Ol'H Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg tror aldri at 70 millioner har blitt brukt bedre enn på Bebe. Fyren herjer jo på reservelaget. Dere skal ikke høre at jeg kaller han en flopp i hvert fall. Vel Nani kostet 200mill og brukte vel 3-4år på å slå til. Om Bebe omså bare blir godt stallfyll er det godt nok for 70mill. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Orginaliteten syder, trodde dere hadde tatt lærdom fra Gold, han har faktisk upped the scales i det siste. Steve Seagal plakaten var hittil årets. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvor mange sånne har vi? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Holloway har levert oppsigelse fordi Blackpool ble bøtelagt på grunn av "svakt lag" mot Villa. De tapte 3-2. Rart FA henger seg opp i hvilke spillere som blir tatt ut så lenge man bruker de 25 spillerne som er tatt ut for å kunne spille i sesongen. Er helt enig med Holloway at om FA skal henge seg opp i laguttak, så kan de like godt ta ut hele forbanna laget. Sette opp formasjoner og stå for innkjøp av nye spillere kan de også. Skal United bøtelegges hver gang de starter med Gibson? Han er jo åpenbart ikke den beste vi kan stille med. 4 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Hvem fra nederlandsk liga var det Chelsea kjøpte som floppet? Mateja Kezman. Notorisk storscorer i PSV. Minimert til ingenting i Chelsea. Han der kokain-gutten var vel også fra nederland, eller husker jeg feil? Edit: Doh, postet før jeg hadde lest alle innleggene. Endret 28. januar 2011 av Corey Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Holloway har levert oppsigelse fordi Blackpool ble bøtelagt på grunn av "svakt lag" mot Villa. De tapte 3-2. Rart FA henger seg opp i hvilke spillere som blir tatt ut så lenge man bruker de 25 spillerne som er tatt ut for å kunne spille i sesongen. Er helt enig med Holloway at om FA skal henge seg opp i laguttak, så kan de like godt ta ut hele forbanna laget. Sette opp formasjoner og stå for innkjøp av nye spillere kan de også. Skal United bøtelegges hver gang de starter med Gibson? Han er jo åpenbart ikke den beste vi kan stille med. Enig i at dette blir feil. Laguttakene er ikke demmes sak Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvem fra nederlandsk liga var det Chelsea kjøpte som floppet? Mateja Kezman. Notorisk storscorer i PSV. Minimert til ingenting i Chelsea. Han der kokain-gutten var vel også fra nederland, eller husker jeg feil? Edit: Doh, postet før jeg hadde lest alle innleggene. Mutu kom fra Serie A. Aldri spilt i Nederland. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Støtter Holloway i denne saken, men synes reaksjonen er i overkant fra hans side. Håper han fortsetter i Blackpool. Ser stort sett alle støtter Holloway i denne saken, lurer på hva folk hadde sagt om det var Ferguson som hadde gjort noe slikt. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Støtter Holloway i denne saken, men synes reaksjonen er i overkant fra hans side. Håper han fortsetter i Blackpool. Ser stort sett alle støtter Holloway i denne saken, lurer på hva folk hadde sagt om det var Ferguson som hadde gjort noe slikt. Det er heilt håplaust, men alikevall forståelig. Men skal ein kunne hevde seg i fleire turneringer, så må ein rotere. Nå har ikke jeg satt meg inn i situasjonen i denne saken. Wolves mot oss fikk jo samme straff. Der hadde de jo 10 endringer fra forrige startellver, for så å gå tilbake til utgangspunktet etter Unitedkampen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Så lenge du bruker spillere fra den 25-manns spillerbasen som FA har satt som klubbene skal oppfylle, så er det greit. Man kan ikke si "dere skal ta ut 25 spillere som dere skal nominere i stallen deres" og så si "spillerne dere har nominert er ikke gode nok". Er jo totalt latterlig. FA er så inkompetente at det gjør vondt. Trenger snart ikke managaere, eller klubber for den saks skyld. Alle spillerne er bare i en "pot" også setter FA opp X antall kamper hvor de plukker spillere som skal møte hverandre. 4 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Helt på trynet ja. Blir litt som kritikken vi fikk når vi hadde vunnet ligaen og sparte en del spillere i den siste ligakampen før Champions League finalen mot Chelsea. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Var vel prat på at vi skulle få straff da og, men så vannt vi kampen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvert lag bør få lov å passe på seg selv og stille med de spillerne som passer deres behov, ikke alle andres. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Chelsea har visstnok komt med et forbedret tilbud på Torres, 400 mill pluss Sturridge. Link Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Liverpool fått Suarez-ja? Liker svært svært dårlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Torres vil bort. Vil påstå at Torres bort og Suarez inn ikke er positivt for klubben Tenk at gullgutten har levert inn transfersøknad. Han som er Liverpool supporter og all tingen. Pengehore? jauda... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hadde du kalt han det om han gikk til United? Han vil vinne trofeer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Eg har ikke kalt han noe som helst Jørgen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Park retires from international football! http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/872281/park-ji-sung-retires-from-internationals?&cc=5739 Jay! Straff for å stille med "svakt" lag vil aldri United, Arsenal eller Chelsea få, til tross for at de ikke stiller med spillere som åpenbart ikke er klubbens beste til enhver tid. At FA har begynt å gå etter de mindre klubbene er helt tragisk, og Holloway ønsker selvsagt bare å få frem dette. Skjønner godt han er forbanna - det hele er tøys og tull fra FA sin side. Torres sin request er forøvrig avvist. Artig om han skal sutre på Anfield et par sesonger nå. En av de 2-3 største stjernene i klubben vil bort, men klubben nekter å selge. Sånt blir det sikkert godstemning av. Er Torres livredd konkurranse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå