Old Game Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Man kan ikke stemme på egen manager, Raste. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Noen som har vært på Manchester-tur og overnattet på Ramada Salford Quays? Isåfall, si litt om hvordan det er der Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Man kan ikke stemme på egen manager, Raste. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 I Liverpool er jo Gerrard gud, og pga. en tåpelig fabrikert selvbiografi er hele Chelsea-episoden glemt... Hvilket grunnlag har du for å si dette? Gerrard hadde sjansen til å gå til Chelsa, tjene mer penger og større sjanse til å vinne PL, men valgte å bli i Liverpool pga. følelsene til klubben. Rooney ble pga. pengene. Rooney lot være å dra til Chelsea pga pengene? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Stemmer var akkurat det jeg skrev og presiserte i inlegget. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er helt overbevist om at Gerrard på flere tidspunkter har hatt mulighet til å forlate Liverpool, til fordel for klubber der han med stor sannsynlighet ville fått like mye/mer i lønn og med større sjanse til å vinne trofeer. Han har blitt i Liverpool hver gang han har vært linket bort og forhpentligvis kommer han til å forbli her ut karrieren. Ser INGEN grunn til at han ikke skal bli nevnt i samme åndedrag som de andre legenendene i klubben vår. Hvis han leder oss til gull i PL før han legger opp kommer han kanskje til å bli stående som den aller største. Gerrard er vel større enn mange av de andre legendene i deres klubb, ettersom han valgte å bli til tross for at klubben stadig blir dårligere. Hos oss var det motsatt med Captain Marvel, som vant serien til slutt.. Nå om dagen har vi en kaptein som gjerne skulle vunnet FA-cupen. 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 http://www.whoateallthepies.tv/tottenham_hotspur/61182/david-beckham-no-77-trains-with-tottenham-first-photos.html Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Man kan ikke stemme på egen manager, Raste. Hvordan klarte Arshavin å stemme på Wenger? FIFA er korrupt! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Manchester Youth Team, møter West Ham i Youth Cup. Satser på 4-0 igjen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ronaldo hat-trick vs Villareal. Faen, jeg elsker Ronaldo Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Noen som har vært på Manchester-tur og overnattet på Ramada Salford Quays? Isåfall, si litt om hvordan det er der Jeg har ikke vært på Ramada, men jeg har overnattet på hotellet på siden av, Britannia tror jeg det heter. Selve Britannia er det største dass-hotellet jeg har sovet på noensinne, men beligenheten er sjefolainen. Ligger et par minutters gange fra selve bykjernen, rett med Nike Store Manchester. Edit: Jeg kan legge til at jeg mye heller ville sovet på Ramada med tanke på hvordan det så ut og ikke minst pga. at hotellet ikke er en pub, slik som Britannia. Endret 11. januar 2011 av Corey Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Lol http://www.youtube.com/watch?v=tIdimHWWmIg&feature=player_embedded Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har ikke vært på Ramada, men jeg har overnattet på hotellet på siden av, Britannia tror jeg det heter. Selve Britannia er det største dass-hotellet jeg har sovet på noensinne, men beligenheten er sjefolainen. Ligger et par minutters gange fra selve bykjernen, rett med Nike Store Manchester. Edit: Jeg kan legge til at jeg mye heller ville sovet på Ramada med tanke på hvordan det så ut og ikke minst pga. at hotellet ikke er en pub, slik som Britannia. Det finnes et Brittania hotel til, men det ligger ca midt mellom Manchester Airport og bysentrum. Ikkje veldig høg standard. Trur det koster 50£ per natt for dobbeltrom. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Real Madrid star Xabi Alonso believes Manchester United midfielder Paul Scholes would be idolised if he played in Spain. Xabi says a shirt he swapped with Scholes still has pride of place in his trophy room. "I have his shirt still at home," he said. "We agreed to swap. "When I was playing for Liverpool, Scholes was one of the players that I greatly appreciated. Perhaps in England he is not as appreciated as he should. "In Spain he would probably would be more appreciated, where midfielders like him are seen as the ideal type. "He has many fans in Spain, who admire him greatly." Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Morro at han sier det etter at Scholesy prøvde å smelle han ned. Hehe. Scholes nyter stor respekt blant andre fans i England, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Går ikke ann å ikke like Scholes. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Går ikke ann å ikke like Giggs. Rettet på. For the record, liker jeg Scholes også. Men det er enkelte som misliker han, grunnet den litt røffere siden ved spillet hans. Pasningnene og blikket gjør opp for det i mine øyne. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Første vi så når vi åpna døra på hotellrommet på turen nå 3 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Konge utsikt, men fæl beliggenhet til resten av byen. Du har Trafford Centre og OT nært men byen er laaangt vekk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 @Gold: Jeg tåler det fint Giggs er fenomenal. Han har vært min favorittspiller siden jeg begynte å heie på Manchester United. Nå var jo Giggs faktisk (hoved)grunnen til at jeg forelsket meg i United. Min respekt for Scholes rekker lenger enn jeg kan tenke meg. En fantastisk spiller med hodet på rett plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå