Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg tror aldri at 70 millioner har blitt brukt bedre enn på Bebe. Fyren herjer jo på reservelaget. Dere skal ikke høre at jeg kaller han en flopp i hvert fall.

Vel Nani kostet 200mill og brukte vel 3-4år på å slå til. Om Bebe omså bare blir godt stallfyll er det godt nok for 70mill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holloway har levert oppsigelse fordi Blackpool ble bøtelagt på grunn av "svakt lag" mot Villa. De tapte 3-2.

 

Rart FA henger seg opp i hvilke spillere som blir tatt ut så lenge man bruker de 25 spillerne som er tatt ut for å kunne spille i sesongen.

 

Er helt enig med Holloway at om FA skal henge seg opp i laguttak, så kan de like godt ta ut hele forbanna laget. Sette opp formasjoner og stå for innkjøp av nye spillere kan de også.

 

Skal United bøtelegges hver gang de starter med Gibson? Han er jo åpenbart ikke den beste vi kan stille med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvem fra nederlandsk liga var det Chelsea kjøpte som floppet?

 

Mateja Kezman. Notorisk storscorer i PSV. Minimert til ingenting i Chelsea. Han der kokain-gutten var vel også fra nederland, eller husker jeg feil?

 

Edit: Doh, postet før jeg hadde lest alle innleggene.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Holloway har levert oppsigelse fordi Blackpool ble bøtelagt på grunn av "svakt lag" mot Villa. De tapte 3-2.

 

Rart FA henger seg opp i hvilke spillere som blir tatt ut så lenge man bruker de 25 spillerne som er tatt ut for å kunne spille i sesongen.

 

Er helt enig med Holloway at om FA skal henge seg opp i laguttak, så kan de like godt ta ut hele forbanna laget. Sette opp formasjoner og stå for innkjøp av nye spillere kan de også.

 

Skal United bøtelegges hver gang de starter med Gibson? Han er jo åpenbart ikke den beste vi kan stille med.

 

Enig i at dette blir feil. Laguttakene er ikke demmes sak

Lenke til kommentar

Hvem fra nederlandsk liga var det Chelsea kjøpte som floppet?

 

Mateja Kezman. Notorisk storscorer i PSV. Minimert til ingenting i Chelsea. Han der kokain-gutten var vel også fra nederland, eller husker jeg feil?

 

Edit: Doh, postet før jeg hadde lest alle innleggene.

Mutu kom fra Serie A. Aldri spilt i Nederland.

Lenke til kommentar

Støtter Holloway i denne saken, men synes reaksjonen er i overkant fra hans side. Håper han fortsetter i Blackpool.

 

Ser stort sett alle støtter Holloway i denne saken, lurer på hva folk hadde sagt om det var Ferguson som hadde gjort noe slikt.

Det er heilt håplaust, men alikevall forståelig.

Men skal ein kunne hevde seg i fleire turneringer, så må ein rotere.

 

Nå har ikke jeg satt meg inn i situasjonen i denne saken. Wolves mot oss fikk jo samme straff. Der hadde de jo 10 endringer fra forrige startellver, for så å gå tilbake til utgangspunktet etter Unitedkampen.

Lenke til kommentar

Så lenge du bruker spillere fra den 25-manns spillerbasen som FA har satt som klubbene skal oppfylle, så er det greit. Man kan ikke si "dere skal ta ut 25 spillere som dere skal nominere i stallen deres" og så si "spillerne dere har nominert er ikke gode nok". Er jo totalt latterlig. FA er så inkompetente at det gjør vondt. Trenger snart ikke managaere, eller klubber for den saks skyld. Alle spillerne er bare i en "pot" også setter FA opp X antall kamper hvor de plukker spillere som skal møte hverandre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Park retires from international football!

 

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/872281/park-ji-sung-retires-from-internationals?&cc=5739

 

Jay!

 

Straff for å stille med "svakt" lag vil aldri United, Arsenal eller Chelsea få, til tross for at de ikke stiller med spillere som åpenbart ikke er klubbens beste til enhver tid.

 

At FA har begynt å gå etter de mindre klubbene er helt tragisk, og Holloway ønsker selvsagt bare å få frem dette. Skjønner godt han er forbanna - det hele er tøys og tull fra FA sin side.

 

Torres sin request er forøvrig avvist. Artig om han skal sutre på Anfield et par sesonger nå. En av de 2-3 største stjernene i klubben vil bort, men klubben nekter å selge. Sånt blir det sikkert godstemning av.

 

Er Torres livredd konkurranse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...