Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Disse kåringene tyar jeg ikke seriøst. Alle tre fra Barca. Gir meg bare et sterkere ønske om at Real tar dem.

 

Sneijder har vært dårlig etter VM, men burde muligens blitt nominert. Ronaldo var dårlig i VM og var ikke såå syk i første halvåret. Helt klart gode kandidater, men vanskelig å se hvem man skal ta ut, for å få de inn.

 

Dårlig i VM, men han er jo syk for Real da. Det er jo han som kjører dette. Toppscårer i la liga

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pique og Vidic er to forksjellige stoppertyper, selv ville jeg hatt dem sammen og ditchet Lucio. Pique er verdens beste spillende stopper, mens Vidic er verdens beste stopper. Hadde ditchet Lucio og Puyol fra den forsvarsrekken, oppskrytte begge to, spess sistnevnte.

 

Midtbanen er det egentlig lite å si på når man spiller 4-3-3. Og angrepet ser jeg ikke helt hvem som skulle ta plassen til Villa, mens Ronaldo og Messi er selvskrevne. Hadde Villa vært i Valencia fortsatt, hadde ingen klagd.

Lenke til kommentar

Pique og Vidic er to forksjellige stoppertyper, selv ville jeg hatt dem sammen og ditchet Lucio. Pique er verdens beste spillende stopper, mens Vidic er verdens beste stopper. Hadde ditchet Lucio og Puyol fra den forsvarsrekken, oppskrytte begge to, spess sistnevnte.

 

Midtbanen er det egentlig lite å si på når man spiller 4-3-3. Og angrepet ser jeg ikke helt hvem som skulle ta plassen til Villa, mens Ronaldo og Messi er selvskrevne. Hadde Villa vært i Valencia fortsatt, hadde ingen klagd.

 

I stedet for Villa? Vel. Drogba, Tevez, Rooney, Torres for å nevne noen. Villa er vel på topp ti lista mi

 

Vel, kanksje ikke Rooney, men på våren var han best av alle.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Rooney og Torres i 2010? Har du fulgt med eller? Villa pisset sirkler rundt Torres i VM, og før og etter for den saks skyld. Rooney har 1 spillemål siden Mars, og selv om de 2 månedene før der var bra, er han ikke i nærheten.

 

Tevez er en god kandidat, Drogba er god, men litt ustabil over et år.

Lenke til kommentar

Rooney og Torres i 2010? Har du fulgt med eller? Villa pisset sirkler rundt Torres i VM, og før og etter for den saks skyld. Rooney har 1 spillemål siden Mars, og selv om de 2 månedene før der var bra, er han ikke i nærheten.

 

Tevez er en god kandidat, Drogba er god, men litt ustabil over et år.

 

Tror du prioriterer VM litt høyere enn meg. Det er jo bare en cup

Lenke til kommentar

Det er en bra sammenligning mellom Torres og Villa, siden de begge spilte på samme lag og hadde så og si like forutsetninger.

 

Torres har vært langt under pari i 2010, mens Villa presterer på sitt sedvanlige gode nivå. Vanlitgvis er det jevnt mellom de to, med en liten edge til Torres, men når Villa presterer bra, og Torres dårlig, er valget lett.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Rooney og Torres i 2010? Har du fulgt med eller? Villa pisset sirkler rundt Torres i VM, og før og etter for den saks skyld. Rooney har 1 spillemål siden Mars, og selv om de 2 månedene før der var bra, er han ikke i nærheten.

 

Tevez er en god kandidat, Drogba er god, men litt ustabil over et år.

 

Tror du prioriterer VM litt høyere enn meg. Det er jo bare en cup

 

Uansett, det er den mest prestisjefulle cupen som finnes. Personlig mener jeg at fotballkvaliteten i CL er mye høyere enn i VM, men det er i VM de virkelige følelsene kommer frem. I klubbfotball dreier det seg mer om penger.

 

Uansett: Pique må være et av de beste kjøpene et klubblag har gjort siden C. Ronaldo? For en sinnsvak utvikling han har hatt i Barcelona, og er på god vei til å bli en av verdens absolutt beste stoppere.

Lenke til kommentar

Jupp, Chile og Sanchez var min kjeledegge også. Var alltid brasil som stod for sambafotballen og gåsehuden back in the days, men det er ingen denilson, rivaldo eller ronaldo igjen, bare dritkjipe fresere som maicon og fjols som robinho. No class er vel betegnelsen som dekker de siste års Brasil. Ja, jeg vet det er et par lovende typer som feks neymar i hjemlig liga, men fakta er at ronaldinho anno 05 var den siste sambabrassen med magi i skoa.

 

Misforstå meg rett ovenfor her, VM henger høyt og er den mest prestisjefylte for en fotballspiller å vinne, men nivået er ræva ifht klubbfotball.

Lenke til kommentar

Rart ingen har kommentert vinneren av årets mål. Altintop sitt var pent, et knalltreff, men synes målet til Linus Hallenius både var en større prestasjon og penere å se på.

 

Link til målet?

 

Stemmer på Goldwing jeg. VM er underholdning til sesongen starter. Kjeledeggen min var Forlan og Uruguay. Hadde de vunnet hadde jeg tatt meg en dram

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Enig med Gold her. Brasil anno 2010 var veldig traust og kjedelig. Har alltid likt dem i VM, men i fjor var det blant lagene jeg håpet skulle ryke, spesielt siden Dunga gikk regelrett ut og sa at de skulle være mindre "Brasil" for å vinne. Samme grunn til at jeg ikke håpet på Nederland i finalen. Cryuff og Van Basten vinner såvidt ikke VM, mens De Jong og Van Bommel hadde vunnet VM, det hadde bare blitt feil.

 

Brasil i 2014 på hjemmebane har jeg mer tro på. Det er nesten påkrevd at de må spille Samba i hjemlandet, og de har mange fantastiske talenter som Neymar, Ganso, Countinho, Keirrison blant de mindre etablerte, og andre kjente talenter som Pato, Anderson og brødrene Da Silva(Rafael hvertfall).

 

Målet til Hallenius:

 

http://www.youtube.com/watch?v=zoPhnunY0dU

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...