Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På jobb? Er ikke du bonde?

 

Forsåvidt. Jeg er fylkesavløser. Bønder leier meg inn for å avlaste dem. Så jeg er vel profesjonell bonde ;)

 

Drev gård selv som en stor hobby i tilegg men det ble for lite lønnsomt og for mye arbeid

 

Stått opp kl. 06 i 8 dager i strekk nå og neste fridag er Tirsdag men det er en litt spesiell anledning

 

Kl. 06? Da får du jo sove lenge du da. ;)

Lenke til kommentar

I svarte helvete. Slag i trynet at Suarez går til scouserhorene. Helvete svarte faen. Dette er brikken som kan redde laget fra å bli ruinert i ti-femten år fremover...slik de var på vei til pdd....

Tja, hvis Torres, Reina og Gerrard skulle forsvinne til sommeren så er de jo buttfucked uansett ;) Og de har jo et storscorer fra Nederland fra før av :) Dirk Kuyt heter han.

Lenke til kommentar

Har du fastlønn, tenker på årsinntekt, eller er du helt avhengig av hvor mye du blir leid inn?

 

Du nevner fylkesavløser, så lurte på om du var ansatt av fylket :)

 

For å være helt ærlig så jeg usikker. Jeg er ansatt hos bøndene jeg jobber hos, men det avløserlaget som betaler for eks. sykepenger. Hvis bøndene ikke trenger meg lengre så er det også avløserlaget som gir meg nye oppdrag. Har intrykk av at byrokratiet har gjort den saken litt unødvendig komplisert.

 

Jeg har full stilling ja dog den kan variere litt fra måned til måned

 

På jobb? Er ikke du bonde?

 

Forsåvidt. Jeg er fylkesavløser. Bønder leier meg inn for å avlaste dem. Så jeg er vel profesjonell bonde ;)

 

Drev gård selv som en stor hobby i tilegg men det ble for lite lønnsomt og for mye arbeid

 

Stått opp kl. 06 i 8 dager i strekk nå og neste fridag er Tirsdag men det er en litt spesiell anledning

 

Kl. 06? Da får du jo sove lenge du da. ;)

 

Det er galt nok ;)

Lenke til kommentar

Suarez til scouserene ja. Synd, men det overrasker meg ikke. Får bare håpe at Torres vil bort nå da

 

Og Liverpool hadde ikke vert nede så lenge. De har for store inntekter til det

 

Er et klassisk drittsekk metode å skaffe seg en spiller på da. Vise interessen og så presser spilleren selv igjennom overgangen selv om Ajax ikke får så mye som de vil

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

HA! Jeg hadde rett, Russlands nasjonalsang ble spilt etter kampen mot Liverpool. Ikke at jeg har diskutert med dere, men må bare proklamere det overalt.

 

HA! Jeg hadde rett, Russlands nasjonalsang ble spilt etter kampen mot Liverpool. Ikke at jeg har diskutert med dere, men må bare proklamere det overalt.

Hvorfor ble den spilt? Og var det etter FA Cup-kampen?

 

Etter FAC-kampen, ja. Hvorfor den ble spilt aner jeg ikke.

 

Video, 4:40

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Suarez til scouserene ja. Synd, men det overrasker meg ikke. Får bare håpe at Torres vil bort nå da

 

Og Liverpool hadde ikke vert nede så lenge. De har for store inntekter til det

 

Er et klassisk drittsekk metode å skaffe seg en spiller på da. Vise interessen og så presser spilleren selv igjennom overgangen selv om Ajax ikke får så mye som de vil

Ja, ikke alle kan gjøre som Manchester vet du. ''Kiddnappe'' berbatov i taxi.

Lenke til kommentar

Er et klassisk drittsekk metode å skaffe seg en spiller på da. Vise interessen og så presser spilleren selv igjennom overgangen selv om Ajax ikke får så mye som de vil

Det er det INGEN andre topplag som gjør. Velkommen til realiteten for massevis av store overganger i PL.

 

Kjære vene. Det har jeg ikke sagt. Det skjer hele tiden. Med massevis av unggutter og spillere som Saha og Hargreaves

Lenke til kommentar

I svarte helvete. Slag i trynet at Suarez går til scouserhorene. Helvete svarte faen. Dette er brikken som kan redde laget fra å bli ruinert i ti-femten år fremover...slik de var på vei til pdd....

Tja, hvis Torres, Reina og Gerrard skulle forsvinne til sommeren så er de jo buttfucked uansett ;) Og de har jo et storscorer fra Nederland fra før av :) Dirk Kuyt heter han.

 

Noe de ikke kommer til å gjøre. Merk mine ord, Liverpool går mot en ny storhetsperiode og kommer til å vinne ligaen innen fem år. De ender på en femte, evt. fjerdeplass i år etter en forrykende sluttspurt og vinner CL til neste år.

Lenke til kommentar

I svarte helvete. Slag i trynet at Suarez går til scouserhorene. Helvete svarte faen. Dette er brikken som kan redde laget fra å bli ruinert i ti-femten år fremover...slik de var på vei til pdd....

Tja, hvis Torres, Reina og Gerrard skulle forsvinne til sommeren så er de jo buttfucked uansett ;) Og de har jo et storscorer fra Nederland fra før av :) Dirk Kuyt heter han.

 

Noe de ikke kommer til å gjøre. Merk mine ord, Liverpool går mot en ny storhetsperiode og kommer til å vinne ligaen innen fem år. De ender på en femte, evt. fjerdeplass i år etter en forrykende sluttspurt og vinner CL til neste år.

 

Hmm hadde det ikke vert 5 år så hadde jeg vert villig til å sette penger på at de ikke gjør det. Den nye storhetsriden til Liverpool har blitt anongsert veldig mange ganger. Husker hva Kewell sa når han gikk til Liverpool. Manchester united var et synkende skip og Liveepool ville nå de gamle høydene igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...