Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Messi skulle blitt utelatt? 6 hat-trick i 2010, flere mål enn kamper, og massevis av assists. Dette gjelder for hele året, og VM var ferdig litt etter midten av det. Spillerne ble nominerte for prestasjonene fram til 6 Desember.

Egentlig ikke, Iniesta burde vike. Han tilbragte tross alt store deler av fjorsesongen skadet, og var langt ifra topp 3 i verden pga det. Selv om han scorte vinnermålet i finalen var det mange flere spillere som var flere hakk over Iniesta i VM, han var ikke dårlig men flere som var bedre.

 

Uansett, offisielt sett så går det kanskje på prestasjoner fram til 6. Desember, men det som alltid har vekta mest har vært våren. Sneijder skal ikke fjernes av topp 3 fordi han har spilt bøtte i høst, det får Benitez stå mye for, samt en veldig lang sesong ifjor og lite fri generelt sett.

Lenke til kommentar

Ryktene sier at Iniesta vinner. Tro det den som kan, fyren er jo en regelrett bøsse ifht Messi og Ronaldo.

 

Har litt visdom på hjertet til dere i dag. Det er mengden av de små øyeblikkene som er det store med livet. De som lever for og mot at alt bygges opp til en stor finale, et klimaks, kommer til å kaste bort livet sitt på det som ikke er av betydning. Det beste med skole og jobb er å skulke, å kose seg. Det beste med å leve er å se Liverpool tape, United vinne. De få sekundene med pur euforisk glede etter et mål kan ikke beskrives med ord, de kan heller ikke undervurderes. Andre vil fortelle deg at fotball ikke "er så viktig" da det er objekter som jobben, familien og vennene dine som virkelig teller. Jeg vet hva som gir meg de aller største gledene her i livet og fuck me, øyeblikkene er kanskje korte og bringer mye sorg, men fotball står i mine øyne ikke tilbake for en damn shitt. Og det er mine øyne som teller.

 

Signert livsnyteren,

Goldy

Endret av Goldwing
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lagoppstillingen reflekterer som oftest hvem som vant hva i løpet av året. Det er derfor laget består nærmest utelukkende av spanjoler og Inter-spillere pluss de to desidert beste fotballspillerne i verden. Det er ofte slik det må være også da det er vanskelig å skille toppspillerne i hver enkelt posisjon på bakgrunn av ferdigheter. Jeg antar at du mener Dani Alves hadde fortjent den foran Maicon? Jeg er fortsatt av den samme oppfatningen jeg var for et par år siden. Dani Alves er hakket bedre offensivt, men Maicon er god offensiv i tillegg til å være hvassere defensivt. 28 mål og 10 assist på David Villa for klubblaget forrige sesong, sølvskoen i VM.

 

Hvis det er noen jeg ville hatt ut av laget hadde det vært Casillas og Puyol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du ser det blind på lagprestasjoner. Sier seg selv at Serbia ikke har sjanse til å vinne VM. Barca kom ett steg lengre i CL, mye grunnet det (unødvendige) røde kortet til Rafael og det ufattelig råtne cornermålet til Robben. 2. plass i ligaen 2p bak Chelsea tyder på at det var ekstremt jevnt, gjør det ikke? Vidic var en bauta i absolutt hele 2010. Innlegget ditt er idiotisk.

Lenke til kommentar

Vidic med 2. plass i ligaen, kvartfinale i CL og sisteplass i gruppa i VM mot Pique som har 1. plass i ligaen, semifinale i CL og VM gull?

Kan egentlig ikke uttale meg så veldig mye om saken, siden jeg ikke har sett på så mye anna enn United det siste året.

 

Men er ikke dette individuelle kåringer?

Nå har jo Vidic spillt på et nivå som holder han godt over Rooney(som nærmeste utfordrer i United) i prestasjoner.

Vidic spiller på et landslag som aldri kan konkurrere i VM etter mitt syn. Det vil da si at han ikke kan bli kåret til årets spiller i verden? For lagene han spiller på ikke innfrir i samme grad som lagene til de andre?

Hadde ikke bytta ut Vidic mot Pique+Puyol. ALDRI!

Hadde også valgt Liverpool's Reina forran Casillas om United skulle hatt noen av de.

Lenke til kommentar

Du ser det blind på lagprestasjoner. Sier seg selv at Serbia ikke har sjanse til å vinne VM. Barca kom ett steg lengre i CL, mye grunnet det (unødvendige) røde kortet til Rafael og det ufattelig råtne cornermålet til Robben. 2. plass i ligaen 2p bak Chelsea tyder på at det var ekstremt jevnt, gjør det ikke? Vidic var en bauta i absolutt hele 2010. Innlegget ditt er idiotisk.

Hadde det ikke vært for en feilaktig offsideavgjørelse kunne du (sannsynligvis) satt opp et CL-trofé under Pique i tillegg. Er forøvrig helt enig i at Vidic er en av verdens beste stoppere (om ikke den beste), men at han skulle vært på et drømmelag som i hovedsak bygger på hva man oppnår sesongen før er jeg ikke. Han hadde vel heller ikke et spesielt fantastisk VM som ofte trekker opp i slike kåringer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du er klar over at FIFA (?) som deler ut prisen ser utelukkende på lagprestasjoner og trofeer?

 

Etter min mening er Vidic er en av verdens beste stoppere, kanskje den aller beste. Innlegget ditt er idiotisk.

Om årets lag er satt opp basert på lagprestasjoner og medaljer/pokaler så tar jeg tilbake det jeg sa. Min feil :)

 

Når det er sagt så er altså ikke Årets Lag noe annet enn en oppsummering av hvem som har vunnet mest. Det forklarer hvordan laget består av Inter, spanjoler og de to beste fotballspillerene i verden. Da kan også jeg (velkommen etter)trygt legge denne kåring i "i don't give a shit-skuffa".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...