Limbeck Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Taaaakee me hooomeee United rooaaaaad, to the placeee i beloooong, tooo Old Traffooord, tooo see United, take me home United road. Vi er bessst, fuck Chelsea, Liverpoooool, Arsenal, Tottenham, Wolves, SHEFFIELD UNITED, Tromsø, Pompey, NewCasltles og cooo. Stemmer for denne jeg. Vi er Manchester United. Ikke noe annet betyr noe Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Taaaakee me hooomeee United rooaaaaad, to the placeee i beloooong, tooo Old Traffooord, tooo see United, take me home United road. Vi er bessst, fuck Chelsea, Liverpoooool, Arsenal, Tottenham, Wolves, SHEFFIELD UNITED, Tromsø, Pompey, NewCasltles og cooo. OY! Nå skal vi faen rulle inn litt her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvor full var du i natt, Raste? Sleit med å få forstå de fleste meldingene du sendte. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvor full var du i natt, Raste? Sleit med å få forstå de fleste meldingene du sendte. Hallooo, det var 2011 SMS språket da. Lett å forstå!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Kan du da forklare disse? "Lønn llllkm lløøl lønn" "Uklok klokt Gunn hygge se BNP" "Dåse nattaaaa" Endret 23. januar 2011 av DJ_Dark 4 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Prøvd iPhone auto dritten ell? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Den siste var ikke akkurat vanskelig å skjønne DJ. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Den siste la jeg mest med for artighetens skyld. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 http://www.guardian.co.uk/football/david-conn-inside-sport-blog/2011/jan/20/manchester-united-bebe Litt om historien hvordan Bebe havnet i United. Det er vel mer hvordan agenten fikk så stor innvirkining på kjøpet av Bebe (usett av United-ansatte), og hva agenten satt igjen med av overgangssummen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 http://united.no/united/nyheter/nyheter/vil_skrive_historie3 Gledelige nyheter Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Så samme kampen i fjor. Lurer på om det var min første på Old Trafford selv. God tur Bare Ronaldo og Messi scorer flere mål. OoooOooOohh Berbatov is magic, he's got the maaagiic touch! Jeg har fortsatt sår hals etter 2 timer i full vokal med samtlige United-låter i reportoaret mitt under Birmingham-matchen på lørdag. Aahhh. Endret 24. januar 2011 av niko. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Til dere som har TV2 Sumo Sport. Lite tips, hvis dere trykker på Stopp abbonnement får dere gratis oppgradering til Sumo Gull, om man velger å ikke stoppe likevel. Jeg skulle gjerne hatt PL-melodien til TV2 i mp3 eller lignende. Den som går rett før kamp, som går når de viser oversikt over kommende kamper osv.. Anyone? Endret 25. januar 2011 av genser Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Seriøst? Jeg er så møkklei den jingeln. Men Canal+ hadde noe lignende for noen år siden, da fikk jeg flere på forumet til å sende dem mail sammen med meg. Til slutt la de ut en mp3 av den på hjemmesiden sin Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg er også drittlei. Vil ha den likevel. 1 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sangen heter Fire av Kasabian hvis det var det dere tenkte på? Mulig noen kan klippe ut den delen de vil ha om det skulle være aktuelt Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Noen horrible straffespark i Sør-Korea - Japan nå. Edit: Tre straffebom av Sør-Korea på rad. Stor nedtur. Endret 25. januar 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Herlig med Japan i finalen synes nå jeg. Fantastisk landslag, masse spennende spillere. Godeste Shinji Kagawa har jo blitt ryktet til Man Utd opptil flere ganger i det siste. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Sangen heter Fire av Kasabian hvis det var det dere tenkte på? Mulig noen kan klippe ut den delen de vil ha om det skulle være aktuelt Circa 1:12. Endret 25. januar 2011 av RePaC Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Der har vi det ja! Endret 25. januar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det er jo ikke den genser tenker på? Han tenker vel på den som går når løven står og poser når det ikke er sending. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå