Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 1-0, vi skulle hatt straffe og 2 fots takling med knottene først ER rødt kort. Alt i alt en god omgang Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Må dette fortsette etter pause! Fortjent ledelse. Endret 23. september 2007 av poborsky Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sykt bra mål av Tevez. Dette liker jeg. Likte spesielt at Mikel ble utvist. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tjernås er mannen med peil - dette er noe helt annet enn Soler på TV3 - Moderat, ydmyk og med RETT forståelse for dommerreglene. All respekt for den mannen! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Da har Tevez endelig åpnet målkontoen hos United Begynner å føle meg relativt trykk på seier, vi er flere hakk bedre enn chelsea i kveld... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Akkurat nå er livet helt maksimalt herlig! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tjernås er mannen med peil - dette er noe helt annet enn Soler på TV3 - Moderat, ydmyk og med RETT forståelse for dommerreglene. All respekt for den mannen! 9556920[/snapback] Han er litt mer oppegående det er helt klart og koret er jo helt riktig. Beste var jo faktisk når Mikel prøvde å holde kortet ned i lomma til dommeren :!: Men vi skulle jo hatt en liten straffe der, men jeg sitter med følsen at forbannelsen med kun et mål pr. kamp forsvinner i kveld... Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Deilig at vi leder og deilig at Teves endelig begynner å score Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Chelsea kunne trengt en Mourinho i pausen som skjelte dem litt ut. De pleier jo å spille en bedre 2. omgang da... United-ledelse på Old Trafford til pause er dessverre vanskelig å gjøre noe med. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Blir irritert på Ronaldo. Skjikkelig furten fordi Tevez tok frisparket? Tevez klarta ihvertfall å få den over muren! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Skandale på Old Trafford! Hvordan kan sikkerhetsvaktene ha sluppet inn en snikskytter?! Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sinnsykt bra pasninger fra Carrick. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 En virkelig god fotballsøndag! Flott med 2-0 over Chelsea hjemme, det kan ha vanvittig mye å si for resten av sesongen! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vil gjerne se video av målene hvis noen finner dem, eventuellt høydepunkter fra kampen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 1 innlegg som har null her å gjøre er fjernet, pluss 2 kommentarer. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva er forskjell på innlegg og kommentarer? Ser du har fjernet hvertfall mitt innlegg og Chelsea supportern sitt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Saha faller "litt" lett må jeg si, men det er vel mer en kompansansjon for den i første omgang vil jeg tro... Men moro å score to mål i en kamp også Når mistet Ronaldo retten til å ta straffene? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva er forskjell på innlegg og kommentarer? Ser du har fjernet hvertfall mitt innlegg og Chelsea supportern sitt. 9557512[/snapback] Han hadde innlegget og du hadde kommentaren Jeg rakk ikke skrive min ferdig for å si det sånn Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det smakte utrolig godt med seier i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå