banansplitt™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Days of our lives, Jotun Sophia Bush er det diggeste mennesket som noensinne har vært på denne jord. Damn, for en dame. OTH er inne i sin 8 sesong, banan. Sesong 7 er forresten en av de beste sesongene, på lik linje som de første sesongene vil jeg si. Helt utrolig at de greide å komme på det nivået etter sesong 5 og 6. Haha, hvis den er i sesong 8 har jeg faktisk sett sesong 7. Og det er en av de beste sesongene? Herrejesus jeg husker ikke engang sesongen og måtte presse meg gjennom den. Hadde heller spist 15 kutestikler enn å måtte se den sesongen igjen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Sesong 7 er da Quinn og Clay blir skutt. Forøvrig, Shantel VanSanten er den nye OTH dama. Favorittdamen pdd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Spoiler mutch? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ingen bryr seg om Kvinn eller Klei blir skutt så ingen spoiler nei. Tipper de fleste som har klart å presse seg til sesong 6 ikke greier sesong 7. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Hva skjer med avataren din Banan? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har han ikke hatt denne lenge? Føler i det minste det Katy Perry, right? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hva skjer med avataren din Banan? Skjer det noe skummelt med den? Har han ikke hatt denne lenge? Føler i det minste det Katy Perry, right? Tror nok det er hun Katy Perry i animert versjon ja. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Sånn da er avatar endret for Goldy sin skyld. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Tusen takk Banan, den forrige var temmelig gaylord. Så ut som noe Raste pleier å bruke 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Mener du at avataren min er stygg Gold? Endret 19. januar 2011 av Raste Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Days of our lives, Jotun Det stemmer, var det de såg på Eg gjentar :90 og 92... Endret 19. januar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Mener du at avataren min er stygg Gold? Nei, han mener den er for fin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Takk, Hyrlen. Respekt til deg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Haha. Disse sidene har blitt artige etterhvert. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Mener du at avataren min er stygg Gold? Ikke isolert sett, men du pleier å ha mye "rart" som avatarer, bilder som bygger litt opp under inntrykket jeg har av deg. Signaturen din hjelper definitivt ikke på den heller... Søt oslogutt (klart jeg har sett bilde) som er motebevist, ser på home&away, i gode og onde dager samt one three hill.. Veeel, du tar tegninga? Ikke noe galt i det eller noe, for all del. Liker bare å erte litt. Siden du er så søtish and all. Er jo som zu så observant påpekte i anfield tråden så er det ingen jenter her å flørte med, så det går utover deg. Det siste avsnittet er fritt for tolkning. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 1. Han er ikke Oslo-gutt. 2. Han er ikke mote-bevisst iflg et bilde med en rød-glinsende jakke for en stund siden på Facebook. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hahahah, av en eller annen grunn måtte jeg smile når jeg leste innlegget ditt nå Gold Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Her var jeg en gang, nå er jeg ikke lenger her. Endret 20. januar 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 1. Han er ikke Oslo-gutt. 2. Han er ikke mote-bevisst iflg et bilde med en rød-glinsende jakke for en stund siden på Facebook. Ren Oslo-gutt jeg. Oppvokst i Oslo, før jeg flyttet til Langhus når jeg var 6-7 år. Jørgen, den var like tørr som den du postet her for noen dager siden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nei faen. Er du i gang igjen, Jørgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå