ThOms-N Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kor skaffer folk billettene sine? Mangen av agentene har jo berre pisseplasser. Ønsker god utsikt på en distanse, som en slipper kikkert for å sjå kem som springer utpå der. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Er det flest United- eller city-supportere i Machester? Ser han(Dzeko) sier det er city her, men tidligere i tråden sa flere at det varflest United-supportere. ...? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Er det flest United- eller city-supportere i Machester? Ser han(Dzeko) sier det er city her, men tidligere i tråden sa flere at det varflest United-supportere. ...? Dzeko har blitt hjernevasket. Det er selvsagt flest United-supportere. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Har høyrt at City står sterkare i Manchester, medan United står sterkare totalt. Det fikk eg ein gong fortalt av ein Unitedsupporter på eit anna forum, men ein skal jo ikkje tru alt ein les på internett Endret 11. januar 2011 av Sjur577 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Les deg opp. Det er en myte som har blitt avkreftet gang på gang. Orker ikke gå i detalj, du kan søke opp innlegg jeg har skrevet om emnet i denne tråden, men kort fortalt baseres den på at det var en høyere prosentandel lokale sesongkortholdere på maine road (lite høl) enn på Old Trafford. MEN, det var flere mancunians på Old Trafford enn Maine Road. Ergo, bullshitt. Alle som har vært i Manchester vet at byen er rød. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Ayeaye! antok eg kom til å bli arrestert på den om det var feil:) Har forsåvidt vore i Manchester, men det var langt utanfor byen, der det hadde vore meir typisk om folk røyka pipe, tok seg ein øl og heia på små lokale lag. Endret 11. januar 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Noen som har vært på Manchester-tur og overnattet på Ramada Salford Quays? Isåfall, si litt om hvordan det er der Fine rom, god utsikt, særdeles god plassering i byen, hyggelig og behjelpelig personell, ingen resepsjon i 1. etasje så man kan ha fest på rommet, fin "veranda" / parkeringsplass med stoler du kan nyte morgenkaffen og ta deg en røyk i 2. etasje, bar/restaurant/pub i 3. etasje. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Hvor er de nå: Own Goal Synes du Berbatov opplevde en lang måltørke i høst? Own Goal, som i fjor ble nummer tre på toppscorerlista, har ikke funnet veien til nettmaskene siden august. http://united.no/uni...de_naa_own_goal Endret 11. januar 2011 av iHouse Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hahahaha. Det der er faen meg noe av det mer geniale jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Selg. Makan til oppskrytt spiller. Fyren passer ikke inn i klubben. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tenkte å sette 800 kroner (alt jeg har igjen denne måneden) på hjemmeseier til Chelsea over Blackburn, hjemmeseier til City over Wolves og borteseier til Arsenal over West Ham. Altså: Che - Blckbrn H MC - Wlvs H WH - Ars B Plutselig fikk jeg en dårlig følelse. I verste fall er det jo bare en fin jinx, men Chelsea suger jo for tiden, City føler jeg meg sikker på H, selv om de har rykte for å være dårlige hjemme så er Wolves enda verre borte, men samtidig så klarer "alltid" West Ham uavgjort hjemme føler jeg. Latterlig lav odds på 2.52 i tilegg. Noen innspill til en stakkar som prøver å oppgradere middagene de neste 2 ukene fra tunfisk på boks til kanskje en hjemmelaga pizza + øl? 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Forsvinner Brown? http://menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_united/s/1405018_clubs_line_up_for_brown_swoop Ikke et stort tap for klubben, særlig mtp. hvor lite han har spilt i år. Men uansett synd når en "local lad" forsvinner. Klassespiller, større potensial en Vidic. Synd skader og et visst holdningsproblem(??) har ødelagt mye. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har gått rykter om at litt daukjøtt skal forsvinne ja. Deriblant også Hargreaves. Det synest eg isåfall er veldig veldig synd. Hadde håpet han fikk en "spille for penga" kontrakt av United. Brukt mye penger på mannen, hadde vært fint å kanskje fått igjen bare litt valuta. Selv om eg tror han er ferdig med fotballen.... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 10/11: #mufc awarded 4 penalties. #lfc 7, #mcfc 7, #cfc 8 & #afc 11. 5.2% of #united goals pens, #liverpool 12.2%. Ref bias for Utd = myth. 4 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Che - Blckbrn H MC - Wlvs H WH - Ars B hvor høy er oddsen totalt for alle kampene? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 2.52 som jeg skrev. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 oja, troode det var for WH kampen ganske lav odds. sett B/U på chelsea og/eller city kampen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du vet at den bongen ikke går inn... Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 det er en sjanse man må ta Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Denne helga kan fort bli svært avgjørende for klubbenes moral. City og Chelsea har gårturiparken kamper så de kommer til å hente inn 3p. Arsenal er sterke borte denne sesongen og WH sliter fælt om dagen, derfor forventer jeg alle topplagene tar 3p på lørdag. Noe annet er store riper i lakken for de andre klubbene og en rusten spiker kista for Chelsea. Skulle vi slå spurs vil det bety en vanskelig bortekamp mindre på programmet og et psykologisk overtak. Gleder meg over at vi har en tøff bortekamp nå i en periode hvor vi har råd til å tape. Svært gunstig tidspunkt å møte dem på imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå