Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at det er 692 minutter er jo fordi han har fått noen kampers karantene og var skadet i starten av sesongen. Han var skadet til 9. serierunde. Etter de har han stått over 3 kamper pga karantene, spilte 60 minutter i en kamp pga det røde kortet, 60 min i en annen kamp fordi han holdte på å få en rødt til, en kamp han ble byttet ut i det 82.minutt og en han spilte 6 min i. Ellers bare hele og fulle kamper.

 

Og det er liten tilitt?

Lenke til kommentar

Hodgson ass, for en nøtt.

 

"Of course, my track record, if people bothered to study it, would put me in the same category as [sir Alex] Ferguson enjoys today, but people don't talk about what I've done outside England," he says. "Here, they just talk about Blackburn Rovers, but that's just a very small part of a 26-year career.

 

http://www.independent.co.uk/sport/football/news-and-comment/art-of-being-a-good-manager-doesnt-just-disappear-655164.html

Lenke til kommentar

Morsom skrue han der Hodgson. Eneste merittene han har utenfor Skandinavia er to tapte europacup-finaler.

 

Nå er ikke det så verst da

Neida Limbeck. Men det er ikke nok til å sette Hodgson i samme kategori som Ferguson. I det hele tatt at det nevnes tyder jo på at idioten må være tilbakestående på ett eller annet plan.

Lenke til kommentar

Morsom skrue han der Hodgson. Eneste merittene han har utenfor Skandinavia er to tapte europacup-finaler.

 

Nå er ikke det så verst da

 

Han er ikke i nærheten av Fergie

 

Jeg føler litt med Hodgson. Han har et vanvittig press på seg og virker litt rådvill. Ting fungerer ikke som det skal. Det han mener er vel at han har erfaring og meritter og fortjener at folk stoler på han, og det har han forsåvidt rett i

Neida Limbeck. Men det er ikke nok til å sette Hodgson i samme kategori som Ferguson. I det hele tatt at det nevnes tyder jo på at idioten må være tilbakestående på ett eller annet plan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...