Manx Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg var så sikker på at jeg skulle få 10 eller flere plusser for den der, men den gang ei. Får ikke noe av meg for når jeg er ferdig med å skrive dette så spruter jeg lighterbensin på skjermen i et fint opp-ned kors mønster å tenner på... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Han fikk faen meg 10+ plusser og. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=l9gOjEVlrs4&feature=related Win WHAT? Endret 14. januar 2011 av RePaC Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Beckham leaked text http://www.youtube.com/watch?v=Ust7KL4_Fuc&feature=player_embedded 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg var så sikker på at jeg skulle få 10 eller flere plusser for den der, men den gang ei. Får ikke noe av meg for når jeg er ferdig med å skrive dette så spruter jeg lighterbensin på skjermen i et fint opp-ned kors mønster å tenner på... Jeg har skrevet ut inlegget til dartboardet mitt Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=l9gOjEVlrs4&feature=related Win WHAT? League One Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Nå er det på tide å komme seg til England og se United igjen.. Noen som har tips om en billig og seriøs forhandler? Lurer litt på om jeg skal bo i London og ta toget til Manchester, fikk ikke det beste inntrykket av Manchester som by når jeg var der sist^^ Så det heller nok mot kanskje å være i England i en uke eller noe sånt. Eller er det kanskje en by i nærheten som er fint? Fint var vel litt unøyaktig, en morro by å være i, mye og se etc.. Endret 15. januar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg velger å tro at ingen tok innlegget mitt seriøst. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nå er det på tide å komme seg til England og se United igjen.. Noen som har tips om en billig og seriøs forhandler? Lurer litt på om jeg skal bo i London og ta toget til Manchester, fikk ikke det beste inntrykket av Manchester som by når jeg var der sist^^ Så det heller nok mot kanskje å være i England i en uke eller noe sånt. Eller er det kanskje en by i nærheten som er fint? Fint var vel litt unøyaktig, en morro by å være i, mye og se etc.. Manchester er absolutt ingen dårlig by. Fra London betaler du oppimot tusenlappen bare for togbiletten til. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har laget et United teama for Windows 7 hvis noen er interessert Matches 10/11 passord = Matches 10/11 Det inneholder alle bildene fra kampene vi har spilt (bildedne er fra manutd.com) Alle bildene er i Widescreen format. Har ikke lagt til lyder eller andre effekter. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Så overraskende fett ut. Herlig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ble å bruke den selv ja! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Komentarene i Aftenposten (artikkelen om kampen i dag) er jo faktisk verre enn VGD og Dagbladet. Var på forumet i Aftenposten ei stund og det er merkelig at det har falt så mye. Egentlig tror jeg det har en del med at yngre og yngre mennesker benytter seg av komentar mulighetene. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Småfurten? Endret 17. januar 2011 av RePaC Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Stating the obvious. Vi har unngått tap med et nødskrik flere kamper denne sesongen. Midtforsvar i verdensklasse gjør at vi fortsatt topper tabellen. Vi har sannsynligvis det vanskeligste borteprogrammet av samtlige lag i toppen. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Ja, da var min bærbare PC levert inn til reperasjon... Kan si jeg ble småsur etter utvisnigen av Rafael. FML EDIT: Pc'en fikk diagnosen "knust skjerm". Får den tilbake på Onsdag, gratis reperasjon og greier! Endret 17. januar 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Stating the obvious. Vi har unngått tap med et nødskrik flere kamper denne sesongen. Midtforsvar i verdensklasse gjør at vi fortsatt topper tabellen. Vi har sannsynligvis det vanskeligste borteprogrammet av samtlige lag i toppen. På den annen side hadde vi hatt flere poeng dersom vi hadde hatt flere tap og seire istedenfor uavgjort. Det er kult å være ubeseiret, men jeg synes ikke vi har hatt marginene på vår side i år, selv om de ikke har vært like mye mot oss som i fjor. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 http://therepublikofmancunia.com/exposed-david-beckham-and-his-lies/ Tilbakeblikk for de som faktisk har en litt for tabloid oppfattelse av hva som skjedde på den tiden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Småfurten? Jepp Stating the obvious. Vi har unngått tap med et nødskrik flere kamper denne sesongen. Midtforsvar i verdensklasse gjør at vi fortsatt topper tabellen. Vi har sannsynligvis det vanskeligste borteprogrammet av samtlige lag i toppen. Når da? Utenom i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå