Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har høyrt at City står sterkare i Manchester, medan United står sterkare totalt. Det fikk eg ein gong fortalt av ein Unitedsupporter på eit anna forum, men ein skal jo ikkje tru alt ein les på internett

Endret av Sjur577
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Les deg opp.

Det er en myte som har blitt avkreftet gang på gang. Orker ikke gå i detalj, du kan søke opp innlegg jeg har skrevet om emnet i denne tråden, men kort fortalt baseres den på at det var en høyere prosentandel lokale sesongkortholdere på maine road (lite høl) enn på Old Trafford. MEN, det var flere mancunians på Old Trafford enn Maine Road. Ergo, bullshitt.

Alle som har vært i Manchester vet at byen er rød.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ayeaye! antok eg kom til å bli arrestert på den om det var feil:)

Har forsåvidt vore i Manchester, men det var langt utanfor byen, der det hadde vore meir typisk om folk røyka pipe, tok seg ein øl og heia på små lokale lag.

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

Noen som har vært på Manchester-tur og overnattet på Ramada Salford Quays? Isåfall, si litt om hvordan det er der :)

Fine rom, god utsikt, særdeles god plassering i byen, hyggelig og behjelpelig personell, ingen resepsjon i 1. etasje så man kan ha fest på rommet, fin "veranda" / parkeringsplass med stoler du kan nyte morgenkaffen og ta deg en røyk i 2. etasje, bar/restaurant/pub i 3. etasje.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Tenkte å sette 800 kroner (alt jeg har igjen denne måneden) på hjemmeseier til Chelsea over Blackburn, hjemmeseier til City over Wolves og borteseier til Arsenal over West Ham. Altså:

Che - Blckbrn H

MC - Wlvs H

WH - Ars B

Plutselig fikk jeg en dårlig følelse. I verste fall er det jo bare en fin jinx, men Chelsea suger jo for tiden, City føler jeg meg sikker på H, selv om de har rykte for å være dårlige hjemme så er Wolves enda verre borte, men samtidig så klarer "alltid" West Ham uavgjort hjemme føler jeg. Latterlig lav odds på 2.52 i tilegg. Noen innspill til en stakkar som prøver å oppgradere middagene de neste 2 ukene fra tunfisk på boks til kanskje en hjemmelaga pizza + øl?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har gått rykter om at litt daukjøtt skal forsvinne ja.

Deriblant også Hargreaves. Det synest eg isåfall er veldig veldig synd. Hadde håpet han fikk en "spille for penga" kontrakt av United. Brukt mye penger på mannen, hadde vært fint å kanskje fått igjen bare litt valuta.

Selv om eg tror han er ferdig med fotballen....

Lenke til kommentar

Denne helga kan fort bli svært avgjørende for klubbenes moral. City og Chelsea har gårturiparken kamper så de kommer til å hente inn 3p. Arsenal er sterke borte denne sesongen og WH sliter fælt om dagen, derfor forventer jeg alle topplagene tar 3p på lørdag. Noe annet er store riper i lakken for de andre klubbene og en rusten spiker kista for Chelsea. Skulle vi slå spurs vil det bety en vanskelig bortekamp mindre på programmet og et psykologisk overtak.

Gleder meg over at vi har en tøff bortekamp nå i en periode hvor vi har råd til å tape. Svært gunstig tidspunkt å møte dem på imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...