ThOms-N Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Irettesette Ussain Bolt. Liker det meget Er det berre meg, eller har Ronaldo forfalt i styrke i Real Madrid? Ser jo bokstavelig talt ut som en pingle igjen. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Øy guttaboys, hvordan får jeg spilt av en IMG fil? (4gb film) Last ned Virtual Clonedrive. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Øy guttaboys, hvordan får jeg spilt av en IMG fil? (4gb film) VLC/WMC not working? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 såg litt liten ut der i forhold til før ja. Prøvd VLC? Vist ikke det funker prøv real player. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Øy guttaboys, hvordan får jeg spilt av en IMG fil? (4gb film) Gjør den om til ISO, og spille den av i VLC? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Tipper du skal pakke den ut med WinRar eller lignende program. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Oi, VLC funka visst. Gikk ikke an å velge "åpne i" så regnet med at jeg ikke hadde software som støttet filtypen på pcen. My bad. Lastet ned V.Clonedrive, men aner ikke hva det er eller hvordan det brukes. Hørtes komplisert ut for en stakkar, tror jeg legger den trygt å godt i papirkurven. Tipper du skal pakke den ut med WinRar eller lignende program. Haha, takk for den! Latias: Vet ikke hvordan man gjør slikt, dear me. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Unstoppable. Hvem er det du har avbildet i avataren din, Ben Foster (skuespilleren) ? Endret 18. januar 2011 av Goldwing Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Er ikke Foster nei. Det er Charlie Hunnam fra Sons Of Anarchy. Fet serie som passet perfekt for min smak. Anbefales forresten. Endret 18. januar 2011 av Jefe 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 SoA er definitivt å anbefale ja! Toppen av det som er ute på "markedet" for tiden, eneste som er i nærheten er vel Breaking Bad. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Oi, VLC funka visst. Gikk ikke an å velge "åpne i" så regnet med at jeg ikke hadde software som støttet filtypen på pcen. My bad. Lastet ned V.Clonedrive, men aner ikke hva det er eller hvordan det brukes. Hørtes komplisert ut for en stakkar, tror jeg legger den trygt å godt i papirkurven. Hadde du kommet på msn kunne jeg forklart fort. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Irettesette Ussain Bolt. Liker det meget Er det berre meg, eller har Ronaldo forfalt i styrke i Real Madrid? Ser jo bokstavelig talt ut som en pingle igjen. Jeg vil tro at fysisk styrke er noe man satser hardere på i England enn i Spania Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det ser for meg ut som bildet lyver ganske kraftig. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Irettesette Ussain Bolt. Liker det meget Er det berre meg, eller har Ronaldo forfalt i styrke i Real Madrid? Ser jo bokstavelig talt ut som en pingle igjen. Jeg vil tro at fysisk styrke er noe man satser hardere på i England enn i Spania Tror det bildet juger litt. Har ikke sett noe tegn tidligere på at han har blitt svakere fysisk mens han har vært i Spania. Endret 18. januar 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 sjekk ansiktet, kan se at det ble brukt ultravidvinkel. Kanskje vanlig vidvinkel. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Da laster jeg ned sesong 1 av SOA på anbefaling fra dere. Unstoppable var forresten søppel. Det sier litt når produsentene har castet Rosorio Dawson i en rolle som ansvarlig for noe som helst. Må ha sugd seg til rollen. Fælt. Karakter 3-(edit: fra 1-10, imdb style) Endret 18. januar 2011 av Goldwing Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) SoA er fabelaktig Goldwing. Bare fabelaktig. Gi den et par tre episoder å gå på i begynnelsen og du er hektet, ødelagt, bare må ha mer! Hvis du liker den typen serier da seff Er du mer Greys anatomy type så spørs det igrunn. Eller... Til og med da! Endret 18. januar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Sesong 2 av SOA er bedre imo. Henry Rollins er jo med for svingende. Sesong 3 var heller ikke så verst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Dumt å begynne på sesong 2 da Daniel Endret 18. januar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå