Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bale er vel ute for Spurs, men Modric, Lennon, VdV(som har vore spinnvill på WHL i år) og ein Defoe i form skal ein ikkje ta for lett på, så har relativt stor tru på at United kan ryke på sin første smell i år. Vil eigentleg ikkje påstå altfor hardnakka at United har råd til å tape denne kampen, sidan luker på tabellen rundt nyttår har ein tendens til å ikkje halde seg.

Lenke til kommentar

Liverpool er kanskje ett av de få lagene jeg har sett som virkelig ikke har fått en opptur etter at en forhatt trener ble sparket. I alle fall spesielt når en "konge" har kommet tilbake.

 

 

 

Men jeg liker det!

 

Har ikke lest i tråden, men er villig til å vedde mye på at dette renner ut i sand som vanlig.

Shut it. Det skal gå i år.

Lenke til kommentar

Haha, Liverpool er faen meg latterlig for tida. Hadde det blitt seier i dag hadde det vært "aaaah, King Kenny er tilbake!!", mens når det blir tap så skal skylda fortsatt fordeles på Hodgson.

Har null sympati nå, de slukte Hodgson, nå har fansen fått det som de vil og nedoverbakken virker bare enda brattere. Enkelte kritisere laguttaket til en mann som aldri har vært kjent som noe taktiker og har en uke med laget. Ris til egen bak. Med Hodgson hadde aldri Liverpool rykket ned, nå er jeg ikke så sikker. Alle sykdomstegnene som Leeds hadde er der, og de hadde t.o.m et bedre lag. Blir en fryd å lese pondus fremover.

 

Legger også merke til at tapet til Arsenal blir forbigått med et skuldertrekk :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Limbeck: Det er jo tidlig å si, men jeg syns de var like mutte og kjedelige som vanlig. Dette er jo ikke Dalglish' lag overhodet, ei heller kan han noe for at Kuyt, Johnson, Poulsen, Skrtl, Meireles, Torres osv bare har elendig touch og tilsynelatende crappy fysisk form. Allikevel så bør han ha registrert at blant annet tidenes bomkjøp (snakker selvfølgelig om Johnson) ikke har spilt en god kamp på ett dusin måneder og burde vært henvist til benken (minst). Troppen dems er ikke verdig noe særlig høyere enn plasseringen på tabellen. Dalglish satt vel også inn Shelvey (SM?) som kant utti andre omgang.

 

Lucas er LFCs høydepunkt i mine øyne. Tatt store steg og gruser f.eks en stjernespiller som Meireles både offensivt og defensivt i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...