Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Synes Fergie burde få ut fingeren og låne Beckham viss Galaxy lar han gå på utlån. Becks er fortsatt en kvalitetsspiller, både på midten og på kanten og kan gi viktig bredde sånn at vi kan hvile andre spillere mot antatt dårligere motstand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men Nani og Ronaldo har vist utvikling i skuddene sine også da? det har jeg tilgode å se for Gibson.

Greit, noen av målene han har scoret har vært susere men når det blir så lite uttelling på så mange skudd så hadde det vært bedre om han hadde passet..

Lenke til kommentar

Det blir som å sammenligne spaghetti mot en trepinne..

Eller spade med en tresleiv.

Gibbo er selvfølgelig tresleiva. hæhæhæhæhæææ eh

Aiaia, hadde jeg vært "der" skulle du fått en bones (ikke boner for de som leser koffert) for forsøket.

Lenke til kommentar

Det blir som å sammenligne spaghetti mot en trepinne..

Eller spade med en tresleiv.

Gibbo er selvfølgelig tresleiva. hæhæhæhæhæææ eh

Aiaia, hadde jeg vært "der" skulle du fått en bones (ikke boner for de som leser koffert) for forsøket.

Takk! Tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Skal ikke klage ellers, men skjønner ikke hvorfor dere er fornøyde med av Tottenham taper.. Dess lengre Chelsea forsvinner ut fra top 4, dess bedre. La oss be for at Hodgson fortsatt sitter i helga. Han har virkelig en evne til å gjøre et dårlig lag rævva.

Lenke til kommentar

Skal ikke klage ellers, men skjønner ikke hvorfor dere er fornøyde med av Tottenham taper.. Dess lengre Chelsea forsvinner ut fra top 4, dess bedre. La oss be for at Hodgson fortsatt sitter i helga. Han har virkelig en evne til å gjøre et dårlig lag rævva.

Enig der. Tottenham kan ende opp med å gjøre det bedre enn både City og Chelsea dersom ting går veien for de. Noe som selvsagt er ønskelig at de gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...