Alt-Ctrl Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Beckham i troppen noen måneder hadde vært morsomt, men mest for syns skyld. Vel. Slik situasjonen er nå ville det både vært et emosjonelt comeback for min del og også et comeback som kan tilføre laget viktig bredde. Spesielt med tanke på skader og hengekamper. Som de skriver på united.no, et slikt comeback kan være tungen på vektskålen. Og det er vel ingen tvil om at Becks fortsatt har egenskaper, både i form av innlegg (cornere anyone?), frispark og ikke minst løpskraft og aggressivitet. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Poengtap til Chelski kan man godta. 2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jack Wilshere Watching the football! Watch out for Cleverly! Hes a player!! Har ikke sett så mye av Cleverly, men virker som han gjør det meget godt. Han spilte dog ikke veldig bra mot Arsenal nå nylig. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er Cleverly en player? Didn't know. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Beckham i troppen noen måneder hadde vært morsomt, men mest for syns skyld. På en annen side så er han 3x spilleren Darron Gibson er Bra sammenligning. Hehe Er ikke han vår beste RM når Nani, Valencia og Park er indisponible? Vil ikke se hverken Bebe eller Obertan der heller så. Beckham i troppen noen måneder hadde vært morsomt, men mest for syns skyld. Vel. Slik situasjonen er nå ville det både vært et emosjonelt comeback for min del og også et comeback som kan tilføre laget viktig bredde. Spesielt med tanke på skader og hengekamper. Som de skriver på united.no, et slikt comeback kan være tungen på vektskålen. Og det er vel ingen tvil om at Becks fortsatt har egenskaper, både i form av innlegg (cornere anyone?), frispark og ikke minst løpskraft og aggressivitet. Siden det er Beckham, så ville jeg alltid vurdert å hente (som om deg er min avgjørelse), men dette tidspunktet er perfekt mtp faktorene som du allerede har nevnt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Jack Wilshere Watching the football! Watch out for Cleverly! Hes a player!! Har ikke sett så mye av Cleverly, men virker som han gjør det meget godt. Han spilte dog ikke veldig bra mot Arsenal nå nylig. Så lite mot Newcastle i dag og, bortsett fra et skudd. Men med bedre spillere rundt seg så hadde han gjort det bedre. Endret 2. januar 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 3x0 = 0..... Enda et bevis for at matte ikke er spesielt fornuftig.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) 3x0 = 0..... Enda et bevis for at matte ikke er spesielt fornuftig.. Kverulering: 3x0 er ikke 0 3x0 gir ikke noe svar. Dessuten er jeg ikke så sikker på om Beckham er noe bedre enn Gibson. Dog kanksje han er det som kantspiller. Eller like god Endret 2. januar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Slo det inn på kalkulatoren nå, og svaret ble 0. Jeg skjønner ingenting jeg. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Beckham er bedre enne Gibson, ferdig med det. Men altså, 3x0=0 og det er et svar. Men 0 betyr noe som ikke eksisterer, og har du ingenting så har du ingenting. Og det er jo et svar... Endret 2. januar 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Slo det inn på kalkulatoren nå, og svaret ble 0. Jeg skjønner ingenting jeg. Men feil kanskje. Dere får tilgi meg denne ene gangen. Er det delt på 0 som ikke gir noe svar da? Endret 2. januar 2011 av Limbeck Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Å dele på null gir ingen mening, men du kan gange hva som helst med null. Svaret blir da null. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nettop, men 0 er et svar. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Men 0 er jo ingenting, så da er det jo ikke noe svar. eller? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kanskje mente han at Gibson er ett 0. 3 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Men 0 er jo ingenting, så da er det jo ikke noe svar. eller? Hahaha, forbanna mattematikk. Men.. Når du får 0, Noe som betyr "ikke noe", eller "ingenting", så får du jo "Ingenting" som svar. Men det er et svar. 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Becks tilbake i troppen før han la opp, hadde absolutt ikke vært dumt! Endret 3. januar 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Nei, Beckham hadde sikkert kost seg på Old Trafford. Men da må alle løse fotballsko være bundet godt fast i garderoben når Sir Alex kommer inn døren, rød i trynet.. Endret 3. januar 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Dele på null er tull. Det er bedre å suge pikk,enn å jobbe på fabrikk. Sjekke mindreårige jenter,braute å være frekk - og sjangle rundt med åpen buksesmekk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Slo det inn på kalkulatoren nå, og svaret ble 0. Jeg skjønner ingenting jeg. Men feil kanskje. Dere får tilgi meg denne ene gangen. Er det delt på 0 som ikke gir noe svar da? Jeg føler jeg må presisere at jeg spøkte. Edit: Jeg sto opp for å drikke kaffe med deg, så hvor er du Jotun? Endret 3. januar 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå