Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke den genser tenker på? Han tenker vel på den som går når løven står og poser når det ikke er sending.

Stemmer.

Den går omtrent slik:

Dum dum, duru dum dum, duru dum dum, dum durudu duuu.

Så nettopp saken om Andy Gray. Helt forferdelig at han fikk sparken. Kvinner kan jo faktisk ikke offside-regelen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er nevnt, men Park er ferdig i Asia Mesterskapet. Han er sikkert ikke spilleklar til helga men godt å ha han tilbake.

Skal vel fortsatt spele bronsefinale neste helg, og er nok derfor neppe klar før om to veker. Må nok regne med at han trenger litt kvile etter eindel kampar og reising.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er nevnt, men Park er ferdig i Asia Mesterskapet. Han er sikkert ikke spilleklar til helga men godt å ha han tilbake.

Skal vel fortsatt spele bronsefinale neste helg, og er nok derfor neppe klar før om to veker. Må nok regne med at han trenger litt kvile etter eindel kampar og reising.

ahhh crap!

Lenke til kommentar

Fy F**n for en dag igår var!

Satt på personalmøte helt fram til klokken 21:15, og fikk updates av et par kompiser hvor det kom annet enn positive nyheter. Kom meg hjem akkurat 5 minutter ut i andre omgang. Så gållet Berba det første og så ringte sjefen "Jaja vi har ikke tapt ennå" tenkte jeg. "Alarmen har gått på jobben! Du må gå å sjekke det!" Jeg ble forbannet men ikke pga telefonsamtalen, men pga jeg da ville gå glipp av di siste 2 minuttene av kampen. DASS!

Ellers synes jeg Blackpool sitt hjemmepublikum oppførte seg mer eller mindre eksemplarisk til å være en nyopprykket klubb. I motsetning til feks Stoke som heller synger om motstanderen enn sitt eget lag. Kudos for at hele stadion klappet Raphael av banen.

Og Apropos Raphael, på begge målene til Blackpool ser du at han har lyst å ta ballen med hånda. Men gutten har nok blitt voksen nå. Den gutten kommer til og bli bedre og bedre!

And how about this:

Berbatov-touch.gif

Jeg har vært en av Berbas største kritikere, men herregud for en ydmyk herlig mann vi har i stallen!

Reporter: Was this the best you have performed in United?

Berba: "Personally, I hope this is not the best football of my career - I hope the best is still in the future in a United shirt.”

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mister Southampton-kampen, men ingen alvorlig hodeskade på 20-åringen.

Det så dramatisk ut da Rafael da Silva gikk i bakken i sluttminuttene på Bloomfield Road. Brasilianeren ble båret av banen og fikk oksygentilførsel etter duellen med Marlon Harwood.

Høyrebacken ble kjørt direkte til et lokalt sykehus, men han måtte ikke tilbringe natten i badebyen. 20-åringen var i stand til å reise tilbake til Manchester sammen med lagkameratene.

Sir Alex Ferguson bekrefter at Rafaels skade ikke er alvorlig, men at han ikke spiller mot Southampton.

- Han har en hjernerystelse og mister lørdagens kamp, sier manageren til ManUtd.com.

Lenke til kommentar

Beste er jo Neville's "its fixed" og at Fergie kjenner til favorittlaga til alle politikerne i quizen. godguttær alle sammen. Carrick er litt vel stille for min smak dog, hadde vært langt morsommere med Evra elns.

Forresten så finnes det flere slike quizer. Sjekk ut den fra 09 når Owen vinner. Michael Owen, Carrick og Hazza er på samme lag. Når de skal introdusere seg selv med navn og posisjon på banen sier Hargy "Owen Hargreaves... Patient"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...