Old Game Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 åfyfaen, akevitt og vinen i går er like fail. jævlig start på året. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Vel, du måtte ikke opp halv sju Så det kunne vært verre. Endret 1. januar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 åfyfaen, akevitt og vinen i går er like fail. jævlig start på året. Smirre Ice funker bedre, å drikke seg full på Vin gjorde jeg første å siste gang på min første fest, aldri mer, værre hangover finnes vel ikke... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hva faen er galt med ØL? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Vel, det ble mye øl også. Meg og en kamerat knakk ei 12 år gammel irish whiskey og drakk nesten opp hele dritten, mens vi svelga ned med den verste hvitvinen jeg noensinne har smakt. Jævla eplejuice med skarp ettersmak av spy. Når vi dro gjorde jeg kardinalfeilen. a) tok med mobilen. b) dro med en juleakvevitt på innerlomma. Ble det noe fitte på dere da gutta? Hoffern har garan fucking tert scora, men resten av dere? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tosh dreiv og skrøt av noe. Raste vet jeg ikke om overlevde en gang. Herregud så mye vrøvel jeg fikk av han i natt. Fikk sikkert 10 meldinger og det eneste han greide å skrive ordentlig var "Glory glory United". Resten av meldingene var det ",.,4.,:.," eller "Vdhsco". Litt artig var det da. For min del ble det ikke noe mus da jeg var i familie-nyttårsselskap for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Overlevde jeg vettu, skal sies at det er utrolig vanskelig å skrive på iPhone ute i kulda og når du er så klissete pga champagne som smakte altfor godt der og da. Det beste var når jeg kom hjem og stakk i dusjen. Tror en dusj har aldri vært så digg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Du er sikker på at det var pga champisen at du var klissete? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Du er sikker på at det var pga champisen at du var klissete? Hhahaha, jeg lo! Ganske så sikker ja Endret 1. januar 2011 av Raste Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ler så jeg griner hver gang jeg hører den ene hooligan fyren i Eurotrip sier: So I tell the swamp donkey to sock it before I give her a trunky in the tradesman's entrance and have her lick me yarbles! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Liverpool og United med en flott start på året da. Det kan vi like. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 åfyfaen, akevitt og vinen i går er like fail. jævlig start på året. Starta med akevitt, hvitvin og Oxford Gold på slaget 17. Supplerte med en liter Fernet, en flaske Möet og annet sprudlevann fra 23 og utover. Spøy faen meg reker og pizza i 20 minutter straight da jeg kom hjem. Serverte dama en bøtte og en flaske vann og da vi kom hjem, så "nei" her og Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noen andre her som er medlem på forum.united.no? Hva heter dere der da? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ryan Giggs, men jeg poster sjeldent der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Søndag om en uke tar ligalederen imot verdens beste lag i FA-cupens tredje runde. Kamptråd. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Verdens beste lag var vel å ta litt vel i? 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Tror Latias mente det 100%. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Søndag om en uke tar ligalederen imot verdens beste lag i FA-cupens tredje runde. Kamptråd. Leder Liverpool ligaen nå? Må bli litt av noen resultater i neste runde 1 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg blir ikke overraska om United går på en smell der, typisk at Liverpool skal slå United nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå