Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Saha faller "litt" lett må jeg si, men det er vel mer en kompansansjon for den i første omgang vil jeg tro...

9557520[/snapback]

Han får seg en bra trøkk i nesa, første reaksjon man har da instinktivt er hive med hodet. Å han var fri av Ben Haim, så tror ikke han kastet seg.

Herlig seier, enda herligere at vi dominerer både før og etter det røde. Å at Tevez får mål var bare drømmen. Forøvrig startet Sir Alex med akkurat det laget jeg håpet! Å dere som har utrykt misnøye mot Giggs kan vel nå se å klappe igjen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Å dere som har utrykt misnøye mot Giggs kan vel nå se å klappe igjen  :D

9557547[/snapback]

Hvorfor det? Han glitret ikke akkurat i kveld.

Lenke til kommentar
Saha faller "litt" lett må jeg si, men det er vel mer en kompansansjon for den i første omgang vil jeg tro...

9557520[/snapback]

Han får seg en bra trøkk i nesa, første reaksjon man har da instinktivt er hive med hodet. Å han var fri av Ben Haim, så tror ikke han kastet seg.

9557547[/snapback]

Jeg sa ikke at han kastet seg, jeg sa at han faller litt for lett i den situasjonen. Han blir jo tatt i beina og da falle sånn som han gjorde blir bare dumt. Jeg ser ikke at han får seg en trøkk i nesa, likevell så faller han unaturlig i den situasjonen...

Men som sagt straffen er en rein kompensasjon fra situsasjonen med Evra i første...

Lenke til kommentar

9557547[/snapback]

9557568[/snapback]

Han var ganske ræv med unntak av assisten på 1-0

Over til kampen: Jeg er fortsatt kritisk, med en mann mer i over en omgang tør vi ikke satse på 2-0, jeg var sikker på at det kom til å komme en Chelsea-scoring etterhvert.

Mikel sitt røde kort var tvilsomt, men det var knottene først, så det kan forsvares.

Straffen til Saha var også tvilsom, men det er kontakt der, ingen tvil om det, og vi ble snytt for straffe i første omgang...

Herlig at vi ikke slipper inn mål, midtstopperparet vårt er kompakt samt Evra, faen for en spiller.

Lenke til kommentar

9557547[/snapback]

9557568[/snapback]

Du så ikke så mye til Scholes heller, men begge gjorde en strålende kamp. Giggs var løpsvillig og var i godt gammelt slag, å var spesielt i første omgang god.

Bare å se på avslutninger i forhold til de tidligere kampene hans i år, i tillegg til at stort sett alle gode angrep som kom fra United var på den siden han opererte og styrte spillet. Å løp i bakrom idag, det har vært sjelden vare med United i år. Men idag var det gøy når man ga på litt fremover, mangler fortsatt litt bevegelse. Uansett herlig!

@Manx, Saha faller jo av slaget han får i ansiktet.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Herlig med seier, men kjedelig kamp og lite trykk i andre omgang frå vår side til tross for spel mot ti mann. Grant var frekk som snudde ryggen til SAF etter kampen!

Joe Cole sin takling på Ronaldo var soleklart rødt, synes dommeren gjor ein del feil som Tjernås poengterte så treffelig i studio.

Lenke til kommentar
Blir irritert på Ronaldo. Skjikkelig furten fordi Tevez tok frisparket?

Tevez klarta ihvertfall å få den over muren!

9557109[/snapback]

Jeg så ikke at Ronaldo ble irritert, ble han? Tror ikke det.

Når mistet Ronaldo retten til å ta straffene? :dontgetit:

Det har vel hele tiden vært klart at Ronaldo og Saha skal bytte på å ta straffene. Hvis Ronaldo er i kanonform, da skal han ta straffene og omvendt. Og nå laget jo faktisk Saha straffen selv så det var vel ingen bombe at han tok den selv. Jeg hadde derimot vært mer sikker på scoring om Ronaldo hadde tatt den, men heldigvis scoret Saha. :cool:

Sinnsykt deilig med seier i dag! :D Og endelig scoret Tevez! Stygg takling av Mikel, men jeg må si at jeg ble litt overrasket da dommeren tok opp det røde kortet. Morsomt at Chelsea-spillerne prøvde å holde igjen kortet.. :!:

Men når man ser taklingen i ettertid så er den ganske stygg. Mikel mister kontroll over ballen og følger opp med knottene først i en takling, så kortet kan for all del forsvares.

Joe Cole's takling på Ronaldo var ganske så stygg den også. Dommeren kunne tatt opp det røde kortet etter den taklingen også. Cole er bare ute etter en eneste ting i den taklingen og det er å knekke foten til Ronaldo.

Tevez scoret i dag og han var også god spillemessig, meget positivt! Michael Carrick var stor i dag! Vi har et sinnsykt bra forsvar, bare Brown som er litt ustabil av og til.

Giggs spilte sin beste kamp denne sesongen, men allikvel ikke godt nok. Ingen tvil om at han er bedre på kanten enn hva han er som hengende spiss.

Håper vi får se Ronaldo briljere litt mer i de neste kampene. Men alt i alt, en herlig seier over Chelsea. :D

Lenke til kommentar
Blir irritert på Ronaldo. Skjikkelig furten fordi Tevez tok frisparket?

Tevez klarta ihvertfall å få den over muren!

9557109[/snapback]

Jeg så ikke at Ronaldo ble irritert, ble han? Tror ikke det.

Han ble faktisk litt furten i den situasjonen ;)

Når mistet Ronaldo retten til å ta straffene? :dontgetit:

Det har vel hele tiden vært klart at Ronaldo og Saha skal bytte på å ta straffene. Hvis Ronaldo er i kanonform, da skal han ta straffene og omvendt. Og nå laget jo faktisk Saha straffen selv så det var vel ingen bombe at han tok den selv. Jeg hadde derimot vært mer sikker på scoring om Ronaldo hadde tatt den, men heldigvis scoret Saha. :cool:

Å den regelen... :ermm:

Nå er det vel også noe som sier at man ikke skal ta straffe når man selv blir felt. Nok av folk som har bommet på det, Saha var ikke veldig langt unna han heller...

Lenke til kommentar
Fy faen for ei klyse Ashley Cole er! Evig digg når Rooney smelte han ned i bakken med skuldra på slutten av andre!  :cool:

9557879[/snapback]

Ja, hvorfor i all verden fikk Cole frispark for det der? :hmm: Og hva i all verden feiler Chelsea-spillerne? Har de aldri hørt om fair play? Rooney ligger nede så Ferdinand skyter ut ballen.. men fikk vi den tilbake? Nei! :roll: Typisk Chelsea..

Lenke til kommentar
Han ble faktisk litt furten i den situasjonen ;)

Å den regelen... :ermm:

Nå er det vel også noe som sier at man ikke skal ta straffe når man selv blir felt. Nok av folk som har bommet på det, Saha var ikke veldig langt unna han heller...

9557900[/snapback]

Ble han furten? Okei, jeg så bare han gikk bort. Det er godt mulig at han ble furten, men det hadde han ingen grunn til. Jeg håper Tevez tar flere frispark i de neste kampene. De som er like utenfor 16-meteren håper jeg Tevez tar! De fra litt lengre hold kan Ronaldo få prøve seg på.

Saha brydde seg ikke om den regelen i alle fall.. :cool:

Lenke til kommentar
Skal bli en morsom kamp imorgen, tror ikke Chelsea bringer sitt "a game" imorgen. Carvalho, Lampard og Drogba ute, er bad for Chelsea de fleste kjenner vel til dette. Tror vi vinner 2-0 imorgen.

9552072[/snapback]

Se der ja.

Jeg har mange meninger om kampen. Det ene er at J. Cole overhodet ikke skulle spilt slutten av kampen, taklingen på Ronaldo er helt på vannvidd og hører ikke hjemme på en fotball bane, det er direkte rødt. Mikel derimot kunne jeg faktisk klart se for meg et gult kort.

Evra skulle hatt straffe spark.

Saha faller teatralsk, men straffesparket kan forsvares.

Ellers er jeg meget fornøyd med kampen. SOLID defensivt, slipper ikke Chelsea til i det hele tatt og beleirer deres banehalvdel. Bra

Det som er litt synd er å se at vi ikke kommer til de helt store sjansene, men dette kommer seg vell utover i sesongen.

Hvilken kamp å score sitt første fra Tevez i alle fall, perfekt!

Dommern var stort sett på bærtur kampen igjennom og bli felt av seg selv og kortstokken, tullete og uprofft.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Dommern var stort sett på bærtur kampen igjennom og bli felt av seg selv og kortstokken, tullete og uprofft.

9557996[/snapback]

Synes dommeren gjorde en grei kamp, selv om han var noe løs i kortene. Ingen brølere som ikke kunne forsvares. Eneste som er synd er at han i en periode av 1.omgang trakk ned tempoet med noen unødvendige avblåsninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...