Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et balle-bilde i affekt kan jeg absolutt forstå. Jeg tror det var såvidt jeg unngikk å ta min egen anale jomfrudom da Berba putta 2-3. Har seriøst aldri vært så tent på en mann før i hele mitt liv.

 

.. der gikk jeg langt over streken, men det er så smertelig sant.

Endret av niko.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan røpe litt om deg, så skal jeg røpe litt om meg ;). Alltid jeg som legger ut bilder, forteller om meg selv osv. Anonymiteten bare forsvinner ut døra...

 

Jobber i industrien pusen, for en lokal bedrift som produserer ferdigmat. I pakkeavdelinga, dvs jeg kjører truck med paller osv. Fine og late arbeidstider, samt forholdsvis fleksibelt. Ikke noe stress å ta seg fri en dag om jeg vil det og det vil jeg dessverre for min del altfor ofte. Prøver å komme inn på studier for andre året nå, så får vi se om jeg lykkes over sommern. Hvis jeg ikke lykkes i år heller dør jeg på meg etter å ha tatt opp masse fra vgs det siste kalenderåret.

 

Du driver med for tida da? vgs?

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Tsktsk.. Har da røpt altfor mye om meg selv jeg i Liverpool-kategorien. Skrev nylig at jeg har nettopp fått jobb på Seafood, fiskefryseri/fiskemottak, som produksjonsmedarbeider. Driver på silden nå, så er mest pakking, ising, plasting og litt diverse drittjobber egentlig. Men lønna er pen. Er så jævlig misunnelig på alle som kjører truck hos oss, forbanna latsabber hele gjengen. :)

Lenke til kommentar
Fine og late arbeidstider, samt forholdsvis fleksibelt. Ikke noe stress å ta seg fri en dag om jeg vil det og det vil jeg dessverre for min del altfor ofte.
Jeg begynner å bli i overkant lei det der selv. Vekkerklokka har stått på slumre siden 08.45 her. Ikke ordentlig i gang før 12. Jobber som illustratør/grafisk designer og har som regel ett par uker (minimum) på et oppdrag. Vansklig når det ikke er noen (direkte) konsekvenser av å stå opp 3 timer for sent eller noen til å kjefte på meg.
Lenke til kommentar

Skal du få slike gode jobber som Gold og Smågal så må du begynne å følge med på skolen ja!

 

Enda deiligere når man går hjem fra nattskift og ser all trøtte menneskene ute, mens man kan tenke på at man skal hjem og sove :)

 

Og så tar du deg en kopp kaffe først?

 

Aaah! Ingenting som en kruttsterk kopp med kaffe etter et nattskift :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...