Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, at dere skulle få den "lette" Chelsea kampen. Vi (Liverpool) fikk jo kampen med den idotiske dommeren.

9558251[/snapback]

Så så. Om dere kommer 20 eller 22 poeng bak oss i år har ikke så mye å si.

9558326[/snapback]

Var en annen tone på deg for et par uker siden. Ord som "ikke sjans på ligagull" o.l ble vel ytret :!:

Lenke til kommentar
Faen, at dere skulle få den "lette" Chelsea kampen. Vi (Liverpool) fikk jo kampen med den idotiske dommeren.

9558251[/snapback]

Så så. Om dere kommer 20 eller 22 poeng bak oss i år har ikke så mye å si.

9558326[/snapback]

Var en annen tone på deg for et par uker siden. Ord som "ikke sjans på ligagull" o.l ble vel ytret :!:

9558344[/snapback]

Hmm, sa jeg virkelig det? Trodde jeg bare tenkte det jeg :hrm:

Lenke til kommentar

Tja, mitt inntrykk er vel heller at det var Man Utd-supportere selv som snakket om dommedag og nedrykk og alt mulig etter en liten svak periode. Hvert fall det inntrykket jeg har fått av Man Utd/LFC-supporterne jeg kjenner og her på forumet, alle her har vel sagt fra første stund at man vet at Man Utd kommer sterkt tilbake uansett, mens mange av deres egne sutret om at alt var tapt, osv.

Lenke til kommentar

Nei, det var det ikke. Helt sikkert noen idioter som nevnte gull i en bisetning, men slikt kan man jo aldri unngå. Alle normale og oppegående LFC-supportere har vel vært rimelig klar på at det kun var spilt en brøkdel av kampene i årets sesong, og allerede nå har vi kommet inn i en svak periode. Det er fire sterke konkurrenter til gullet i år, slik jeg ser det kan alle sammen ta gullet og jeg ser egentlig ingen klare favoritter. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har to helt klare favoritter, og det er United og Arsenal.

 

Forresten noen som la merke til noe utrolig gøyalt når Mikel får rødt? Dommern har hånda i lomma for å ta opp kortet, Mikel holder på hånda hans for å holde den nede, så kommer Makelele og hjelper til. Dermed får dommern kortet opp og Terry prøver å dra det ut av hånda på han :!:

 

Link

Lenke til kommentar

http://www.chelseafc.no/content/view/255/2/

 

Muhaha, du snakker om saklig her ja!

 

Alt det som har blitt sagt i mot Chelsea de siste årene stod Manchester for i dag. De er et kjøpelag, de kaster seg i duellene, de smisker med dommeren (om ikke har seg med dem før avspark), ALT! Kall meg bitter, men viss du som Manchester-fan leser dette og mener at jeg tar feil på samtlige av punktene mine, er du ikke bedre enn det Dean var i dag. Og mener du Dean var bra i dag, ja da er du en idiot!

Du snakker :!:

 

Hva i all verden gjorde United galt i? Skribenten han nok ikke bikket 14 enda.

Lenke til kommentar
Vel, jeg har to helt klare favoritter, og det er United og Arsenal.

Link

9558569[/snapback]

Sånn halvveis enig i at United og Arsenal for øyeblikket nå ser ut til å være bittesmå favoritter, de har hvert fall et godt utgangspunkt slik det har utviklet seg nå. Men både Man Utd, Chelsea og Liverpool har vist store svakhetstegn allerede, og Arsenal har et veldig ungt og urutinert mannskap som i løpet av sesongen nok kommer til å få slite, tror hvert fall jeg. Så jeg vurderer det slik at alle fire kan ende opp som vinner. Jeg tror dog at ligaen kommer til å bli veldig jevn i år, og at vinneren kommer til å færre poeng enn Man Utd hadde i fjor.

Lenke til kommentar

For en kamp. Sikkert drivende kjedelig for somme, men ikke for meg. Jævla drittdommer! Du viste aldri hva han kunne finne på. Evra skulle hatt straffe... fikk det ikke. Mikel braker inn i Evra. Kan vel forsvares med rødt, men hardt dømt. Så tar Cole fart mot Ronaldo og legger inn en takling som ikke har en sjangse på å nå ball og er mere rødt kort en noe annet var utpå der i dag, og jeg er ikke helt enig i straffen vi omsider fikk heller. Det er en hånd oppi ansiktet til Saha og jeg reagerer ikke så veldig på hvordan han faller, men straffesparket var billig.

 

Men skikkelig deilig å slå Chelsea. Og i dag fortjente de å tape. Ikke noe godt spill. Til tider stygt. ingen fair play. Crash and burn Chelsea.

 

Angående gull sjangser så er det fremdeles September. Jeg tenker ikke på sånt før langt senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...