Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Noen som så reklamen i dag da? For sangen om SolKsjaer som ringetone? (Tror det var det). Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Skal si folk svinger i spådommene sine. Fint at United begynner å spille fotball hvertfall så får vi se hvor langt det holder, top 3 i år vil være bra. Arsenal spiller godt for tiden, lurer på hvor lenge det holder. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sånn halvveis enig i at United og Arsenal for øyeblikket nå ser ut til å være bittesmå favoritter, de har hvert fall et godt utgangspunkt slik det har utviklet seg nå. Men både Man Utd, Chelsea og Liverpool har vist store svakhetstegn allerede, og Arsenal har et veldig ungt og urutinert mannskap som i løpet av sesongen nok kommer til å få slite, tror hvert fall jeg. Så jeg vurderer det slik at alle fire kan ende opp som vinner. Jeg tror dog at ligaen kommer til å bli veldig jevn i år, og at vinneren kommer til å færre poeng enn Man Utd hadde i fjor. 9558813[/snapback] Jeg ser egentlig ikke de store svakhetstegnene enda, med unntak av Chelsea da. United scorer enda ikke mye, men det kommer som alle vet. Liverpool har falt tilbake til gamle synder med dårlig offensiv planlegging. Men begge er defensivt stål. Du sier Arsenal er urutinert, ja kanskje som ledere i PL. Men Wenger har vunnet flere ganger, og stort sett hele laget hadde ildåpen ifjor. I tillegg har de fleste vært med helt til en CL finale, jeg mener Arsenal har rutinen for hvertfall å ta en sikker andre. Nå mener jeg Fokuset til United må være stabilitet på første 11, å mer bruk av sentral midtbane i oppbygging av spill når man slår mot etablert forsvar. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Deilig med denne seieren altså. Ny Manager Effekten gikk visst rett til hell. Håper på 3 poeng neste kamp også. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fet avatar! Jeg må si at Saha sin straffe var helt korrekt men vi skulle faktisk hatt straffe før i kampen. I situasjonen mellom Evra og Pizzaro tror jeg det var. 9560036[/snapback] Det var vel Evra og Cole som var innblandet i den duellen (bare for å være pirkete). Pizzaro kom jo ikke på banen før sent i 2. omgang. Neste kamp: 26.09-2007 (Onsdag) 21.00 Hjemme mot Coventry. (Ligacupen) Håper på Saha fra start i denne kampen. Han trenger kamptrening. Blir nok en del unggutter i denne kampen, om ikke bare unggutter. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Stemmer det, Pizzarro ble byttet inn. Jeg håper også at Saha kan starte mot Coventry. Jeg hadde faktisk glemt ut hvor god han er. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvilken kanal sender kampen mot Coventry? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Se den på internett Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvilken kanal sender kampen mot Coventry? 9564060[/snapback] Ser ut som Viasat sender Chelsea sin kamp, bastards! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvilken kanal sender kampen mot Coventry? 9564060[/snapback] Ser ut som Viasat sender Chelsea sin kamp, bastards! 9564661[/snapback] Det er da bare ta seg en tur ut på pub se den det Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Gleder meg allerede til kampen på onsdag. Ser den hos onkelen min Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvilken kanal sender kampen mot Coventry? 9564060[/snapback] Ser ut som Viasat sender Chelsea sin kamp, bastards! 9564661[/snapback] Det er da bare ta seg en tur ut på pub se den det 9564698[/snapback] Gleder meg allerede til kampen på onsdag. Ser den hos onkelen min 9564804[/snapback] Er det United-kampen det er snakk om her? Hvordan skal dere se den kampen når den ikke sendes på norsk tv? Foreløbig ser det slik ut. Så det virker som den må streames.. om man i det hele tatt finner en stream. Viasat Sport 2 og Viasat Sport 4 sender Chelsea-kampen. Latterlig.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ser ut som kampen sendes i opptak på Viasat Sport 2 natt til torsdag fra klokka 01.10. Lykke! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ser ut som kampen sendes i opptak på Viasat Sport 2 natt til torsdag fra klokka 01.10.Lykke! 9568640[/snapback] Godt å høre! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/09/26/513254.html Rart vi elsker Rooney? Red Legend allerede Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Elsker Rooney! Las på nettet at etter sesongavsluttning så gjekk han lei sommerferie etter knappe to veker. Ville bare spille fotball! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Han er et funn, ingen tvil om det. Er han bedre enn Torres egentlig? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/09/26/513254.html Rart vi elsker Rooney? Red Legend allerede 9579911[/snapback] Må jo bare flire når man leser dette: - Han ønsker å spille, han ønsker å være kaptein, han ønsker å ta straffene, cornerne, frisparkene, 5-meterne - alt sammen, sier Ferguson. Er jo sånn det skal være, han nektet jo å ta ferie for et par sesonger siden også når Ferguson ville at han skulle slappe at vet par uker i januar eller rundt der Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er han bedre enn Torres egentlig? 9580217[/snapback] Er det noe å tvile på da? Torres må nok bevise litt mer... Rooney er ikke bare en målscorer, men også en perfekt tilrettelegger og defensiv arbeidskraft. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Rooney går foran Torres når det kommer til det meste. I United så hadde Torres kun vært backup for Wazza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå