

Hva tror du? Dere lå på 13. plass i PL for ikke mange uker siden. Dere må denne sesongen kjempe for en Europa League-plass. Jeg må få lov å kalle det for en "situasjon" for en klubb som for 1-2 sesonger siden hadde ambisjoner om å vinne Premier League. Dere har mange svake ledd i laget deres. Torres er en enormt god spiller, men ved å selge han vil dere kunne forsterke flere av de svakeste leddene i troppen. Jeg tror dermed at dere vil bli et bedre lag selv om dere mister en spiller som Torres. Det sies at et lag aldri er sterkere enn sitt svakeste ledd, jeg er litt uenig, men ved å gjevne ut kvalitetsforskjellene dere har i mange ledd, tror jeg dere vil bli et langt bedre lag.

Lenke til kommentar

Torres er en enormt god spiller, men ved å selge han vil dere kunne forsterke flere av de svakeste leddene i troppen.

Jeg er enig med deg i resonnementet, men det hjelper svært lite hvis han stikker omtrent i det øyeblikket overgangsvinduet stenger. Da rekker vi ikke hente inn flere spillere, og vi blir naturligvis vesentlig svekket resten sesongen. Skal han stikke bør det helst skje tidlig i overgangsvinduet.

Lenke til kommentar

£40m for Torres er en veldig god deal, spesielt for en klubb i en situasjon som Liverpool.

 

Hvilken situasjon er vi i?

Hva tror du? Dere lå på 13. plass i PL for ikke mange uker siden. Dere må denne sesongen kjempe for en Europa League-plass. Jeg må få lov å kalle det for en "situasjon" for en klubb som for 1-2 sesonger siden hadde ambisjoner om å vinne Premier League. Dere har mange svake ledd i laget deres. Torres er en enormt god spiller, men ved å selge han vil dere kunne forsterke flere av de svakeste leddene i troppen. Jeg tror dermed at dere vil bli et bedre lag selv om dere mister en spiller som Torres. Det sies at et lag aldri er sterkere enn sitt svakeste ledd, jeg er litt uenig, men ved å gjevne ut kvalitetsforskjellene dere har i mange ledd, tror jeg dere vil bli et langt bedre lag.

Nå er det slik at vi ikke trenger å selge får å kjøpe lenger, men selfølgelig, får vi £50-60M for han så er det bare å selge. Januar vinduet er ikke et bra vindu å gjøre handler for å forsterke laget, til sommeren så tror jeg vi får se gode spillere komme inn og får rydde ut daukjøttet. Det jeg ikke skjønner er hvorfor han ikke gir eierne en sjangse til sommern å vise hva de er gode til på transfermarkedet!

Endret av SkagenK
Lenke til kommentar

LFC rejects Torres transfer request

 

Liverpool FC have confirmed that Fernando Torres has on Friday evening submitted a transfer request. The request has been rejected.

 

The Club said in a statement: "Fernando Torres tonight submitted a written transfer request, which has been rejected by Liverpool.

 

"Fernando is under a long-term contract and the Club expects him to honour the commitment he made to Liverpool FC and its supporters when he signed the agreement."

Lenke til kommentar

LFC rejects Torres transfer request

 

Liverpool FC have confirmed that Fernando Torres has on Friday evening submitted a transfer request. The request has been rejected.

 

The Club said in a statement: "Fernando Torres tonight submitted a written transfer request, which has been rejected by Liverpool.

 

"Fernando is under a long-term contract and the Club expects him to honour the commitment he made to Liverpool FC and its supporters when he signed the agreement."

Me like!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...