DJ_Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Da lurer jeg på hvorfor du spør... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er ikke snakk om noen nå Fletcher historie her. Det er mer snakk om en Ben Thornley eller Lee Sharpe. Rent bortsett fra at fansen hadde tro på disse.. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det eneste Gibbo noenlunde kan skryte av, er skuddfoten hans. Men helt ærlig, selv skuddfoten hans er oppskrytt. Ja, han har scoret noen perler i sin United-karriere, men så har han også titalls unødvendige skuddforsøk pr. kamp. Hjelper ikke å ha fem gode skudd når du i tillegg har skutt 45-50 langt oppå tribunen. Til og med jeg hadde plassert et par tre baller i krysset om jeg hadde skutt like mye som han, no kidding. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg tviler uten å ha noen kjennskap til ditt tilslag på ballen. Endret 4. januar 2011 av Jørgen 6 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det eneste Gibbo noenlunde kan skryte av, er skuddfoten hans. Men helt ærlig, selv skuddfoten hans er oppskrytt. Ja, han har scoret noen perler i sin United-karriere, men så har han også titalls unødvendige skuddforsøk pr. kamp. Hjelper ikke å ha fem gode skudd når du i tillegg har skutt 45-50 langt oppå tribunen. Til og med jeg hadde plassert et par tre baller i krysset om jeg hadde skutt like mye som han, no kidding. Var det ikkje akkurat slik Ronaldo også gjorde? Han skaut i alle fall enormt mykje, og hadde vel suverent flest skotforsøk eit par sesongar. Det er slik det skal vere også. Pris deg lykkeleg over at Gibson er skotvillig. Det er mykje betre å skyte 50 gongar for mykje enn 50 gongar for lite, til og med når flesteparten av forsøka går på tribuna. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Forskjellen er vel at Ronaldo begynte å treffe greit etterhvert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg tviler uten å ha noen kjennskap til ditt tilslag på ballen. You're challenged, mate. Møtes på Stubberud til sommeren! Var det ikkje akkurat slik Ronaldo også gjorde? Han skaut i alle fall enormt mykje, og hadde vel suverent flest skotforsøk eit par sesongar. Det er slik det skal vere også. Pris deg lykkeleg over at Gibson er skotvillig. Det er mykje betre å skyte 50 gongar for mykje enn 50 gongar for lite, til og med når flesteparten av forsøka går på tribuna. Kan ikke huske at Ronaldo var like skuddkåt som det Gibbo er. Utenfor sekstenmeteren that is. Dessuten blir det en dårlig sammenligning, ettersom Ronaldo hadde en del andre ferdigheter han fikk mer bruk for. Gibbo lever kun på skuddfoten, ikke noe annet. Ikke noe galt å være skuddvillig, tvertimot er det flott å ha slike spillere i troppen. Men når de elendige skuddforsøkene gang på gang skal gå på bekostning av å spille en lagkamerat i bedre posisjon, da blir det ille. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal prise meg lykkelig over å ha Gibbo i troppen. Almunia er en brukbar keeper på sitt beste, men kan ikke se at Arsenal-supporterne priser seg lykkelig over han av den grunn. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei, Ronaldo sprang rundt med ballen og var litt for lite effektiv. Han hadde derimot en kanongod skuddfot i tillegg til ekstrem teknikk. Med tiden fikk han god fysikk også. Men for all del, Gibson blir nok en av verdens beste midtbanespillere om 2-3 år han også... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Deal, Latias. Ronaldo var et ekstremt talent på mange måter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Deal, Latias. Jeg kommer og skyter dere begge i senk! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Å sammenligne Gibson med Ronaldo blir litt rart Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det blir som å sammenligne spaghetti mot en trepinne.. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jaja, en ting hadde trepinnen og spaghettien til felles, lang og tynn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mange "gode" sammenligninger nå. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 That`s Just the Point Luna! Kan ikke sammenlignes.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det blir som å sammenligne spaghetti mot en trepinne.. Eller spade med en tresleiv. Gibbo er selvfølgelig tresleiva. hæhæhæhæhæææ eh Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Både Ronaldo og Nani skøyt/skyter minst like mye som Gibson, og Gibson skyter veldig bra. Det er dog det eneste han kan. Hater å se han i startoppstillingen, han holder rett og slett ikke tempo i en klubb som United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå