Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Liverpool er jo Gerrard gud, og pga. en tåpelig fabrikert selvbiografi er hele Chelsea-episoden glemt...

Hvilket grunnlag har du for å si dette? Gerrard hadde sjansen til å gå til Chelsa, tjene mer penger og større sjanse til å vinne PL, men valgte å bli i Liverpool pga. følelsene til klubben. Rooney ble pga. pengene.

Rooney lot være å dra til Chelsea pga pengene?

Lenke til kommentar

Jeg er helt overbevist om at Gerrard på flere tidspunkter har hatt mulighet til å forlate Liverpool, til fordel for klubber der han med stor sannsynlighet ville fått like mye/mer i lønn og med større sjanse til å vinne trofeer. Han har blitt i Liverpool hver gang han har vært linket bort og forhpentligvis kommer han til å forbli her ut karrieren. Ser INGEN grunn til at han ikke skal bli nevnt i samme åndedrag som de andre legenendene i klubben vår. Hvis han leder oss til gull i PL før han legger opp kommer han kanskje til å bli stående som den aller største.

Gerrard er vel større enn mange av de andre legendene i deres klubb, ettersom han valgte å bli til tross for at klubben stadig blir dårligere.

Hos oss var det motsatt med Captain Marvel, som vant serien til slutt.. :)

Nå om dagen har vi en kaptein som gjerne skulle vunnet FA-cupen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har vært på Manchester-tur og overnattet på Ramada Salford Quays? Isåfall, si litt om hvordan det er der :)

Jeg har ikke vært på Ramada, men jeg har overnattet på hotellet på siden av, Britannia tror jeg det heter.

Selve Britannia er det største dass-hotellet jeg har sovet på noensinne, men beligenheten er sjefolainen. Ligger et par minutters gange fra selve bykjernen, rett med Nike Store Manchester.

Edit: Jeg kan legge til at jeg mye heller ville sovet på Ramada med tanke på hvordan det så ut og ikke minst pga. at hotellet ikke er en pub, slik som Britannia.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært på Ramada, men jeg har overnattet på hotellet på siden av, Britannia tror jeg det heter.

Selve Britannia er det største dass-hotellet jeg har sovet på noensinne, men beligenheten er sjefolainen. Ligger et par minutters gange fra selve bykjernen, rett med Nike Store Manchester.

Edit: Jeg kan legge til at jeg mye heller ville sovet på Ramada med tanke på hvordan det så ut og ikke minst pga. at hotellet ikke er en pub, slik som Britannia.

Det finnes et Brittania hotel til, men det ligger ca midt mellom Manchester Airport og bysentrum. Ikkje veldig høg standard. Trur det koster 50£ per natt for dobbeltrom.

Lenke til kommentar

Real Madrid star Xabi Alonso believes Manchester United midfielder Paul Scholes would be idolised if he played in Spain.

Xabi says a shirt he swapped with Scholes still has pride of place in his trophy room.

"I have his shirt still at home," he said. "We agreed to swap.

"When I was playing for Liverpool, Scholes was one of the players that I greatly appreciated. Perhaps in England he is not as appreciated as he should.

"In Spain he would probably would be more appreciated, where midfielders like him are seen as the ideal type.

"He has many fans in Spain, who admire him greatly."

Lenke til kommentar

@Gold: Jeg tåler det fint :love:

Giggs er fenomenal. Han har vært min favorittspiller siden jeg begynte å heie på Manchester United. Nå var jo Giggs faktisk (hoved)grunnen til at jeg forelsket meg i United.

Min respekt for Scholes rekker lenger enn jeg kan tenke meg. En fantastisk spiller med hodet på rett plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...