Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg var så sikker på at jeg skulle få 10 eller flere plusser for den der, men den gang ei.

Får ikke noe av meg for når jeg er ferdig med å skrive dette så spruter jeg lighterbensin på skjermen i et fint opp-ned kors mønster å tenner på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var så sikker på at jeg skulle få 10 eller flere plusser for den der, men den gang ei.

Får ikke noe av meg for når jeg er ferdig med å skrive dette så spruter jeg lighterbensin på skjermen i et fint opp-ned kors mønster å tenner på...

Jeg har skrevet ut inlegget til dartboardet mitt

Lenke til kommentar

Nå er det på tide å komme seg til England og se United igjen.. Noen som har tips om en billig og seriøs forhandler? Lurer litt på om jeg skal bo i London og ta toget til Manchester, fikk ikke det beste inntrykket av Manchester som by når jeg var der sist^^ Så det heller nok mot kanskje å være i England i en uke eller noe sånt. Eller er det kanskje en by i nærheten som er fint? Fint var vel litt unøyaktig, en morro by å være i, mye og se etc..

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Nå er det på tide å komme seg til England og se United igjen.. Noen som har tips om en billig og seriøs forhandler? Lurer litt på om jeg skal bo i London og ta toget til Manchester, fikk ikke det beste inntrykket av Manchester som by når jeg var der sist^^ Så det heller nok mot kanskje å være i England i en uke eller noe sånt. Eller er det kanskje en by i nærheten som er fint? Fint var vel litt unøyaktig, en morro by å være i, mye og se etc..

Manchester er absolutt ingen dårlig by. Fra London betaler du oppimot tusenlappen bare for togbiletten til.

Lenke til kommentar

Komentarene i Aftenposten (artikkelen om kampen i dag) er jo faktisk verre enn VGD og Dagbladet. Var på forumet i Aftenposten ei stund og det er merkelig at det har falt så mye.

Egentlig tror jeg det har en del med at yngre og yngre mennesker benytter seg av komentar mulighetene.

Lenke til kommentar

Stating the obvious.

Vi har unngått tap med et nødskrik flere kamper denne sesongen. Midtforsvar i verdensklasse gjør at vi fortsatt topper tabellen.

Vi har sannsynligvis det vanskeligste borteprogrammet av samtlige lag i toppen.

På den annen side hadde vi hatt flere poeng dersom vi hadde hatt flere tap og seire istedenfor uavgjort. Det er kult å være ubeseiret, men jeg synes ikke vi har hatt marginene på vår side i år, selv om de ikke har vært like mye mot oss som i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...