Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Og når jeg har vert så posetiv og at vi er i medvind akurat nå

Jeg frykter at vi kan tape de to neste kampene våre. Nani jinxet vel unbeaten rekken vår også.

Så min spådom er den mørkeste jeg har hatt her inne som ikke har handlet om økonomi

I helga blir vi slått ut av FA-cup. Og etter det taper vi borte om spurs.

Goldwing klikker og blir utestengt fra forumet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som har vært og sett kamp i Manchester, bruker laget og ha åpen trening. Slik at man kan dra og se på ?

Skal nedover på min første tur til Old Trafford i hælga :)

De eneste åpne treningene er spesial eventer i oppstarten av sesongen. Så skal du inn på carrington så må du komme deg inn selv. Men kanakje du kan se på reservene på aldersbestemte kamper

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, når ble Berba avhengig av Rooney for å levere gode kamper?

For de som har fulgt med i år så er det innlysende at han har levert flere gode kamper uten Rooney på banen.

Som Limbeck sier, Dimitar har vært blant våre aller beste denne sesongen.

107869324.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF87892102A727B1636DE2E6B45BCD69784E72A4C0F41D04CE9C182AC61FA392634AA0FB

• Liker 2
Lenke til kommentar

For de som har fulgt med i år så er det innlysende at han har levert flere gode kamper uten Rooney på banen.

Jepp, problemet er bare at han ikke scorer uten å ha Rooney på banen.

Lenke til kommentar

Innen første halvåret (08/09) hadde Berbatov hadde blant annet viktig assist mot Stoke, ble matchvinner mot MBoro, en fantastisk assist mot West Ham, mål og assist mot Chelsea, matchvinner mot Bolton, matchvinner mot Spurs og flere gode andre assist og scoringer. Det var på en tid han allerede begynte å få kritikk for kroppspråket (merk: Ingen kritikk for mangel på end-product) i tilegg hvor han kjempa med Tevez om spissplassen (og derav spilte av og på, i en tid han skulle spilt seg inn i laget etter å ikke ha fått pre-season f.eks.).

Å si at han ikke var en av hovedfaktorene til gullet våren 09 er så naivt du får det og da det kommer fra de to største skrullene på forumet så blir det bare facepalm på meg.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Faen for en bra United-dag Skal feires med å føkke ei dame jeg ikke ville gjort ellers.

Haha. Du kommer til å angre sekundet etter du har gjort deg ferdig og vil få en akutt trang til å komme deg til helvete vekk.

Rett igjen. Grøss. Det var ekkelt ass.

Lenke til kommentar

Noen som vet når vi får hengekampen mot Chelsea? Forbanna irriterende at vi ikke får feid over dem når de ligger nede.

Det går da an å feie over en som nettopp har reist seg. Alt handler om å posisjonere seg....

Men det føles bedre viss begge parter er oppegående...

Lenke til kommentar

Noen som vet når vi får hengekampen mot Chelsea? Forbanna irriterende at vi ikke får feid over dem når de ligger nede.

Det går da an å feie over en som nettopp har reist seg. Alt handler om å posisjonere seg....

IT'S NOT RAPE IF YOU YELL SURPRISE FIRST!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

IT'S NOT RAPE IF YOU YELL SURPRISE FIRST!!

Fo' scho' my niggah.

Men faen heller. Stygge skader både på Cleverley og Wellbeck, to av de mest lovende ungguttene i PL om dagen. Særlig Wellbeck er jeg bekymret for, han har vel hatt endel halvalvorlige kneskader allerede?

Lenke til kommentar

Joda,men han har vel hatt knetrøbbel tidligere?Var uansett bare for å understreke at jeg frykter at han blir en Saha-type.

Aha, sånn sett. Joda, han har vært endel skadd, men mye av skylda må legges på "voksesmerter." Jeg tviler på at han blir en Saha-type, men jeg tror uansett ikke at han blir United kvalitet så jeg bryr meg ikke så mye. Håper i grunn at vi selger han for skjorta nå i sommer og heller satser på det vi har. Hernandez er uansett langt mer spennende.

Får vel kanskje £9-10m for gutten som vi kan investere i midtbanen kanskje. Så lenge de er i PL så "holder" jeg litt med de egenproduserte uansett. Jublet når Bardsley scoret mot Villa i går feks, tidenes godkar.

Lenke til kommentar

107869324.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF87892102A727B1636DE2E6B45BCD69784E72A4C0F41D04CE9C182AC61FA392634AA0FB

:wow: jeg skal ikke grave for dypt nå, da blir det bare bråk, Berba på skala 1-10 sterk 3 kanskje svak 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...