Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nistelrooy, Bergkamp o.l var vel også storscorere i Nederland? Suarez har også prestert på landslaget så at han skal bli en Alves eller Kuyt er langt i fra sikkert. Mange som mente Torres kom til å floppe da han ikke hadde scoret mer enn 15 i La liga tidligere.

Lenke til kommentar

Nistelrooy, Bergkamp o.l var vel også storscorere i Nederland? Suarez har også prestert på landslaget så at han skal bli en Alves eller Kuyt er langt i fra sikkert. Mange som mente Torres kom til å floppe da han ikke hadde scoret mer enn 15 i La liga tidligere.

Alt jeg sier er: Ikke få for høye forhåpninger for en spiss fra Nederland før han har rørt ballen, virker jo på enkelte som dere har signert Messi :p

Lenke til kommentar

I svarte helvete. Slag i trynet at Suarez går til scouserhorene. Helvete svarte faen. Dette er brikken som kan redde laget fra å bli ruinert i ti-femten år fremover...slik de var på vei til pdd....

Tja, hvis Torres, Reina og Gerrard skulle forsvinne til sommeren så er de jo buttfucked uansett ;) Og de har jo et storscorer fra Nederland fra før av :) Dirk Kuyt heter han.

Noe de ikke kommer til å gjøre. Merk mine ord, Liverpool går mot en ny storhetsperiode og kommer til å vinne ligaen innen fem år. De ender på en femte, evt. fjerdeplass i år etter en forrykende sluttspurt og vinner CL til neste år.

CL neste år? At de en gang kommer til å bli en storklubb igjen må man bare regne med, da de har en fanbase og historie som tilsier at de bør kjempe i toppen. Men det kommer til å ta mange år før de vinner ligaen igjen, og mange år før de vinner CL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

1. Håpløs bruk av smiley.

2. Hele denne setnngen: ''Alt jeg sier er: Ikke få for høye forhåpninger for en spiss fra Nederland før han har rørt ballen,''

Selvfølgelig skal man ha forhåpninger til nye spillere. Men ingen som tror at han skal drite softis fra ræva. At han er fra nederlandsk liga har lite å si om saken. Flere fra den ligaen har feilet og lykkes i Premier league.

3. ''virker jo på enkelte som dere har signert Messi''

Skjerpings, rett og slett.

Lenke til kommentar

Alt jeg sier er: Ikke få for høye forhåpninger for en spiss fra Nederland før han har rørt ballen, virker jo på enkelte som dere har signert Messi :p

I motsetning til Kuyt så er Suarez veldig god teknisk. Han kan spille både som ving og spiss, så Pool har alternativer hvis han ikke funker i en av rollene. Men selvsagt er det alltid en risiko ved slike signeringer fra andre ligaer.

Det som taler i mot han er først og fremst fysikken. Jeg kan se for meg at han blir litt pinglete i noen situasjoner, og han har ikke noen ekstrem fart slik f.eks. Chicharito har til å kompensere for det.

Lenke til kommentar

Kezman var storscorer med teknikk fra Nederlandsk liga, men floppet i Chelsea.

Kezman var det ja

Jeg tror aldri at 70 millioner har blitt brukt bedre enn på Bebe. Fyren herjer jo på reservelaget. Dere skal ikke høre at jeg kaller han en flopp i hvert fall.

Litt tidlig enda vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...