Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Beckham i troppen noen måneder hadde vært morsomt, men mest for syns skyld.

Vel. Slik situasjonen er nå ville det både vært et emosjonelt comeback for min del og også et comeback som kan tilføre laget viktig bredde. Spesielt med tanke på skader og hengekamper. Som de skriver på united.no, et slikt comeback kan være tungen på vektskålen. Og det er vel ingen tvil om at Becks fortsatt har egenskaper, både i form av innlegg (cornere anyone?), frispark og ikke minst løpskraft og aggressivitet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Beckham i troppen noen måneder hadde vært morsomt, men mest for syns skyld. På en annen side så er han 3x spilleren Darron Gibson er

Bra sammenligning.

Hehe :) Er ikke han vår beste RM når Nani, Valencia og Park er indisponible? Vil ikke se hverken Bebe eller Obertan der heller så.

Beckham i troppen noen måneder hadde vært morsomt, men mest for syns skyld.

Vel. Slik situasjonen er nå ville det både vært et emosjonelt comeback for min del og også et comeback som kan tilføre laget viktig bredde. Spesielt med tanke på skader og hengekamper. Som de skriver på united.no, et slikt comeback kan være tungen på vektskålen. Og det er vel ingen tvil om at Becks fortsatt har egenskaper, både i form av innlegg (cornere anyone?), frispark og ikke minst løpskraft og aggressivitet.

Siden det er Beckham, så ville jeg alltid vurdert å hente (som om deg er min avgjørelse), men dette tidspunktet er perfekt mtp faktorene som du allerede har nevnt.
Lenke til kommentar

Jack Wilshere

Watching the football! Watch out for Cleverly! Hes a player!!

Har ikke sett så mye av Cleverly, men virker som han gjør det meget godt. Han spilte dog ikke veldig bra mot Arsenal nå nylig.

Så lite mot Newcastle i dag og, bortsett fra et skudd. Men med bedre spillere rundt seg så hadde han gjort det bedre.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

3x0 = 0.....

Enda et bevis for at matte ikke er spesielt fornuftig..

Kverulering: 3x0 er ikke 0

3x0 gir ikke noe svar.

Dessuten er jeg ikke så sikker på om Beckham er noe bedre enn Gibson. Dog kanksje han er det som kantspiller. Eller like god

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Slo det inn på kalkulatoren nå, og svaret ble 0. Jeg skjønner ingenting jeg.

Men feil kanskje. Dere får tilgi meg denne ene gangen. Er det delt på 0 som ikke gir noe svar da?

Jeg føler jeg må presisere at jeg spøkte.

Edit:

Jeg sto opp for å drikke kaffe med deg, så hvor er du Jotun?

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...